کد خبر : 37006
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 15:52
-

نام «خلیج فارس» روی پیراهن تاسیسات درج نمی شود!

نام «خلیج فارس» روی پیراهن تاسیسات درج نمی شود!
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی‌تهران بار دیگر تاکید کرد نمی‌خواهد خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای و بی‌ارزش کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه بچه‌ها سرحال و با روحیه هستند. انگیزه پیروزی دارند. تنها نگرانی ما این بود که نتوانستیم از امتیازهای میزبانی به خوبی استفاده کنیم. فرصت تمرین در سالن اصلی را نداشتیم و مثل دیگر تیم‌ها امروز ۴۵ دقیقه وارد سالن شدیم.

بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان ادامه داد: خدا را شکر مشکل خاصی نداشتیم. امکانات مهیا بود و از لحاظ ذهنی فشاری نداشتیم. ما برای سکوی قهرمانی گام بر‌می‌داریم و تلاش خواهیم کرد اما تمام تیم‌ها برای همین هدف آمده‌اند. شانس قهرمانی داریم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

شمسایی با بیان اینکه دیگر تیم‌ها از بازیکنان خوب و ملی برزیلی و پرتغالی بهره‌مند هستند اما ایران بدون بازیکن‌خارجی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، تصریح کرد: رقیبان اصلی ما ژاپن، تایلند و چین بازیکنان خارجی در سطح‌ملی دارند، حتی تیم عراق با چند بازیکن ایرانی به میدان خواهد آمد. همه این موارد شرایط را سخت و تورنمنت را سنگین می‌کند اما از توانایی‌ها و ارزش‌های بازیکنان ما چیزی کم نمی‌کند. ما هم تمرینات و آماده‌سازی‌های خوبی داشته‌ایم و برای موفقیت تلاش می‌کنیم.

سرمربی تاسیسات‌دریایی درباره حضور تیم الخلیج در این رقابت‌ها متذکر شد: هرچه از مسائل حاشیه‌ای دور باشیم بهتر است. هرآنچه عرف یک تورنمنت است باید انجام شود. این تیم اماراتی بدون‌شک با تغییر نامش مرتکب اشتباه شده و خطا کرده است. در تمام نقشه‌ها و گیتی‌شناسی‌های دنیا نام “خلیج‌فارس” مسلم است.

وی در ادامه گفت: نتوانستیم نام خلیج‌فارس را روی پیراهن تیم درج کنیم. لباس تیم از یک‌ماه قبل طراحی و تهیه شده‌ و مطابق مقررات باید همان اسپانسر و لوگو روی پیراهن باشد و با آن در رقابت‌ها حاضر شویم. اما با بازی کردنمان خیلی چیزهارا ثابت می‌کنیم.

شمسایی در پایان خاطرنشان کرد: در این تورنمنت‌مهم فقط به بازی فکر می‌کنم و خودم را درگیر مسائل حاشیه‌ای و بی‌ارزش نخواهم کرد. همین که ایرانی باشیم و علاقه و عرق ملی خود را به کشورمان ثابت کنیم کافی است. نباید مقابل کشورمان بایستیم و با کنایه و طعنه‌ رو‌در‌روی وطن‌مان قرار بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی چهارشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

منظور شمسایی از مسائل حاشیه ای حرف های آدم هایی است که برای تیمش حاشیه درست می کنند ولی شما یه جوری تیتر زدید که انگار شمسایی گفته خلیخ فارس موضوع بی اهمتیه.
اگر مغرض نیستسید حداقل اخلاق حرزفه ای رو رعایت کنید.

طرفدار پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰

ما هم وقت نداریم وقتمون رو صرف تیم بی ارزش تاسیسات و آدم بی ارزشی مثل تو بکنیم !! خلیج فارس بی ارزشه ؟؟ تو با ارزشی؟؟؟!!!!

..... یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۲۴

یه زحمت بکشید مصاحبه رو بخونید و صرفا به تیتر اکتفا نکنید

خانواده شهيد چهارشنبه , ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

اقای شمسایی من خودم از طرفدارای شما بودم نه به خاطر فوتسالت بلکه به خاطر اخلاقت بود ولی ازاینکه شما خلیج فارس رو یه مسله حاشیه ای فرض کردی برات متاسفم ما برای وجب به وجب این اب و خاک خیلی خون دادیم متاسفم برات من تاحالا دوست داشتم که هیج وقت دشمن شاد نشی ولی از حالا هر وقت بشنوم باختی شیرینی میدم و دعا می کنم هیج وقت موفق نشی متاسفم برات بی تعصب

دکترحاتمی پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۰

اگرواقعامسئله خلیج فارس راکه به آن تمام اقشارتعصب دارندوجزوآرمانهای وطن است رابی ارزش بشماری .فاتحه فوتسالی که توپرچمدارش باشی رابایدبخوانیم تانسلی آرمانگرارشدکندنه صرفانتیجه گراکه باتبانی وفحاشی وپرتاب بطری وتهدیدداوران بدست آید

..... یکشنبه , ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۲۵

یه زحمت بکشید مصاحبه رو بخونید و صرفا به تیتر اکتفا نکنید

band پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۱۲

اقایون مثلا محترم,من نمیدونم وحید شمسایى با شما چیکار کرده که این قدر باهاش لج هستید,
وحید شمسایى اون موقعى که پیشنهاد داشت از این کشور اون کشور با بهترین پول ها,نرفت,وایساد تو کشور خودش,من نمیدونم چرا باهاش لج هستند,
اقایون اب سرد واسه همین جور موقع هاست,
تیم تاسیسات هیچ احتیاجى نداره به یه مشت ادم سود جو,خدا پست پناه تیم هست,
اقایى که به اسم خانواده شهید کامنت میزاى,من خودم هم خانواده شهید هستم,شما خودت اگه بیل زنى باغچه خودت و بیل بزن,وحید شمسایى هیچ احتیاجى به تو نداره,که بخواى دل بسوزونى
تیم تاسیسات مثلا تو کشور خودش داره بازى میکنه,پول سالن میگیرن ازشون,واااى به کى باید گفت؟؟؟
ایشالا به حق خانم فاطمه زهرا قهرمان میشه,تا خیلى ها بفهمن دنیا دست کیه,تا بسوزن از تههههههه
پرچم بالاااااا تهران

نام ... پنجشنبه , ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۴

انشاا… بعد از قهرمانی آقا وحید با پرچم ایران ونام خلیج فارس دور قهرمانی خواهد زد تا بسوزند بدخواهان این مملکت واب وخاک بیخودی هم جو ندید.

نام ... جمعه , ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۳:۳۳

تینر شما اصلا با مصاحبه آقای شمسایی همخونی نداره. شما یه طوری تیتر زدید که انگار وحید شمسایی مخالف درج نام خلیج فارس روی پیراهن بازیکنان تیمش بودا از طرفی ایشون موضوع خلیج فارس رو بی اهمیت نخونده و اینکه تیم اماراتی با نام جعلی وارد مسابقات شده رو بی اهمیت دونسته. زنده باد خلیج همیشه “فارررررررررررررررررررررررس”