کد خبر : 38891
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 22:19
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: امیدواریم در فینال پیروز شویم و جام در ایران بماند/ همه بازیکنان ما دروازه‌بان هستند

شمسایی: امیدواریم در فینال پیروز شویم و جام در ایران بماند/ همه بازیکنان ما دروازه‌بان هستند
مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: تیم القادسیه قدرتمند است و فوتسال را بلد است، اما امیدواریم پیروز میدان شویم و جام در ایران بماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیر شمسایی پس از پیروزی ۷ بر ۳ تأسیسات مقابل نفت‌الواسط عراق و راهیابی تیمش به فینال جام باشگاه‌های اسیا اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، ما روز گذشته بازی دشواری مقابل ناگویا برگزار کرده بودیم و می‌دانستیم که در این بازی، بازیکنان‌مان از لحاظ وضعیت بدنی با مشکل روبه‌رو می‌شوند، به همین دلیل بیش‌تر بازی را کنترل کردیم و فشاری روی بازیکنان در بحث دفاعی نیاوردیم تا بازیکنان‌ما مصدوم نشوند.

وی ادامه داد:‌ گفته بودند که بازی نیمه نهایی سخت‌ترین دیدار رقابت هاست، اما خوشحالم در پایان توانستیم با سربلندی از این بازی بیرون بیاییم و راهی فینال شویم و امیدوارم در فینال هم بتوانیم پیروز شویم و قهرمانی را از آن خود کنیم.

مربی تأسیسات درخصوص اخراج مصطفی نظری و نبود او در دیدار فینال، تأکید کرد: من معتقدم تمام بازیکنان ما یک دروازه‌بان هستند؛ زیرا با قدرت برای گل نخوردن دفاع می‌کنند. در بازی مرحله گروهی ما مقابل القادسیه کویت ۴-۳ توپ بیش‌تر سمت دروازه ما نیامد. ما دو گلر خوب داریم که حتی مصطفایی که در این بازی از سکوها بازی را تماشا می‌کرد ۱۴-۱۵ بازی بین‌المللی در کارنامه‌اش دارد. ما از اینکه نظری را نداریم، ناراحتیم؛ اما فکر این مسئله را کرده‌ایم و دروازه‌بانان خوبی داریم.

شمسایی درمورد اینکه با وجود پیش بودن از حریف از سیستم پاور پلی استفاده کردند، گفت:‌ شرایط بازی به گونه‌ای بود که ما هم پس از اینکه تیم عراقی دست به این سیستم زد، از آن استفاده کردیم. همین موضوع هم باعث شد آنها خسته شوند و ما توانستیم ۲ گل به ثمر برسانیم.

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسید مصطفی نظری از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشته، گفت: من این موضوع را قبول ندارم، در کل مسابقات شاید ۱۲-۱۳ توپ بیشتر به سمت دروازه ما نیامد. من که با نظری صحبت می‌کردم به من می‌گفت از اینکه توپ به سمت دروازه نمی‌آید خسته می‌شود. به هر حال بازیکن باید در جریان مسابقه باشد تا عکس‌العمل‌های خوبی به نمایش بگذارد. او مشکلی نداشته، ما هم‌اکنون وحید سیفان را داریم که گلر پرسپولیس بوده است و در این بازی هم به خوبی تیم را آرام می‌کرد.

شمسایی درمورد دیدار فینال مقابل القادسیه کویت تیمی که در مرحله نیمه نهایی توانستند با نتیجه ۹ بر ۲ شکست دهند، گفت:‌ ما نمی‌توانیم هم‌اکنون درمورد نتیجه بازی فینال صحبت کنیم. از تیم القادسیه شناخت داریم، اما این را می‌دانیم پیروزی یک بر صفر با برد ۱۰ بر صفر فرقی ندارد. تیم القادسیه قدرتمند است و فوتسال را بلد است، اما امیدواریم پیروز میدان شویم و جام در ایران بماند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیما کریمی جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۶:۳۲

احسنت به تآسیسات