کد خبر : 36354
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 0:02
-

حلقه اتحاد آذری در پورشریفی/ بازگشت شماره ۱۵ بعد از دو سال!

حلقه اتحاد آذری در پورشریفی/ بازگشت شماره ۱۵ بعد از دو سال!
حواشی و گزارش فنی بعد از بازی مس سونگون و دبیری را می توانید در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از تبریز، دربی تبریز در حالی برگزار شد که تماشاگران دو تیم شاهد یک بازی زیبا و پرهیجان از سوی دو تیم بودند که در نهایت با پیروزی ۳ بر ۱ مس سونگون همراه شد تا این تیم بعد از شکست در بازی اول به جمع مدعیان قهرمانی باز گردد.

حواشی بازی:

-حسین طیبی ملی پوش فوتسال پس از دو سال حضور در لیگ روسیه برای اولین بار در لیگ ایران به میدان رفت. او که علاقه خاصی به شماره ۱۵ دارد، در مس نیز با پیراهن شماره ۱۵ به میدان می رود.

-بهروز جعفری که پای خود را هفته پیش به تیغ جراحان سپرده بود با عصا وارد سالن شد.

– پیش از شروع بازی و هنگام گرم کردن بازیکنان از آهنگ مس در سالن رونمایی شد.
– بابک اکبری، محمد وزیرزاده و مجید زارعی پیش از شروع بازی در آغوش حامد نجفی قرار گرفتند.
– در سالن بنرهایی با عکس بازیکنان که نام آنها به انگلیسی در زیرش درج شده بود نصب گردیده بود.
– آرش جابری دبیر سازمان لیگ که برای تماشای بازی به تبریز آمده بود با اصغری مقدم روبوسی کرد.
– پس از گرم کردن بازیکنان دو تیم با حضور داوران و مسئولین تیم حلقه اتحادی تشکیل دادند که شیخ الاسلام از مس و افشین دبیری برای بازیکنان صحبت کردند.

photo_2015-07-24_22-45-13
– دبیری در حلقه اتحاد بازیکنان خواست تا در جوی دوستانه به رقابت بپردازند و از حاشیه دوری کنند تا در نهایت انشالله قهرمانی یکی از تیم های تبریز باشد.
– شیخ الاسلام نیز از بازیکنان خواست تا به تصمیمات داور بازی احترام بگذارند.
– بعد از اتمام حرف های دبیری،رستمی ها به شوخی از همشهری خود شفیعی خواست تا وی هم برای جمع حرف بزند.
– مدیرعامل کارخانه مس پیش از شروع بازی از زحمات آرش جابری با اهدای لوحی قدردانی کرد.
– وزیرزاده که شایعه اختلافش با افضل مطرح بود پیش از شروع بازی برخورد سردی با وی داشت.
– بازی با ۸ دقیقه تاخیر برگزار شد.
– پیش از شروع بازی آرش جابری از افشین دبیری خواست تا سالن را ترک کند که وی نیز بدون اعتراضی سالن بازی را ترک نمود.
– در صحنه ای که کادر مس و بازیکنان به تصمیم داور معترض بودند علیرضا صمیمی از ضربه محکمی به تیرک دروازه زد تا اعتراض خود را بدین شکل نمایش دهد.
– در صحنه ای که حیدرزاده سرپرست و افضل سرمربی مس به داور معترض بودند آرش جابری با تذکری جدی به هر دو خواستار عدم اعتراض به داوری شدند.
– حسین قضایی بهمراه جعفر حسین زاده از تماشاگران ویژه این بازی بودند.

افشین دبیری حامد نجفی

گزارش بازی

بازیکنان مس این بازی را هجومی آغاز کردند طوری که وزیرزاده بازیکن سابق مس در همان ثانیه هایی اول مجبور شد حسین طیبی را با خطا متوقف کند. بعد از این خطا بازی شکل فیزیکی به خود گرفت و موقعیت کمی روی دروازه دو تیم به وجود آمد تا در صحنه شروع مجدد بازی از سوی دبیری ها تعلل رشید قلی پور و تیزهوشی رستمی ها کار دست دبیری دهد تا رستمی ها و بلو خود را با دروازبان دبیری در موقعیت دو به یک ببینند و در این صحنه پاس رستمی ها باعث شد بلو دروازه خالی را باز کند.

رستمی ها در حالی که خود می توانست دروازه دبیری را باز کند ولی  با این حرکت خود نشان داد که امسال به فکر آقای گلی نیست و برای موفقیت تیم خود تلاش می کند.

بعد از دریافت گل بازیکنان دبیری برای جبران گل جلو کشیدند و گرتو دروازبان این تیم برای کمک به بازیکنان خود به جلو آمد و پاور پلی را اجرا می کردند که اشتباه بابک اکبری توپ را در اختیار دیگو قرار داد تا دروازه دبیری برای دومین بار باز شود.

مس بعد از به ثمر رساندن این گل عقب نشست و توپ و میدان در اختیار بازیکنان دبیری بود و چندین موقعیت گل روی دروازه مس ایجاد کردند و در نهایت پاس وزیرزاده به عسگری در پای تیر باعث شد اولین گل دبیری در این بازی به ثمر برسد.دو تیم با نتیجه ۲-۱ راهی رختکن شدند.

نیمه دوم باز هم دبیری برای جبران گل عقب افتاده هجومی تر شروع کرد و مسی ها با دفاع منسجم چشم به ضد حملات داشتند که روی یکی از همین ضدحملات بلو و گرتو دو بازیکن برزیلی تیم های تبریزی در موقعیت تک به تک قرار گرفتند تا بلو با یک ضربه چیپ نمایشی دروازه دبیری را برای سومین بار فتح کند.

بازیکنان دبیری هم چندین موقعیت گل روی دروازه مس ایجاد کردند که با بی دقتی بازیکنان این تیم بیرون رفت.در طرف مقابل هم چندین بار درخشش و عملکرد فوق العاده گرتو مانع از فروپاشی دروازه دبیری شد.

در اواخر بازی که دبیری با محمدوزیرزاده رو به پاور پلی آورده بود با دفاع عالی مسی ها نتوانستند موقعیت گلی روی دروازه این تیم ایجاد کنند.در این بین تعویض های متعدد مسی ها باعث شد تا بازیکنان با انرژی بیشتری حریف را پرس کنند و اجازه ایجاد موقعیت به حریف را ندهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

) name player not AZUL (BELLO