کد خبر : 36593
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 15:30
-

عسگری:هنوز برای جبران این نتایج فرصت زیادی داریم

عسگری:هنوز برای جبران این نتایج فرصت زیادی داریم
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: بازی خوبی را نمایش دادیم و همه بازیکنان با تمام قدرت برای کسب نتیجه بازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: بازی خوبی را نمایش دادیم و همه بازیکنان با تمام قدرت برای کسب نتیجه بازی کردند.

علیرضا عسگری بعد از شکست تیم دبیری تبریز اظهار داشت:بازی خوبی بود و همه بازیکنان تلاش خود را کردند تا بازی خوبی نمایش بدهند ولی حق ما برد نبود و تیم مس سونگون خیلی بهتر از تیم ما بازی کرد و به برتری هم رسید.
وی افزود: امروز بازیکنان تیم ما مثل دو بازی قبل نبودند و نمایش خوبی نداشتند که این در روند بازی بسیار تأثیرگذار بود و اصلاً ما نمایش خوبی را نداشتیم و تیم حریف خیلی بهتر از تیم ما بود.
بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: در بازی‌های بعد باید تلاش کنیم با کار کردن روی نقاط ضعف و قوت تیم در نمایش خوبی را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه این بازی را جبران کنیم .
وی تصریح کرد: تیم ما خیلی نمایش بهتری از این بازی که مقابل مس داشتیم دارد ولی مقابل مس روز خوب تیم ما نبود که غایب بودن چند بازیکن ما هم در بازی بسیار تأثیرگذار بود که با بودن آن‌ها می‌توانستیم بهتر از این باشیم.
عسگری گفت: تیم ما روزی بهروز جعفری حساب ویژه‌ی بازکرده بود که مصدومیت جعفری در بازی اول شرایط را برای تیم ما بسیار سخت کرده است و از طرفی ما به دلیل اخراج اصغری مقدم در بازی قبلی این بازیکن تأثیرگذار را هم نداشتیم که این باعث شده بود حریف نسبت به تیم ما برتری داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما از خوب‌های لیگ است و هنوز برای جبران این نتایج فرصت زیادی داریم ولی ما همیشه برای گرفتن نتایج خوب تلاش خواهیم کرد و سعی می‌کنیم از تیم‌های بالای جدول باشیم و نگاهی هم به قهرمانی داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.