کد خبر : 38980
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 13:48
-

لیگ برتر فوتسال یک ماه قبل از جام ملت‌ها به پایان می‌رسد

لیگ برتر فوتسال یک ماه قبل از جام ملت‌ها به پایان می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالی که پیش از این اعلام شده بود مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران تا روز دوم بهمن ماه به اتمام می‌رسد اما کمیته فوتسال بعد از مشورت با «خسوس کاندلاس» سرمربی پیشین تیم ملی و گزینه اصلی هدایت تیم ایران قصد دارد مسابقات لیگ را یک ماه قبل از شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالی که پیش از این اعلام شده بود مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران تا روز دوم بهمن ماه به اتمام می‌رسد اما کمیته فوتسال بعد از مشورت با «خسوس کاندلاس» سرمربی پیشین تیم ملی و گزینه اصلی هدایت تیم ایران قصد دارد مسابقات لیگ را یک ماه قبل از شروع جام ملتها به اتمام برساند.

جام ملتهای آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود از روز ۲۱ بهمن شروع می‌شود و ۲ اسفند هم به اتمام خواهد رسید. به این ترتیب مسابقات لیگ روز ۲۱ دی ماه تمام خواهد شد.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با تایید این خبر گفت: هرچند با خسوس کاندلاس هنوز به توافق نرسیده‌ایم ولی بخشهایی از برنامه او را گرفته‌ایم که بر این اساس، لیگ برتر یک ماه قبل از جام ملتها تمام خواهد شد. این درخواست خسوس است تا زمان کافی برای کار کردن با ملی پوشان را قبل از جام ملتها داشته باشد.

افتخاری با تاکید بر اینکه این تصمیم قطعی است، درباره فشرده شدن مسابقات لیگ، یادآور شد: در دنیای حرفه‌ای هم فاصله مسابقات کم است و تیمها هر هشت روز دو بازی انجام می‌دهند؛ حالا ما هر ۱۰ روز دو بازی خواهیم داشت. البته ما تعطیلات نیم فصل هم داریم که حدود ۲۰ روز است و در آن مقطع ابتدا با روسیه در ایران بازی خواهیم کرد و سپس به ایتالیا می‌رویم و با تیم ملی این کشور هم مسابقه می‌دهیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.