کد خبر : 38275
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 15:41
-

شمسایی:برای تاسیسات حذف در مرحله یک چهارم با نایب قهرمانی تفاوتی ندارد

شمسایی:برای تاسیسات حذف در مرحله یک چهارم با نایب قهرمانی تفاوتی ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: تصور ما بر این بود که دیدار ما با تیم ناگویا ژاپن در دیدار فینال رقم می‌خورد اما حالا باید در مرحله یک چهارم این مصاف رقم بخورد و یکی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: تصور ما بر این بود که دیدار ما با تیم ناگویا ژاپن در دیدار فینال رقم می‌خورد اما حالا باید در مرحله یک چهارم این مصاف رقم بخورد و یکی از دو تیم از دور مسابقات کنار برود.

وی ادامه داد: تیم ژاپنی یک سر و گردن از سایر تیم‌های آسیایی بالاتر است و حریف بسیار دشواری برای تیم ما محسوب می‌شود اما برای رسیدن به مراحل بعدی و قهرمانی در این مسابقات، چاره‌ای به جز شکست این تیم نداریم.

مربی تیم تاسیسات دریایی تهران با بیان اینکه باید از امتیاز میزبانی بهره بگیریم، تاکید کرد: تیم ما از بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش خوبی بهره می‌برد اما برد دست خداست و ما نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم برنده این مسابقه باشیم.

وی با اشاره به دوم شدن تیم ناگویای ژاپن در گروهش و برخورد این دو تیم یادآور شد: ما قبل از بازی با القادسیه کویت می‌دانستیم که در صورت سرگروهی در گروه خودمان، با تیم ناگویا برخورد می‌کنیم و تلاش کردیم با نمایش خوب، این حریف را شکست بدهیم و به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شویم، زیرا برای تیم ما که به دنبال کسب عنوان قهرمانی است، حذف شدن در مرحله یک چهارم با نایب قهرمانی تفاوتی ندارد.

شمسایی در پایان از هواداران اصفهانی درخواست کرد با حضور در سالن ۲۵ آبان مشوق تیم تاسیسات دریایی باشند و این تیم را در برابر حریف ژاپنی تنها نگذارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

j.t سه شنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۶

ابولقاسمو بیشتر بازی بده.ابول خیلی خوبه

قم مهد فوتسال ايران سه شنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۴۳

یکی این شمسایی هارو جمع کنه
فقط دنبال بهونه
از همین حالا دارن ضمینه شکست رو فراهم میکنن
همیشه از این مصاحبه ها میکنه

پارسا سه شنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

شما اول اینو یاد بگیر زمینه درسته نه ضمینه بعد در مورد بزرگای فوتسال نظر بده