کد خبر : 38731
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 15:04
-

افتخاری:خسوس می گوید تا نیم فصل کاری با تیم ملی ندارد/ حرفهای تاسیساتی ها بچه گانه است/خسوس دیشب برنج و نان خورد پس کم خرج و کم ادعاست!

افتخاری:خسوس می گوید تا نیم فصل کاری با تیم ملی ندارد/ حرفهای تاسیساتی ها بچه گانه است/خسوس دیشب برنج و نان خورد پس کم خرج و کم ادعاست!
افتخاری در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران حرفهای جالبی در مورد مذاکره با خسوس زد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس بعد از ماه ها غیبت دیروز به اصفهان آمد و امروز(چهارشنبه) جلسه ای با رضا افتخاری برگزار کرد.
رضا افتخاری بعد از این جلسه در هتل عباسی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار fut5al به سوالات پاسخ داد:
آقای افتخاری ابتدا درباره نتایج جلسه بفرمایید. آیا خسوس سرمربی تیم ملی خواهد ماند؟
– ما در این جلسه درباره بازی های تدارکاتی و برنامه ها صحبت و آن ها را تنظیم کردیم. قرار شد خسوس برنامه نهایی را تا اخر شب به ما بدهد. ما دیگر وارد بحث نهایی شده ایم. معتقدم خسوس سرمربی ما هست و خواهد بود. البته او نگفته می مانم یا نه اما فردا در جلسه ای که مشترکا با کفاشیان خواهیم داشت، همه چیز را نهایی می کنیم. علی رغم اینکه همه می گویند برای انتخاب سرمربی تیم ملی دیر شده، اما خسوس می گوید تا نیم فصل کاری با تیم ملی ندارد! ما در ۲۰ روز تعطیلی نیم فصل با روسیه و ایتالیا بازی می کنیم و سپس آماده جام ملت های آسیا می شویم. چهار آبان شروع نیم فصل دوم است. پایان لیگ هم طبق برنامه فعلی ۲ بهمن است. اما در نظر داریم بر اساس پیشنهاد خسوس، لیگ را فشرده کنیم تا مسابقات در ۲۲ دی به اتمام برسد و بازیکنان به مدت ۲۰ روز قبل از جام ملت ها در اختیار خسوس باشند. او می گوید در دنیای حرفه ای، بازیکن ها ۲۰ روز کامل باید قبل از مسابقات در اختیار کادر فنی باشند تا چیزی که در لیگ آموختند را فراموش کنند و دستورهای مربی تیم ملی را بگیرند.
گفته می شود خسوس بیشتر برای دریافت حق الزحمه اش به ایران آمده است…
-خسوس زمانی که در ایران بود کم نگذاشت و زحمت کشید. چه بیاید چه نیاید حق الزحمه اش باید پرداخت شود.
حضور خسوس در اصفهان اعتراض تاسیساتی ها را به دنبال داشت. با توجه به اینکه شما پیش از این قول سرمربی گری وحید شمسایی را با شرط قهرمانی در آسیا داده بودید، آوردن خسوس به اصفهان بسیار عجیب بود…
-من همان زمان هم گفتم اگر خسوس نیاید، گزینه داخلی ما وحید است هنوز هم سر صحبتم هستم.
اما خودتان سه ماه پیش مصاحبه ای کردید و گفتید از رفتار خسوس ناراحتید و قید او را زدید! اینکه دوباره سراغ خسوس رفتید، کسر شان برای فوتسال ایران نیست؟!
-من هیچ گاه نگفتم خسوس نمی آید. او چراغ سبز نشان داد. به من ایمیل زده بود و گفته بود علاقه دارم و دوست دارم بیایم. ما برای مملکتمان همه کار می کنیم. این که رو بزنیم به خسوس کار اشتباهی است؟ خسوس تک تک بازیکنان را می شناسد و بهترین گزینه در شرایط فعلی است. تاسیساتی ها در رختکن هم به من هم گفتند که آمدن خسوس شاید در روحیه بازیکنان تاثیر منفی می گذاشت.من توضیح دادم و گفتم خسوس اینجا نیامده که روحیه شما را بالا و پایین کند! بهترین فرصت بوده که بیاید و مسابقات و تیم ها را ارزیابی کند و بازیکنان را ببیند. این حرف ها بچه گانه است. اگر تاسیسات قدرت داشته باشد نباید توجهی به این مسائل بکند. مگر خسوس در رختکن رفت و برای تاسیساتی ها صحبت کرد که به آن ها برخورده؟
با توجه به صحبت های شما، حضور خسوس در تیم ملی قطعی است.
بله. البته آقای کفاشیان پنج شنبه و جمعه در اصفهان هستند و ما جلسه ای را بعد از ظهر پنج شنبه خواهیم داشت. خسوس می خواهد از آینده اش در ایران مطمئن باشد. انتظار دارد حقوقش پرداخت شود. این را هم بگویم خواسته هایش برای کار است. وگرنه او خواسته ای برای خودش ندارد. ما دیشب رستوران بودیم، خسوس برای شام گفت برنج و نان می خورد! واقعاخواسته های کمی دارد. حتی گارسون هم تعجب کرد! همه استیک و گوشت می خورند اما خسوس فقط نان و برنج خواست. به هر حال او آدم کم خرج و کم ادعایی است. حال او را مقایسه کنید با کی روش!
آقای ترابیان اعلام کرده است که ادامه همکاری با خسوس باید در کمیته فنی مورد بررسی قرار بگیرد.
خسوس را که اصلا ترابیان به ایران آورده است. حال اگر خسوس غیبتی داشته است نباید به آن نگاه کند. حال که ما از خسوس خواهش کردیم به ایران بیاید، اتفاق خاصی نیفتاده است. چه کسر شانی؟ تازه ما از خسوس خواهش نکردیم بلکه او را دعوت کردیم! خسوس با ما قرارداد  داشته و ما می خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم. دیگر نیازی به کمیته فنی نداریم!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰

واقعا خجالت اوره کی خسوس رو با کی روش مقایسه میکنه بعدشم خسوس اگه مربی بود الان هزارتا تیم براش مشتری بود

قم مهد فوتسال ايران پنجشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۴۳

آخه یه حرفی بزن که..
خسوس کجا استاد کیروش کجا
کیروش با ما قرارداد داره ۱۰تیم بهش نامه میزنن بیاد
اونموقع خسوس چی؟
کیروش آبروی ایرانه تو خارج
همه به ایران احترام میزارن سر شهرت کیروش
کی این پیرمرد رو میشناسه
تازه وارد بحث فنی نمیشم

mehdi پنجشنبه , ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۳۰

اقای افتخاری چرا اینقدر نظر شما با سرمایه اصلی ورزش یعنی مردم فرق دارد.