کد خبر : 36995
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 11:55
دسته‌بندی نشده
-

خبری از پخش زنده نیست!

خبری از پخش زنده نیست!
در حالی که تا چند روز دیگر مهم ترین رویداد فوتسالی قاره کهن به میزبانی کشورمان در اصفهان برگزار می شود ، گویا خبری از پخش زنده این بازی ها نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که تا چند روز دیگر مهم ترین رویداد فوتسالی قاره کهن به میزبانی کشورمان در اصفهان برگزار می شود ، گویا خبری از پخش زنده این بازی ها نیست.
برنامه سیما نشان می دهد که در روز جمعه از ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه بازی پرسپولیس و پدیده از شبکه سوم و دیدار تراکتورسازی و نفت از ساعت ۱۸ و پس از آن دیدار والیبال ایران و کویت در چارچوب قهرمانی آسیا پخش خواهد شد و عملا امکان پخش بازی تاسیسات دریایی ایران با تیم اماراتی وجود نخواهد داشت و شاید فقط این دیدار از شبکه استانی اصفهان پخش شود که قاعدتا به دلیل محدودیت در پوشش سراسری باز هم شاهد بی توجهی سیما به فوتسال خواهیم بود.
دیدار اول نماینده کشورمان در آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه آغاز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ادرین چهارشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

واقعابرای مسئولای صداوسیمامتاسفم که هیچ موقع به فوتسال وفوتسال دوستا اهمیت ندادن ونمیدن.این کارافقط بی احترامی به طرفدارای فوتسالو واحساساتشونه.تولیگ که ازپخش بازیاناامیدشده بودیمو هرازچندگاهی واسه بستن دهن فوتسالیاچندتابازی پخش میشد ولی دیگه اینجا بحث فوتسال ملیه……واقعادیگه نمیدونم چی بگم….

نام ... پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

واقعا

علیرضا پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۴

واقعا برای صدا وسیما متاسفیم …دیدن فوتسال برای ایرانی ها خیلی جذابتر از فوتباله .