کد خبر : 39091
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 22:25
-

سرمربی تایسون نام ویتنام: با روش اسپانیایی حریف خود را شکست دادیم/تاکتیک های زیادی از خسوس آموخته ام

سرمربی تایسون نام ویتنام: با روش اسپانیایی حریف خود را شکست دادیم/تاکتیک های زیادی از خسوس آموخته ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برونو خوزه گارسیا عصر جمعه در نشست پس از بازی تیم تای سون نام برابر نفت عراق، افزود: کلید موفقیت ما شروع مناسب در این بازی بود به طوریکه توانستیم تیم حریف را غافلگیر کنیم. وی با بیان اینکه در دیدار رده بندی فوتسال جام باشگاه های آسیا از ۶

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،برونو خوزه گارسیا عصر جمعه در نشست پس از بازی تیم تای سون نام برابر نفت عراق، افزود: کلید موفقیت ما شروع مناسب در این بازی بود به طوریکه توانستیم تیم حریف را غافلگیر کنیم.
وی با بیان اینکه در دیدار رده بندی فوتسال جام باشگاه های آسیا از ۶ بازیکن زیر ۲۱ سال خود استفاده کرد، گفت : این بازیکنان را برای آماده سازی تیم ملی به زمین فرستادیم و خوشبختانه نتیجه مثبتی کسب کردیم.
خوزه گارسیا به حذف تیم های چونبوری تایلند و ناگویا ‍ژاپن اشاره کرد و افزوود : تیم تای سون نام در مرحله گروهی به عنوان تیم نخست گام به مرحله بعدی گذاشت و با درخشش در مراحل یک چهارم پایانی و نیمه نهایی، به جمع چهار تیم برتر جام باشگاه های آسیا پیوست.
این سرمربی اسپانیایی درباره شناخت خود از خسوس کاندلاس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران اظهار کرد: این مربی از روش های جدید فوتسال استفاده می کند و به اشتراک گذاشتن تجربیات، یکی از وی‍ژگی های مربیان اسپانیایی است به طوریکه من تاکتیک های زیادی از کاندلاس آموخته ام.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

اما در ایران عده ای که منافعشان ایجاب میکند همواره میخواهند خسوس را اعدام کنند!!!