کد خبر : 39009
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 23:38
-

پیام تبریک باشگاه مس سونگون به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک باشگاه مس سونگون به مناسبت روز خبرنگار
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با انتشار پیامی ، 17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به اهالی رسانه و خبرنگاران صادق و بی ادعای ایران اسلامی به ویژه خبرنگاران صادق تبریز و آذربایجان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با انتشار پیامی ، ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را به اهالی رسانه و خبرنگاران صادق و بی ادعای ایران اسلامی به ویژه خبرنگاران صادق تبریز و آذربایجان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
” دوباره ۱۷ مرداد شد ، روزی که اگر چه به یاد شهید صارمی «روز خبرنگار» نام گرفته؛ اما عیدانه ای است شیرین و تلخ برای کسانی که قلم را به مثابه توتم و امانتی الهی که خدایش بر آن قسم یاد و شرافت و حرمتش را توصیه کرده است بر سینه می‌فشارند و با زبان گویایش دردها و رنج‌های این جهانی را واگویه می‌کنند و نقاب از چهره‌ی کریه‌ی پلشتی‌ها، کجی‌ها، نا هنجاری‌ها و بسیار نا‌به‌جا‌های به‌جاشده بر می‌اندازند تا خلق بدانند و بفهمند آنچه را که هست و گفته نمی‌شود.
خوشا به حال پاک‌بازان واقعی عرصه خبر و قلم که به واسطه سوگند و عهدی که با مردم دارند همواره در پیگیری مطالبات حقه جامعه و نقد نا‌بسامانی‌ها قلم‌فرسایی می‌کنند و در این گذر ، طعم گس انواع تحدیدها و تهدیدها را در کام خود می چشند ؛ اما از میثاق خود با قلم و مردم عدول نمی کنند.
زهی سعادت بزرگ برای شمایی که هیچ گاه اهل معامله نبوده‌اید و نحواهید بود. در رنجید ، اما به این رنج کشیدن می‌بالید ؛ چون ، ققنوس‌وار می‌سوزید و از نو زاده می‌شوید برای نور پاشیدن در تاریک‌خانه‌ها ، تا تجلی حقیقت در قاب چشم‌ها بنشیند.
سزاوار تقدیرید ، شایسته احترام ؛ لایق ترین گروه برای شنیده شدن و دیده شدن ، این روز را تنها با تبریکی صادقانه و خاضعانه به شادباشتان آمدیم ، باشد تا شعاع نقدتان ، روشنگر تاریکی های راهمان باشد. سرافراز و موفق باشید. ”
روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

باشگاه مس
همه روزها رو به پایگاه خبری تبریک میگه !!!!!!
ترس
مهندس
کافه مهرداد!!!؟؟؟؟

نام ... شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

بیاد پول ما بازیکنان رو بده پیغام رو نگه داره واسه بعد ما الان از فصل قبل طلب داریم

نام ... شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

بیاد پول ما بازیکنان رو بده پیغام رو نگه داره واسه بعد ما الان از فصل قبل طلب داریم

خودی شنبه , ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳

تو اگه واقعا طلب از مس داشتی جرات می کردی اسمت رو می نوشتی