کد خبر : 39168
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 22:56
-

شمسایی:فشار تماشاگران بر روی ما هم بود/ مقابل هواداران سر تعظیم فرود می‌آورم

شمسایی:فشار تماشاگران بر روی ما هم بود/ مقابل هواداران سر تعظیم فرود می‌آورم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی پس از قهرمانی تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که در بازی فینال فرقی نمی‌کند که با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شویم و یا یک بر صفر ما به علت اینکه در نیمه دوم مرتکب ۵ خطا شده بودیم بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی پس از قهرمانی تاسیسات دریایی در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که در بازی فینال فرقی نمی‌کند که با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شویم و یا یک بر صفر ما به علت اینکه در نیمه دوم مرتکب ۵ خطا شده بودیم بازی را کنترل کردیم. کویتی‌ها هم چیزی برای از دست دادن نداشتند به همین دلیل در دقایق پایانی فشار بیشتری را روی دروازه ما آوردند.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در سالن گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم که با وجود عدم تبلیغات به خوبی در سالن حاضر شدند و تیم را مورد تشویق خود قرار دادند. مقابل همه آن‌ها سر تعظیم فرو می‌آورم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

مربی تاسیسات در خصوص اینکه نماینده ایران پس از چندین سال ناکامی توانسته عنوان قهرمانی را کسب کند گفت: بسیار خوشحالم که پس از سه سال ناکامی توانستیم جام را در ایران نگه داریم فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود. فراموش نکنید که فشار تماشاگران برای تیم میزبان هم وجود دارد به هرحال خوشحالم که توانستیم به این موفقیت دست یابیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی رضا شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۶

امسال جام باشگاهها خیلی راحت بود اینا تیم نبودن نفت عراق القادسیه فقط یه ناگویا توشون قوی بود هنر نکردن که توی کشور خودمون با تیمهای راحت افتادیمو قهرمان شدن

نام ... شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

امان از دست حسودان ایران زمین