کد خبر : 36610
تاریخ انتشار : شنبه 3 مرداد 1394 - 15:33
-

پرداخت ۲۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان یاسین پیشرو

پرداخت ۲۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان یاسین پیشرو
رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم با بیان اینکه بودجه مجزایی برای تأمین هزینه تیم‌های ورزشی یاسین پیشرو در نظر گرفته شده است گفت: ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان یاسین پیشرو پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم با بیان اینکه بودجه مجزایی برای تأمین هزینه تیم‌های ورزشی یاسین پیشرو در نظر گرفته شده است گفت: ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان یاسین پیشرو پرداخت شد.
روح‌الله حسینی اظهار داشت: مجموعه یاسین پیشروی قم در حوزه سلامت فعالیت می‌کند و علاوه بر فعالیت در صنعت دارو، ورزش نیز بخشی از حوزه سلامت است زیرا با سلامت نسبت مستقیم دارد.

وی افزود: با توجه به پیشنهاداتی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان در زمینه حمایت از ورزش به ما شد و با توجه به این که ورزش به عنوان یکی از ارکان برنامه سلامت‌محور تعریف شده، تصمیم گرفتیم در عرصه ورزش ورود پیدا کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم گفت: در مرحله نخست، توانستیم برای پشتیبانی و در اختیارگیری تیم فوتسال و تکواندوی قم به توافقات لازم دست پیدا کنیم و هم در فوتسال و هم در تکواندو مدعی کسب عناوین مناسب در سطح کشور و حتی بین‌المللی هستیم.

حسینی بیان داشت: در تکواندو تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ برتر مهیا کرده‌ایم و نفرات سرشناسی در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و امیدواریم به زودی زود نام قم و کریمه اهل‌بیت(ع) را در سطح بین‌المللی بیش از پیش مطرح کنیم.

وی عنوان کرد: تیم تکواندو هم در قم مستقر است و چند مربی نامدار کشور از جمله فریبرز عسگری و یوسف کرمی در کادر این تیم حضور دارند و این تیم با نام یاسین پیشرو در لیگ برتر شرکت می‌کند و برای این تیم نیز برنامه داریم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه یاسین پیشرو قم تصریح کرد: در بخش ورزش، برای این که تأمین هزینه‌های باشگاه ما با سایر بخش‌های ما تداخلی ایجاد نکند موسسه‌ای ورزشی به طور جداگانه با نام باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو ثبت کرده‌ایم و بودجه مجزایی برای تأمین هزینه تیم‌های ورزشی یاسین پیشرو در نظر گرفته شده است.

حسینی افزود: ۲۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان تیم فوتسال یاسین پیشرو پرداخت شده و مشکلی برای پرداخت سایر مبالغ نیز وجود ندارد و انشاء الله در نظر داریم علاوه بر مبالغ قرارداد، پاداش ویژه‌ای برای آینده و نتایج خوب یاسین پیشرو در نظر بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱

زنده باد حسینی که اینقدر مرده . خدا برکت بده به مالش

یک قمی شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

حسینی خدایی دمت گرم
مثل تو مرد کم بیدا میشه
ما بچه های قمی تا اخر عمرومون یادمون می مونه این لطفتو
خدا برکت بده به عمرت و مالت برکت مال کمه برای تو