کد خبر : 38884
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 22:10
-

سرمربی تیم فوتسال نفت عراق: بازیکنان ایرانی تیم ما را تا نیمه‌نهایی آوردند

سرمربی تیم فوتسال نفت عراق: بازیکنان ایرانی تیم ما را تا نیمه‌نهایی آوردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حاتم عباس باوی پس از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی ایران در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، در نشست خبری اظهار کرد: اگر بازیکنان قدر توپ‌هایی را که از دست دادند می‌دانستند نتیجه تغییر می‌کرد و به نفع ما می‌شد. تیمی که ما را برد قهرمان آسیا خواهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حاتم عباس باوی پس از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی ایران در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، در نشست خبری اظهار کرد: اگر بازیکنان قدر توپ‌هایی را که از دست دادند می‌دانستند نتیجه تغییر می‌کرد و به نفع ما می‌شد. تیمی که ما را برد قهرمان آسیا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان را ریکاوری خواهد کرد تا بتواند جایگاه سومی را به دست بیاورد، افزود: ما در بازی مقابل تاسیسات کارهای انفرادی انجام دادیم و فرصت‌هایی که صد درصد گل بود را به بیرون زدیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان ایرانی‌اش گفت: آن‌ها در بازی‌های قبلی بسیار خوب کار می‌کردند و علت آمدن تیم ما تا این مرحله نیز همین بازیکنان بودند اما در این بازی ایرانیان تیم ما خوب نبودند و بد بازی کردند. فکر می‌کنم می‌خواستند خود را به تیم ایرانی مقابل ما نشان دهند و کارهای انفرادی زیادی انجام دادند که موجب شکست ما شد. آینده خوبی برای این بازیکنان پیش‌بینی می‌کنم و فکر می کنم که حق‌شان باشد به تیم ملی ایران دعوت شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.