کد خبر : 36212
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 - 0:13
-

غیاثی: این نوع پیروز شدن را نمی پسندم!/ چرا داور بازی با تاسیسات دریایی شب قبل عوض شد؟

غیاثی: این نوع پیروز شدن را نمی پسندم!/ چرا داور بازی با تاسیسات دریایی شب قبل عوض شد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی غیاثی پس از شکست سه بر دو تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چرا یک داور ضعیف را جایگزین سه داور نخبه آسیایی می‌کنند که موجب وقوع اتفاقات در این دیدار شود؟ وی ادامه داد:‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید مهدی غیاثی پس از شکست سه بر دو تیمش مقابل تاسیسات دریایی تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چرا یک داور ضعیف را جایگزین سه داور نخبه آسیایی می‌کنند که موجب وقوع اتفاقات در این دیدار شود؟
وی ادامه داد:‌ در هر دو بازی گذشته تیم تاسیسات دریایی درگیری به وجود آمده است و امروز هم شاهد چنین چیزی بودیم.

سرمربی تیم یاسین پیشرو با بیان اینکه تیم مقابل ما زمانی که زیر فشار بود توسط نیمکت‌نشینانش روی زمین مسابقه آب ریخت، عنوان کرد: من این نوع پیروز شدن را نمی‌پسندم چون کار ناپسند آنها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان بازی را متوقف کرد.

غیاثی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه حضور تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های آسیا در نحوه قضاوت داوران تاثیر داشته است یا خیر، گفت: قطعا موثر است؛ اتفاقاتی می‌افتد در فوتسال ما می‌افتد که نمی‌خواهم آنها را بگویم اما همه می‌دانند که قضاوت بازی این هفته ما ضعیف بود.

وی با تاکید بر اینکه داوری متناسب با بازی حساس ما و تاسیسات دریایی انتخاب نشده بود، اظهار کرد: ابتدا قرار بود داوری که بازی ناتمام هفته قبل تاسیسات و شهید منصوری قرچک را قضاوت کرد برای این دیدار بگذارند که شب گذشته کمیته داوران متوجه شد و آن داور را تغییر داد.

سرمربی تیم یاسین پیشرو افزود: باید یک بازیکن تاسیسات دریایی از زمین اخراج می‌شد و یک پنالتی به سود ما اعلام می‌کردند که اگر این اتفاقات می‌افتاد قطعا پیروز مسابقه بودیم.

غیاثی با اشاره به عملکرد بازیکنانش ابراز کرد:‌ بازیکنان ما در مقابل تیمی که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست و دو ماه زودتر از همه تیم‌ها تمریناتش را آغاز کرده است، نمایش قابل قبولی داشتند و سه برابر تیم حریف موقعیت گلزنی ایجاد کردند اما متاسفانه در زدن ضربه‌های آخر ناموفق بودیم که موجب شکست ما شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی لیگ برتر به سود ما خواهد بود، گفت: تا چند هفته قبل وضعیت تیم بلاتکلیف بود اما با پیگیری‌های حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و حضور باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو به‌عنوان اسپانسر تیم فوتسال قم روحیه بازیکنان بالا رفت و این اتفاق خوب در بازی امروز خود را نشان داد.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم خاطرنشان کرد: از تمام هوادارانمان که تا پایان بازی از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنیم و قول می‌دهم اگر در بازی‌های آینده نیز پشتیبان تیم باشند رتبه خوبی در لیگ برتر کسب خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جادوگر جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۴۲

بروبابا ببنیم مقابل تیمهایی که آب پرتاب نمی کنن چه می کنی امسال که تاغیاثی رو عوض میکنن رده هشتم خواهین بود . تابرادران غیاثی تواین فوتسال هستن اینه

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

انصافاً تیم قم خوب بود…مصطفى نظرى استثنائى بود

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۴۱

بازی با میثاقم بطری اب پرتاب کردن ک باختین؟
میثاق ک سه ماه قبل شروع نکرده بود بازیکناشو از جام رمضان جم کرده بود!!
هفته بعد باخت و میخای بندازی گردن کی اقای غیاثی؟
بگو اینکاره نیستم تمام!

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۳۷

اگه این کاره نبود تو نیمه دوم دو تا نمیزد…معمولا نیمه دوم نیمه مربیاس دیگه…؟

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

چ جالب از این ب بعد میگیم تیما نیمه اول ده تا بخورن بعد نیمه دوم دو تا بزنن تا بلکه نیمه مربیارو ببرن حالا بازی رو هم باختن مشکل نداره
تا ۴ دقیقه اخر سه تا عقب بودن اگه بازیکنای تکنیکی و فشار تماشاچیا نبود ک ده تا میخوردن
خدایش اخ این تیم تاکتیک داشت؟؟؟
علیرضا دریبل میکرد میداد اینانلو دریبل میکرد بعد نوبت مسلم میشد
تاسیساتیا مچل بازی راه انداخته بودن توپ بهشون نمیدادن

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

تیم وحید شمسایی همیشه همینجوری نتیجه میگیره

فوتسال جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

فقط نیمه دوم خوب بازی کردید تازه همه تیم همه نه کلا چهار نفر بازی داشتن میکردن .
علیرضا وفایی،محمد کوهستانی،ناصراطمینان،مسلم اولادقباد همین بقیشون همه ترسیده بودن .البته تیم تاسیسات دریایی هم خیلی خوب بود همشون ملی پوش بودن .ب امید پیروزی در بازی بعدیتون.

سيروس جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

پارسال هم داورى یک طرفه بود

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

خسته نباشید نیمه دوم خوب بود سعی کنید از بازیکنان جوان استفاده کنیداولاد قباد. وفایی کوهستانی و با اوردن اطمینان تیم پر نشا ط و با انگیزه شد به همه عزیزان تبریک میگم علی الخصوص سر سر مربی اقای غیاثی

هواداران جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

اقای فوتسال کجا مسلم اولادقباد خوب بود.اتفاقا جزء بدترین بازیکنان زمین بود.واقعا خیلی ضعیف بود ب نظر من باعث باخت تیم همین اقای مسلم بود.

نام ... جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

ب نظر من اولاد قباد خیلی هم افتضاح بود اصلا خوب کار نکرد اگر موقعیت هارو گل میکرد راحت تیم قم میبرد

بچه قمی دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

تاسیسات با داور برد