کد خبر : 36584
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 13:56
-

افتخاری :خسوس ارزش این را دارد که برایش وقت می‌گذارم/ راه برای به کارگیری مربی خارجی باز شده است

افتخاری :خسوس ارزش این را دارد که برایش وقت می‌گذارم/ راه برای به کارگیری مربی خارجی باز شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چند ماه پیش بود که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بعد از نیامدن «خسوس کاندلاس» به تیم ملی فوتسال اعلام کرد تیم ملی کارش را با سرمربی داخلی ادامه خواهد داد و حضور گزینه خارجی به خاطر مشکلات مالی و زمان کم تیم ملی منتفی است. با این حال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چند ماه پیش بود که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بعد از نیامدن «خسوس کاندلاس» به تیم ملی فوتسال اعلام کرد تیم ملی کارش را با سرمربی داخلی ادامه خواهد داد و حضور گزینه خارجی به خاطر مشکلات مالی و زمان کم تیم ملی منتفی است. با این حال سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال می‌گوید با توجه به فضای مساعد سیاسی و احتمال آزاد شدن پولهای فدراسیون فوتبال احتمال انتخاب سرمربی خارجی زیاد است.

افتخاری در این خصوص، گفت: ما همچنان در حال بررسی گزینه های سرمربیگری تیم ملی هستیم و روی نفرات مختلف کار می‌کنیم. بعد از پایان مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا سرمربی تیم ملی را معرفی خواهیم کرد. البته جلسه‌ای با علی کفاشیان خواهیم داشت تا ببینیم آیا توان جذب مربی خارجی را داریم یا نه. کفاشیان قبلا گفته بود که امکان جذب سرمربی خارجی نداریم و ما یک گزینه داخلی معرفی کردیم ولی بعد از مذاکره ایران با گروه ۱+۵ و احتمال برداشته شدن تحریم ها، شاید راهی باز شود و دولت به ما کمک کند تا سرمربی خارجی بگیریم.

رئیس کمیته فوتسال افزود: در این خصوص طرح موضوع صورت گرفته ولی پاسخ دقیقی نگرفته‌ایم. به محض اینکه رضایت بگیریم، در فرصت پیش رو کادر فنی تیم ملی را معرفی می‌کنیم.

افتخاری درباره اینکه اعلام کرده بود هنوز به «خسوس کاندلاس» فکر می کند و به بازگشت این مربی امیدوار است، تصریح کرد: فرق خسوس با سایر مربیان خارجی این است که ۶ ماه از دیگران جلوتر است و به تیم ملی و شرایط ایران اشراف دارد. البته ما نمی‌خواهیم او را به زور و با خواهش و تمنا بیاوریم. وضعیت ما با خسوس مثل مذاکرات هسته‌ای طولانی شد! البته خسوس ارزش این را دارد که برایش وقت می‌گذارم. ما تحول در فوتسال را مدیون او هستیم. حتی باشگاه‌های ما هم از خسوس تبعیت کردند و به جوانگرایی روی آوردند!

وی تاکید کرد: اگر خسوس به کارش ادامه می‌داد و به کشورش باز نمی‌گشت جایگاه ما بهتر از این می‌شد. حالا تا شروع جام ملتهای آسیا پنج، شش ماه وقت داریم و این فرصت زیادی است! من قبلا هم گفته بودم در این شرایط لیگ مهمتر از تیم ملی است چون اگر لیگ منظم باشد دیگر دغدغه‌ای نداریم. مهم این است که بازیکنان آماده از دل لیگ به تیم ملی بروند.

افتخاری در پاسخ به این سئوال که «بالاخره موضع کمیته فوتسال انتخاب سرمربی داخلی برای تیم ملی است یا سرمربی خارجی و این موضوع چه زمانی مشخص می‌شود؟» گفت: این بستگی به شرایط مالی فدراسیون دارد ولی تا پایان جام باشگاه‌های آسیا همه چیز مشخص می‌شود. من دارم تحقیقات انجام می‌دهم و تا الان هم رزومه دو، سه مربی را برای تیم ملی بررسی کرده‌ام. الان فدراسیون باید شرایطش را اعلام کند که آیا می‌تواند با مربی خارجی قرارداد ببندد یا خیر.

رئیس کمیته فوتسال در پایان از صحبت درباره درخواستش برای انحلال کمیته فنی خودداری کرد و گفت: تمام تمرکز ما الان باید روی جام باشگاه‌های آسیا باشد و کمک کنیم تا تاسیسات دریایی بتواند به قهرمانی برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

تحول تو فوتسال؟ افتخاری جان حالت خوبه؟

علیرضا جعفری شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

خوب بنده خدا راست میگه. تحولی صورت گرفته. هر تحولی که لزوما ارتقا یافتن نیست. تحول فرمودیم و نزول کردیم به همت ای اقا. که فقط هر چند مدت ی بار میاد ی نظر کشککی میده . جز این هیچ. حتما از اللان هم برای نتیجه گرفتن جام ملتها چیزایی اماده دار برا گفتن.. انگار همین اقا نبود که میگفت دو سال قبل نتیجه نگیره خسوس میره. دیگه تیمهای اسیایی مث قبل نیستند که بشه با دو ماه اردو ترتبشون داد عجیب نیست از دست دادن جامدبعدی.

نام ... دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۳۸

معضل اصلی فوتسال چرا به شعور مردم توهین میکنی؟