کد خبر : 38925
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 12:27
-

ابطحی: فوتسال ایران متفاوت با دیگر کشورهای آسیایی است/ با آمادگی کامل به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت

ابطحی: فوتسال ایران متفاوت با دیگر کشورهای آسیایی است/ با آمادگی کامل به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی ابطحی سرمربی شهروند ساری در مورد جام باشگاه های آسیا ، دیدار هفته چهارم مقابل گیتی پسند و میزان آمادگی تیمش پاسخگوی سوالات ما بود. در زیر می توانید متن مصاحبه ی ما با این مربی باسابقه را بخوانید. -جام باشگاه های آسیا در اصفهان درحال برگزاری می باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمهدی ابطحی سرمربی شهروند ساری در مورد جام باشگاه های آسیا ، دیدار هفته چهارم مقابل گیتی پسند و میزان آمادگی تیمش پاسخگوی سوالات ما بود. در زیر می توانید متن مصاحبه ی ما با این مربی باسابقه را بخوانید.

-جام باشگاه های آسیا در اصفهان درحال برگزاری می باشد و تیم های ناشناخته ای مثل القادسیه کویت، نفت عراق و تای سون نام ویتنام به مراحل پایانی صعود کرده اند. ارزیابی شما نسبت به این مسئله چیست؟

در هر صورت برخی کشورها در فوتسال سرمایه گذاری کرده اند و نوع کارکردن آنها با ما کاملاً متفاوت است. آنها پیشرفت هایی داشته اند اما هرچقدر هم پیشرفت کنند، با ایران متفاوت اند و پتانسیل انسانی و سابقه ی ما همه جوره از آنها بالاتر است. برخی تیم ها بر اساس قرعه کشی و شانس به این مرحله رسیده اند و تیم هایی که به مراحل بالا رسیده اند براساس قرعه خوب بوده و در غیر اینصورت جایگاهشان اینجا نبوده است. بعنوان مثال ژاپن در یک چهارم نهایی به تاسیسات خورد و حذف شد درحالیکه اگر به ما نمی خورد مطمئناً فینالیست بود و در فینال کار ما را سخت می کرد.  تنها تیمی که می توانست دردسر ساز شود ناگویا بود که خوشبختانه ما آنهارا شکست دادیم و من فکر می کنم تاسیسات با این شرایط قهرمان خواهد شد زیرا فینال اصلی را مقابل نماینده ژاپن برگزار کرد.

-در مورد دیدار روز یکشنبه مقابل گیتی پسند اصفهان چه نظری دارید؟

به دلیل بازیهای جام باشگاه های آسیا، لیگ۱۸ روز تعطیل شد و ما هم طی این مدت سعی کردیم قسمت هایی که ضعف داشتیم را کار کنیم و به نقطه قوت تیم تبدیل کنیم. از گیتی پسند شناخت کافی داریم اما آنها در بازی مقابل ما بسیار متفاوت خواهد بود زیرا چند بازیکن که در باشگاه های آسیا بازی کرده بودند، به جمع آنها اضافه می شوند ولی برای ما فرقی ندارد. در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و در این مدت هم خوب تمرین کرده ایم و بچه ها با آمادگی کامل به مصاف گیتی پسند خواهند رفت.

-توانستید از فرصت پیش آمده در تعطیلات استفاده کرده و به آمادگی مدنظرتان برسید؟

در بازی اولی که برگزار کردیم، به دلیل سُر بودن سالن نتوانستیم ارزیابی کاملی از تیم مان داشته باشیم اما در بازی دوم فهمیدیم که نقاط ضعف و قوت مان کجاست و در بازی مقابل مقاومت البرز بهتر از دو دیدار گذشته ظاهر شدیم و نتیجه هم گرفتیم. به هرصورت درحال حاضر می دانیم چه از لحاظ تیمی و چه از لحاظ انفرادی در شرایط مناسبی قرار داریم و روند رو به رشدی را طی این مدت پشت سر گذاشتیم. فکرمی کنم در دیدار مقابل گیتی پسند بهتر از سه دیدار قبلی باشیم. امیدوارم بچه ها خودشان را باور کنند و پتانسیل واقعی خود را نشان دهند. البته بخشی از مسائل هم مربوط به مدیریت و مسئولین می باشد که حرکتی انجام دهند و از نظر روحی بچه ها را شارژ کنند تا با تمام قدرت به مسابقات بپردازیم. اگر بچه ها حمایت شوند، توانایی قرار گرفتن بین ۵ تیم اول را نیز داریم.

-ارزیابی شما در خصوص تیم گیتی پسند چیست؟

گیتی پسند مجموعه ای بسیار خوب و کامل می باشد اما ۸۰ درصد مدیریت در تمام باشگاه ها به سرمایه گذاری آنها بستگی دارد چه از نظر مالی و چه از نظر انسانی. ۲۰ درصد باقیمانده به اداره کردن تیم بستگی دارد که آن ۲۰ درصد بسیار مهم است. به هر حال تیمی که این استانداردها را بتواند داشته باشد، می تواند موفق باشد. تیم گیتی پسند هم از این قاعده مستثنی نیست یعنی اگر آنها هم به تعهدات خودشان عمل کنند، امسال پتانسیل بسیار بالایی دارند. اگر در سال گذشته نیز دوم شدند به دلیل وجود بازیکنان ملی پوش و بزرگ بوده است. گیتی پسند دارای بازیکنانی است که بسیار باتجربه هستند و این مورد آنها را نسبت به بقیه تیم ها متفاوت میکند.

-برای این دیدار از ایمان احمدی که تازه به شهروند پیوسته، استفاده می کنید؟ در بازی پیش رو ،محروم یا مصدومی ندارید؟

در مورد ایمان احمدی باید بگویم که در تمرینات بسیار خوب عمل کرده است و مطالب گفته شده را به خوبی انجام می دهد و طبیعتاً از وی استفاده می کنیم.

خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم فقط ۲،۳ بازیکن مان به دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر امید های کشور، همراه با تیم تمرین نکرده اند و در این دیدار به آنها استراحت خواهیم داد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳

ابطحی تو و نجاریان باعث سقوط شهرداری ساوه شدید.امیدوارم خوراکچی انتقام فصل گذشته را ازت بگیره که مطمین باش میگیره

شعريار جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

با سلام
اول شهرداری ساوه تو جند مسابقه اخرش باخت که نباید می باخت
اول ببینین بعد حرف بزنین

ساروی جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

سید فوتسال ایران ایشالا موفق باشی بازیکن های باتجربه تیم لطفی عظیمایی منتظر بلباسی مرتضوی مسئولیت شما ها از همه سنگین تره به امید موفقیت تیم شهروند

رامبد نوجوان جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

سلام. ابطحی کیه؟؟؟؟؟۱۱۱۱۱!!!!!

مجید-شهروند جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

سید جان دوست داریم
امسال جز ۵تا تیم برتر هستیم
یکم بگذره عمادو مرتضویو احمدی جا بیوفتن تیم بهترم میشه
درجواب اون دوست ساوه ای بگم که فصل قبل آقای خوراکچی تو قلعه عقابها حالش جا اومد بازم لازم باشه حالشو جا میاریم درضمن خودتون سقوط کردین چه ربطی به ابطحیو نجاریان داره اصلا فرض برد اون بازی با شما بازم سقوط می کردید و تمام

ساروی متعصب شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۸

فقط سعید نجاریان
این مجید-شهروند نمیدونم کی هستی… اینو بدون ساری فقط سعید نجاریان..
حالیت شد؟؟