کد خبر : 36622
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 5:51
دسته‌بندی نشده
-

نظری:دربی تبریز در حد اروپا بود/یکی از روزهای بیاد ماندنی فوتسال رقم خورد

نظری:دربی تبریز در حد اروپا بود/یکی از روزهای بیاد ماندنی فوتسال رقم خورد
ناظر داوری دربی تبریز از کیفیت بالایی این بازی و رعایت بازی جوانمردانه از سوی دو تیم تمجید کرد.

منوچهر نظری ناظر داوری دربی تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:پس از آنکه هفته گذشته ناظر داوری بازی تاسیسات دریایی و منصوری قرچک بودم و اتفاقات تلخی با ناتمام ماندن این بازی رقم خورد خوشبختانه این هفته یک بازی بسیار عالی از لحاظ فنی و اخلاقی را مشاهده کردیم.

نظری ادامه داد:همانطور که باید اتفاقات تلخ و حاشیه ای را گزارش داد باید از خوبی ها هم گفت.این بازی یک جدال بی نظیر و بسیار سطح بالا بود و در چند سال اخیر فوتسال به این زیبایی و فنی ندیده بودم.حلقه اتحاد دو تیم و تشویق اروپایی تماشاگران یک روز بیادماندنی را در فوتسال ایران رقم زد اما حیف که هیچ دوربین تلویزیونی صحنه های این دیدار را ضبط نکرد.

ناظر داوری دربی تبریز با بیان اینکه در طول ۱۰ سال داوری و نظارتش کمتر بازی به این زیبایی دیده بود تاکید کرد:تیم های مس سونگون و دبیری تبریز یک بازی در سطح اروپا و بدون حاشیه و درگیری را برگزار کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق شما یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۲۵

سلام استاد نظری به امیداینکه شمابالاسرفوتسال بیاییدوسروسامانی به فوتسال بیمار بدهید منتظرهستیم

داور فوتسالي یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۴

دقیقاً روز این بازی بخشنامه ای از طرف فیفا به داوران بازی نازل شده بود که قبل از بازی و در حین بازی با تمامی بازیکنان دست بدهند چه در ضربات اوت، چه در خطاها و ….. چون از ترسشون نمی دونستن دارند چیکار می کنند. بخدا اگر یک داور شهرستانی همچنین کاری بکنه فردای بازی جلوی فدراسیون فوتبال اعدامش می کنن. داوری که برای همه اوت ها سوت می زنه و … این هفته هم می شه بهترین داور. جالبه نه؟؟؟ خواهشاً فیلم بازی رو به دقت نگاه کنید. در خیلی از صحنه ها داوران بازی موازی و روبروی هم هستند و به صحنه تسلط ندارند. اونوقت اگه داور شهرستانی اینجوری باشه ۱۰ هفته محروم می شه. متاسفانه هر کی بیاد سر کار دار و دسته خودش رو داره. به همین دلیل داوری این مملکت باید روز به روز افت کنه. متاسفم برای همه مسئولین و داوران کشور.

تنکابن یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

اقا نظری با این مصاحبه نشون دادی که کارت با دکتر دبیری گره خورده .میدونیم بهت قول داده مسئول کمیته داوران فوتسالت کنه .ولی نه زیاد دلت خوش نباشه .

یک داور فوتسالی یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶

بقول علی کریمی دبیری کجای این فوتباله که بخواد مسوول جابجا کنه تازمانیکه آقا عنایت بالا سر کاره دیگه کسی جراتشو نداره برای داورا تعیین تکلیف کنه

ولی امجدی یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

برادر من عینک بدبینی رو بردار یه ذره کوچولو هم خدا وپیغمبرو در نظر بگیر نمیدونم حسن موسوی چه هیزم تری به شما فروخته تقریبا شماها رو میشناسم چندنفری هستید که دارید میسوزید ولی خیلی بیچاره اید همچین تزی دارید بجای اینکه خوشحال باشید که امثال حسن موسوی ها دارند خودشو میکشند بالا اونم فقط فنی نه با زدوبند که فیلم بازیها ونمره ناظران گواه این قضیه است تاراهی بازبشه برای دیگران

داور دوشنبه , ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

سلام استاد نظری شما الگوی داوری بنده هستید . من سعی دارم از قاطعیت و جذبه شما در قضاوت الگو برداری کنم. بامید ظهور شما در راس هرم فوتسال کشور . موفق باشید . فقط سرعتی کار میکنم .