کد خبر : 38173
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 10:22
-

ترابیان: زورم به کفاشیان و افتخاری نمی رسد!/ صدا و سیما کم لطفی کرد

ترابیان: زورم به کفاشیان و افتخاری نمی رسد!/ صدا و سیما کم لطفی کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در گفتگو با رادیو ورزش در رابطه با استقبال کم تماشاگران از رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا در اصفهان اظهار داشت: ما واقعا در مقایسه با مسابقات قبلی که در سال ۲۰۱۰ در اصفهان برگزارشد شاهد استقبال کمتری بودیم. دلیل اولش هم این است که آن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در گفتگو با رادیو ورزش در رابطه با استقبال کم تماشاگران از رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا در اصفهان اظهار داشت: ما واقعا در مقایسه با مسابقات قبلی که در سال ۲۰۱۰ در اصفهان برگزارشد شاهد استقبال کمتری بودیم. دلیل اولش هم این است که آن مسابقات در سالن پیروزی که دقیقات در مرکز شهر اصفهان واقع شده برگزار می شد اما الان رقابت های در حال برگزاری در سال ۲۵ آبان انجام می شود. البته امکانات خوبی در سالن ۲۵ آبان فراهم شده و حتی شهرداری اصفهان هم امکانات رفاهی خوبی برای رفت و آمد تماشاگران به وجود آورده اما باز هم شاهد استقبال خوبی از سوی تماشاگران نیستیم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر تبلیغات آنچنانی که باید برای مسابقات انجام می شد متاسفانه این اتفاق نیفتاد همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که مسابقات جام فوتسال آسیا با رقابت های والیبال قهرمانی آسیا همزمان شده و برخی تماشاگران نیز به تماشای آن مسابقه می پردازند.

رئیس کمیته فنی فوتسال همچنین تصریح کرد: برنامه ریزی این مسابقات توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده و تاریخ این مسابقات تقریبا یک سال و نیم پیش مشخص شده است. فقط در انتخاب محل برگزاری رقابت ها ما نقش داشتیم که اصولا با توجه به تهرانی بودن تیم تاسیسات این مسابقات باید در تهران انجام می شد اما به خاطر اینکه فدراسیون والیبال از قبل سالن آزادی را اجاره کرده بود ما امکانات سخت افزاری دیگری در تهران برای برگزاری این مسابقات نداشتیم. به نظر من دقیقا مشکل همین جاست که ما در تهران یک سالن اختصاصی برای فوتسال نداریم هرچقدر هم در سال های گذشته تلاش کردیم تا چنین سالنی ساخته شود هیچ توجهی به ما نشد.

ترابیان همچنین اذعان داشت: دلیل انتخاب اصفهان هم اول داشتن یک سالنی با امکانات مناسب بود که همین سالن ۲۵ آبان سه سالن تمرینی مناسب در کنار خود دارد. از طرف دیگر تیم هایی که وارد ایران می شدند می توانستند از طریق فرودگاه امام به راحتی به اصفهان بیایند. از نظر هتل و محل اقامت هم اصفهان به  دلیل توریستی بودنش شرایط خوبی دارد. در نهایت هم همه این عوامل باعث شد که ما اصفهان را به عنوان میزبان این رقابت ها برگزینیم.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی ها معتقدند مشکل فعلی فوتسال ما مدیریت است که هنوز نتوانسته سرمربی تیم ملی را انتخاب کند، من این موضوع را در قالب مسوولیتم در کمیته فنی فوتسال بارها عنوان کردم و خیلی هم به آقایان برخورده بود. من فقط دلم می سوزد. چون بحث منافع ملی وسط است از طرفی با ژاپنی ها در ارتباط هستم و می بینم که آنها در حال آماده سازی خودبرای جام ملت های آسیا هستند که در بهمن ماه برگزار می شود و انتخابی جام جهانی نیز محسوب خواهدشد. باور کنید برای انتخاب سرمربی همین الان هم خیلی دیر است. این تصمیمی است که رئیس فدراسیون نیز از آن حمایت کرده و من زورم به آنها نمی رسد.

مسئول برگزاری رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا در رابطه با رویارویی تاسیسات دریایی با نماینده ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی خاطرنشان کرد: این دیدار یک فینال زودرس است چون بازیکنان تیم ناگویا اکثر همان بازیکنانی هستند که در اکثر مسابقات در ترکیب تیم ملی ژاپن می بینیم. این دیدار از بازی های بسیار خوب خواهد بود که سطح آن حتی می تواند در سطح جام جهانی باشد.

وی در پایان درخصوص احتمال استقبال تماشاگران از این دیدار و پخش تلویزیونی گفت: من احتمال می دهم که برای این دیدار تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند و استقبال خوبی را از مردم اصفهان ببینیم. البته دوستان ما در صداوسیما کم لطفی می کنند چون دیدارهای رسمی هنوز یک بار هم از تلویزیون پخش نشده است و امیدواریم در ادامه این اتفاق رخ دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

تاج:زمان دربی اصفهان تغییر می کند.

نظری دوشنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

جناب ترابیان.ازاینکه.یکدست هستی صدایی نداری بسیار ناراحتم ،ایران امثال شما را کم دارد یا بهتر بگوئیم اصلا ندارد