کد خبر : 36516
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 11:31
-

تجلیل از برترین بازیکن فوتسال در مراسم برترین‌های فوتبال ایران

تجلیل از برترین بازیکن فوتسال در مراسم برترین‌های فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمتر از یک هفته مانده به آغاز دوباره لیگ برتر، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به رسم سال‌های اخیر برترین‌های فوتبال ایران را انتخاب می‌کنند تا برآیند آنچه در لیگ چهاردهم رقم خورد، بیشتر هویدا و نمایان شود. این مراسم زیر نظر فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد اما متولی اصلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمتر از یک هفته مانده به آغاز دوباره لیگ برتر، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به رسم سال‌های اخیر برترین‌های فوتبال ایران را انتخاب می‌کنند تا برآیند آنچه در لیگ چهاردهم رقم خورد، بیشتر هویدا و نمایان شود.
این مراسم زیر نظر فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد اما متولی اصلی برگزاری آن سازمان لیگ است. مراسم قرار است ساعت ۲۰:۳۰ امشب در همان سالنی که قرعه‌کشی لیگ برتر به انجام رسید، برگزار شود و بهترین‌های فوتبال ایران در فصلی که گذشت از سوی متولیان معرفی شوند. در انتخاب بهترین‌ها به احتمال فراوان کانون مربیان ایران نقش اصلی را بازی کرده است اما از رسانه‌های ورزشی نیز پیرامون انتخاب برترین‌ها نظرسنجی شده که بی‌شک نظرات ارائه شده از سوی اصحاب رسانه نیز مورد توجه قرار گرفته است.
برترین بازیکن فوتسال نیز امشب از سوی متولیان معرفی می‌شود. در بخش بانوان نیز افرادی مورد نظر هستند و بهترین‌های رشته‌های فوتبال و فوتسال خانم‌ها معرفی می‌شوند. رسم است که خانم گل هم برگزیده شود که این کار انجام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

جادوگر اسیا.جایزه مال وفایی هستش