کد خبر : 38381
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 15:25
-

سرمربی الریان قطر: دو گل ابتدای بازی تمرکز ما را به‌هم زد

سرمربی الریان قطر: دو گل ابتدای بازی تمرکز ما را به‌هم زد
سرمربی تیم فوتسال الریان قطر گفت: با ۲ گلی که در دقایق ابتدایی دریافت کردیم از نظر فکری به هم ریختیم و همین مسئله سبب باخت ما شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آنریک مارتینز در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل تایسان نام ویتنام اظهار داشت: در بازی امروز ۵ دقیقه نخست را خیلی بد بازی کردیم و بازیکنان ما ذره‌ای تمرکز نداشتند.

وی افزود: ‌در ادامه و سایر دقایق هم در فاز حمله و هم دفاع، خیلی خوب کار کردیم اما این تلاش ما نتیجه نداد به هرحال فوتسال همین است، یک روز برنده‌ای و روز دیگر بازی را به حریف واگذار می‌کنید.

سرمربی تیم فوتسال الریان قطر با اشاره به شرایط بدنی بازیکنان تیمش گفت: این مسابقات با آغاز فصل جدید لیگ قطر مصادف شد به همین دلیل نتوانستیم زودتر بازیکنان را جمع کنیم و تمرینات بدنسازی انجام دهیم و با این شرایط بازیکنان ما آمادگی بدنی خوبی نداشتند.

وی با تبریک به تیم صعود کرده ویتنام بیان کرد: جدا از بحث آمادگی بدنی در سایر موارد عملکرد خوبی داشتیم و تاکتیک‌های مختلفی را پیاده کردیم اما با ۲ گلی که در دقایق ابتدایی دریافت کردیم از نظر فکری به هم ریختیم و همین مسئله سبب باخت ما شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.