کد خبر : 38079
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 - 22:39
-

اقدام زیرکانه کارگردان شبکه اصفهان در بازی تاسیسات/ ارتباط بین گل‌های شمسایی و چهره شمس!

اقدام زیرکانه کارگردان شبکه اصفهان در بازی تاسیسات/ ارتباط بین گل‌های شمسایی و چهره شمس!
بعد از هر گل شمسایی در بازی با القادسیه کویت، دوربین به طرز عجیبی روی چهره حسین شمس زوم می شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم تاسیسات دریایی ایران مقابل القادسیه کویت با نتیجه ۹ بر ۲ به پیروزی رسید. وحید شمسایی در این بازی چهار گل به ثمر رساند. اما نکته ای که بعد از زدن هر گل توسط شمسایی به چشم می آمد، تصاویری بود که کارگردان تلویزیونی شبکه اصفهان انتخاب می کرد.

بعد از هر گل شمسایی، دوربین روی چهره حسین شمس زوم می شد که در جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود.

دلیل این اقدام زیرکانه و شاید غرض ورزانه شبکه اصفهان شاید اتفاقاتی است که اخیرا بین شمس و شمسایی افتاده، باشد. این دو در پایان فصل قبل لیگ برتر، مصاحبه های جنجالی بسیاری علیه یکدیگر انجام دادند. همچنین گفته می‌شد حسین شمس با توجه به ارتباط خوبی که با کویتی ها دارد، کمک هایی را در این دوره از مسابقات برای استقرار القادسیه در اصفهان کرده است.

گفتنی است حسین شمس در سال قهرمانی جنجالی گیتی‌پسند که بعدها بحث تبانی هم برای آن مطرح شد، بخاطر پیروزی نماینده اصفهانی‌ها برابر شهید منصوری قرچک، خوشحالی زایدالوصفی را برای پیروزی نماینده این شهر و مردم آن انجام داده بود که بعدها هم به خاطر آن به شدت مورد انتقاد قرار گرفت که چرا اعتبار ملی خود را فدای همراهی با شادی اصفهانی‌ها کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۴

قیافه جناب شمس واقعا دیدنی بود.از اون دیدنی تر گروه انالیزی بود که ایشون البته با سفارش بعضی دوستان در هیئت فوتبال استان اومده بودن.والا خجالت اورن اقای شمس.اینا دیگه کجای فوتسالن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قم مهد فوتسال ايران دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۱۷

نگاه کن شمس بیچاره از قهرمانی اصفهان خوشحال شده حالا اینجوری میکنن
این وصله ها به شمس نمیچسبه

محمدرضا دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۲۳

آقای شمس، این کار اصفهانی ها کمال بی معرفتی و نمک نشناسی بود که تمام زحماتی رو که براشون کشیدی با این حرکت به قول سایت غرض ورزانه زیر سئوال بردن.
ای کاش کاری که واسه اصفهانی ها کردی ارزش این روزها رو داشت.
ضمنا خیلی ها دوست دارن مثل حسین شمس تصویرشون دیده بشه و تلویزیون روشون زوم کنه اما حسرت به دلشون مونده چون شما برای مردم تکرار نشدنی هستید جناب شمس.

fv دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۱۶

اصلا هم زیرکانه نبود. خیلی اخلاق غیرحرفه ای نشون دادن. واقعا آماتور هستند.. در ضمن فیلمبرداری هم خیلی بود. وقتی تیمی داشت حمله می کرد کارگردانا تصویر آهسته نشون می دادند. کاری که همیشه رو اعصاب بیننده هاست و همه جا و تو همه ورزش ها اتفاق می افته

عاشقان عقابي دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

این استاد شمس چرا باید خودشو اینقدر خواروزلیل کنه که تو شهرابا واجدادیش کسی چشم دیدنشو نداشته باشه شخصیت وبا جنبگی ازالطاف خداوندبه مومنینه کاش شامل حال همه بشه