کد خبر : 38984
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 13:52
-

برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال شهرهای خواهر خوانده اصفهان به همت باشگاه گیتی پسند

برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال شهرهای خواهر خوانده اصفهان به همت باشگاه گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در جلسه ای که بامداد امروز با حضور علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و تارقلی زاده عضو ایرانی هیات رئیسه کمیته فوتسال آسیا در دفتر شهردار اصفهان  برگزارشد مقرر گردید تا مقدمات برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال شهرهای خواهر خوانده اصفهان در این شهر فراهم شود. در ابتدا  این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در جلسه ای که بامداد امروز با حضور علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و تارقلی زاده عضو ایرانی هیات رئیسه کمیته فوتسال آسیا در دفتر شهردار اصفهان  برگزارشد مقرر گردید تا مقدمات برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال شهرهای خواهر خوانده اصفهان در این شهر فراهم شود.
در ابتدا  این جلسه شهردار اصفهان با اشاره به ظرفیت های استان در رشته های فوتبال و فوتسال اظهار داشت: حضور تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال و قهرمانی های متعدد آنها در این مسابقات و هچنین حضور تیم گیتی پسند در رقابت های لیگ برتر فوتسال و لیگ فوتبال دسته اول همگی موید این نکته است.جمالی نژاد افزود: بر این اساس اصفهان آمادگی برگزاری و میزبانی از رقابت های بزرگ و بین المللی را دارد و هم اکنون نیز شاهد برگزاری رقابت های  فوتسال  جام باشگاههای آسیا هستیم.
در  ادامه این جلسه و به گفته یکی از اعضا حاضر پیشنهاد گردید که یک دوره مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم های شهر های خواهر خوانده اصفهان در این شهر برگزار شود که مورد موافقت قرار گرفت. در ادامه جلسه تارقلی زاده عضو ایرانی کمیته فوتسال آسیا با اشاره به پیشرفت و توسعه فوتسال در همه کشورها افزود: حضور تیم ویتنام در جمع چهار تیم برتر جام باشگاههای آسیا  نشان از همین نکته است.وی تصریح کرد:  برگزاری مطلوب جام باشگاههای آسیا در اصفهان نشان از ظرفیت و پتانسیل این استان در این رشته است و حضور تیم های مطرحی چون گیتی پسند بر جذابیت افزوده است.
تارقلی زاده با استقبال از پیشنهاد برگزاری بازی میان شهرهای خواهر خوانده گفت:  باتوجه به وجود بهترین سالن های برگزاری مسابقات فوتسال در اصفهان همچون سالن شش هزار نفری حماسه ۲۵ ابان ،سالن شهدای مخابرات و سالن پیروزی شرایط برای میزبانی های بین المللی در این شهر فراهم است و ما از این رویداد حمایت خواهیم کرد.
گفتنی است تا کنون سیزده شهر شیان چین، کوالالامپور مالزی، فرایبورگ آلمان، فلورانس ایتالیا، یاش رومانی، بارسلون اسپانیا، ایروان ارمنستان، کویت، هاوانا کوبا، لاهور پاکستان، سن پترزبورگ روسیه، داکار در سنگال و بالاخره بعلبک در لبنان رابطه خواهر خواندگی با اصفهان برقرار نموده‌اند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

جای این اقای کریمی توی همین جلساته نه توی کادر فنی تیمهای فوتسال.ایشون به واسطه کارهای بیرون زمینشون توی زمین هم جا دارند.واقعا جای تاسف داره.اما ظاهرا ایشون شبیه زبل خان هستند،کلا همه جا هستند.

نام ... جمعه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

حق دیگر مربیان رو امثال کریمی ضایع میکنن.اخه ایشون کی توی فوتسال بودن؟؟؟؟فقط بلدن جلوی دوربین نمایش بدن.