کد خبر : 38206
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 15:16
-

خوراکچی:از عملکرد جاوید در جام باشگاه‌ها مثل محمدی و اسماعیل پور رضایت دارم

خوراکچی:از عملکرد جاوید در جام باشگاه‌ها مثل محمدی و اسماعیل پور رضایت دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی  درباره انتقاد سرمربی تیم فوتسال شنزن چین از عملکرد احمد اسماعیل پور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: من هر دو بازی شنزن را از نزدیک دیدم. مربی تیم شنزن می‌خواست تمام ضعف خود را گردن اسماعیل پور بیندازد. او فکر می‌کرد احمد باید ضعف سرمربی و دیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی  درباره انتقاد سرمربی تیم فوتسال شنزن چین از عملکرد احمد اسماعیل پور در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: من هر دو بازی شنزن را از نزدیک دیدم. مربی تیم شنزن می‌خواست تمام ضعف خود را گردن اسماعیل پور بیندازد. او فکر می‌کرد احمد باید ضعف سرمربی و دیگر بازیکنان را هم پوشش بدهد در حالی که فوتسال یک بازی گروهی است. وقتی توقع از یک بازیکن بیشتر باشد، این نشان از ضعف یک سرمربی است. به نظرم احمد که به صورت قرضی در تیم شنزن بود، بالاتر از حد خودش هم ظاهر شد.

سرمربی گیتی پسند همچنین درباره تمجید سرمربی تیم الریان قطر از سپهر محمدی که به صورت قرضی در جام باشگاه‌ها برای این تیم قطری بازی می‌کند، تاکید کرد: سپهر واقعا فوق العاده بود. اگر سپهر نبود تیم الریان حذف می‌شد. او به تنهایی جلوی حملات تیمهای حریف الریان ایستاد و عامل اصلی موفقیت این تیم بود.

خوراکچی به عملکرد مهدی جاوید در تیم بانک بیروت هم اشاره کرد و افزود: این خیلی خوب است که بازیکنان ما در تیمهای مختلف بازی می‌کنند و در شرایط مسابقه قرار دارند. از عملکرد جاوید در جام باشگاه‌ها مثل محمدی و اسماعیل پور رضایت دارم.

وی درباره وضعیت تیم گیتی پسند گفت: ما از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را بردیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. فردا سه شنبه هم یک دیدار تدارکاتی با منتخب شاهین شهر برگزار می‌کنیم. ضمن اینکه احمد اسماعیل پور هم با توجه به حذف شنزن از جام باشگاه‌ها، از فردا به جمع ما اضافه می‌شود. امیدوارم لیگ را مجددا با پیروزی برابر تیم خوب شهروند ساری شروع کنیم.

سرمربی گیتی پسند در پایان درباره شرایط مالی این باشگاه هم اظهار کرد: شرایط تیم نسبت به سال گذشته متفاوت است و با وضعیتی ایده آل لیگ را شروع کردیم. باشگاه تا الان به تعهداتش عمل کرده که باید تشکر ویژه‌ای از مسئولان داشته باشم. اگر این شرایط تا پایان فصل باشد و خدایی ناکرده تیم نتیجه نگیرد، این دیگر به ضعفهای من بر خواهد گشت نه مشکلات باشگاه.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.