کد خبر : 38409
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 16:56
-

سرانجام خسوس در ایران آفتابی شد/مذاکره با آقای پروفسور برای ادامه فعالیت در تیم ملی

سرانجام خسوس در ایران آفتابی شد/مذاکره با آقای پروفسور برای ادامه فعالیت در تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خسوس کاندلاس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال که از دیماه سال گذشته به مرخصی رفته بود و پس از هشت ماه خبری از او در ایران نبود سرانجام آفتابی شد و برای تماشای رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در سالن بیست و پنج آبان حاضر شد این در حالی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خسوس کاندلاس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال که از دیماه سال گذشته به مرخصی رفته بود و پس از هشت ماه خبری از او در ایران نبود سرانجام آفتابی شد و برای تماشای رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در سالن بیست و پنج آبان حاضر شد این در حالی است که خسوس پیش از این زمانی که با عباس ترابیان مذاکراتی را انجام می‌داد اعلام کرده بود که به خاطر دلایل شخصی و کارهای شخصی نمی‌تواند به ایران بازگردد و همین موضوع باعث شده بود که رئیس کمیته فنی و توسعه او را کنار بگذارد اما سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در اقدامی مخالف نظر ترابیان اعلام کرد که مذاکراتش را با خسوس ادامه خواهد داد تا او را مجاب کند به ایران بازگردد. اصرارهای افتخاری به این مربی اسپانیایی آنقدر ادامه داشت که سرانجام او به ایران آمد اما هنوز وضعیت سرمربیگری‌اش مشخص نیست.

افتخاری در این زمینه گفت: خسوس آمده تا بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا را از نزدیک تماشا کند و هنوز مذاکراتمان را در مورد ادامه فعالیتش در تیم ملی با او انجام نداده‌ایم. در روزهای آینده این کار را خواهیم کرد و امیدواریم که توافقات صورت بگیرد.ویزای خسوس به صورت فرودگاهی صادر شده است و وی تا روز یکشنبه هفته آینده در ایران خواهد بود. قرار است بعد از حضور کفاشیان در اصفهان با خسوس درباره تیم ملی مذاکره کنیم. در صورت توافق، خسوس یکشنبه به اسپانیا بر می‌گردد و سپس سر فرصت به ایران می‌آید.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: من برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی با روسیه و ایتالیا و همچنین برنامه لیگ را به خسوس دادم تا او بررسی‌های لازم را انجام بدهد و تیم را برای جام ملتهای آسیا آماده کند.

این در حالی است که افتخاری پیش از این اعلام کرده بود در صورت قهرمانی تأسیسات در جام باشگاه‌های آسیا وحید شمسایی سرمربی تیم ملی خواهد شد. حالا حضور خسوس در دیدار یک چهارم نهایی تأسیسات و مقابل ناگویای ژاپن معادلات را پیچیده‌تر کرد.

منبع:فارس و مهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

اقای افتخاری دست از سر تیم ملی بردار

موسی سه شنبه , ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

واقعا نمیدونم با این خسوس ما کجا رو گرفتیم که اینا ول کنش نیستن. یکی دو سال هم فرصت بدین به شمسایی. هر چی بشه از نتایج این خسوس که بدتر نیست

م.. چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۳

همین مونده تیمتملیمرا بدن شمسایی,جدی جدی فکر کردید تاکتیک داره شمسایی,حالا یه ژاپن را بردید با زور,فکر کردید جای خبریه