کد خبر : 38483
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1394 - 18:07
-

ورود آب معدنی ممنوع؛ حتی شما خبرنگار عزیز!

ورود آب معدنی ممنوع؛ حتی شما خبرنگار عزیز!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از اصفهان، در روزهای گذشته طی چند گزارش به مشقات خبرنگاری در مسابقات جام باشگاه های آسیا اشاره کردیم و هر چند بعضی موارد از جانب مسئولان برگزاری اصلاح شده اما در بعضی امکانات هنوز ایرادهایی مطرح است. اینترنت ورزشگاه نسبت به روزهای گذشته تغییر محسوسی داشته و

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از اصفهان، در روزهای گذشته طی چند گزارش به مشقات خبرنگاری در مسابقات جام باشگاه های آسیا اشاره کردیم و هر چند بعضی موارد از جانب مسئولان برگزاری اصلاح شده اما در بعضی امکانات هنوز ایرادهایی مطرح است.
اینترنت ورزشگاه نسبت به روزهای گذشته تغییر محسوسی داشته و امکانات قابل قبولی در این بخش فراهم شده است اما همچنان در برخی موارد بسیار ساده مشکل وجود دارد.
اگر خبرنگاری برای اولین بار قصد ورود به جایگاه خبرنگاران را داشته باشد، ابتدا باید یک دور، اطراف ورزشگاه را قدم بزند تا جایگاه مورد نظر را پیدا کند. چرا که هیچ گونه اطلاع رسانی در این زمینه انجام نشده است.
مسئولان حراست ورزشگاه نیز هنگام ورود اهالی رسانه هیچ تفاوتی بین آن ها و تماشاگران قائل نمی شوند.  با توجه به حساس بودن شرایط میزبانی و احتمال پرتاب بطری از جانب تماشاگران، ورود آب معدنی به ورزشگاه ممنوع است.
اما مسئولان حراست ورزشگاه که به خوبی توجیه نشده اند، از ورود بطری توسط خبرنگاران هم جلوگیری می کنند. حتی یکی از این ماموران هنگام ورود خبرنگاری، برخورد دور از شانی با او داشت که نزدیک بود منجر به درگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۰

واقعا نقش یزید را بازی کردن تو سالن,

طرفدار قانون چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۳۷

اگه یه چیزی قانون میشه برا همه باید بشه… حتی شما خبرنگار عزیز