کد خبر : 37014
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 18:23
-

ایرانی های جام باشگاه های آسیا

ایرانی های جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی روز جمعه رقابتهای جام باشگاه های آسیا به میزبانی کشورمان برگزار می شود که ایرانی ها نقش زیادی در این مسابقات دارند. به جز حضور تاسیسات دریایی ایران به عنوان نماینده کشورمان که با یک تیم کاملاً ایرانی در این مسابقات شرکت می کند ، حضور دیگر ایرانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی روز جمعه رقابتهای جام باشگاه های آسیا به میزبانی کشورمان برگزار می شود که ایرانی ها نقش زیادی در این مسابقات دارند.
به جز حضور تاسیسات دریایی ایران به عنوان نماینده کشورمان که با یک تیم کاملاً ایرانی در این مسابقات شرکت می کند ، حضور دیگر ایرانی ها در این مسابقات چشمگیر است.
اگر علی تارقلی زاده را به عنوان یک مدیر سرشناس و تاثیر گذار در AFC دیگر به یک عادت تبدیل شده است ، حضور بازیکنان ایرانی در این جام خودنمایی زیادی می کند.
سپهر محمدی در الریان قطر ، احمد اسماعیل پور در شین زن چین، مهدی جاوید در بانک بیروت لبنان،محمد طاهری در القادسیه کویت و دو بازیکن ایرانی هم در تیم عراقی به نام های محمدناصر صفری و بهزاد عظیمی به عنوان ایرانی در تیم های مختلف این جام به میدان خواهند رفت.کمک مربی تیم شن زن هم یک مربی ایرانی به نام اکبری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

اقایان صفری و عظیمی بازیکنان تیم فوتسال شرکت ملی حفاری ایران می باشند

ali پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۰۵

مجید تیکدری نژاد در لوکوموتیو

شهريار پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۴

خدا کنه احمداقای گل بشه وتاسیسات قهرمان