کد خبر : 39298
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 12:30
-

دیدار بازیکنان و کادر تیم فوتسال تأسیسات دریایی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان+عکس ها

دیدار بازیکنان و کادر تیم فوتسال تأسیسات دریایی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان+عکس ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار بازیکنان و کادر تیم فوتسال تأسیسات دریایی، ضمن تبریک قهرمانی آن ها در جام باشگاه های آسیا با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بر انجام هر کاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در دیدار بازیکنان و کادر تیم فوتسال تأسیسات دریایی، ضمن تبریک قهرمانی آن ها در جام باشگاه های آسیا با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بر انجام هر کاری به نحو احسن تأکید کرد و اظهار داشت: رسول خدا (صلی الله علیه و آله) می فرمایند: مؤمن اگر کاری را انجام می دهد به بهترین نحو آن انجام می دهد.
وی خاطر نشان کرد: اگر مسلمانان به این سفارش پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) جامه عمل می پوشیدند، الان کشور ما در همه زمینه ها در دنیا پیشتاز بود.
وی به آیات قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن کریم به این نکته اشاره کرده است، که دشمنان از شادی شما ناراحت می شوند و اگر مصیبتی بر شما وارد شود، شادمان می شود.
آیت الله طباطبایی نژاد به الگو پذیری جوانان از هنرمندان و ورزشکاران اشاره کرد و افزود: تشابه به برتر حسی است که در وجود همه وجود دارد، حتی بچه ها نیز در بازی های خود، کارهای پدر و مادر را تکرار می کنند.
وی اظهار داشت: شما نه تنها باید در زمینه های ورزشی برای کشور افتخار آفرینی کنید، بلکه باید به عنوان سفیران اسلام، در هر کجا مرام و فرهنگ اسلام را ترویج دهید.
وی با بیان این مطلب که شما بیش از یک روحانی می توانید برای تبلیغ اسلام مفید باشید، اظهار داشت: مراقب باشید که اعمال و رفتار شما برای قشر عظیمی از جوانان الگو است، لذا نه تنها برای تقویت دین خود بلکه برای راهنمایی و هدایت دیگر جوانان باید از دین خود مراقبت کنید.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مراقب باشید تشویق ها و توجهات مردم باعث ایجاد غرور در وجود شما نشود، در این دنیا همه سایه ایم و همه کارها را تحت عنایت خدا انجام می دهیم.
وی اظهار داشت: در همه رقابت های خود توجه داشته باشید که این مسابقات در راستای مسابقه بزرگی است که در جدال با شیطان دارید، لذا سعی کنید در آن رقابت همواره پیروز میدان باشید.
وی در پایان گفت: این ورزش و شهرت برای مدتی محدود است، سعی کنید به گونه ای رفتار و عمل کنید که نام و یاد شما سال های سال به نیکی بر زبان ها جاری شود.
در ابتدای این دیدار وحید شمسایی، سر مربی و کاپیتان تیم فوتسال تأسیسات دریایی، پیروزی ایران و قهرمانی در جام باشگاه های آسیا را مدیون حمایت و دعای خیر مردم و روحانیت دانست و گفت: تیم تأسیسات دریایی که تعدادی از اعضای آن اصفهانی هستند، به عنوان نماینده ایران در مقابل حریف های قدرتمندی ایستادند، تا نام ایران را در آسیا و جهان طنین انداز کنند.
لازم بذکر است ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا جمعه شب با قهرمانی تیم تأسیسات دریایی ایران در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان پایان یافت.
در این مسابقات وحید شمسایی با ۱۰ گل زده در صدر گلزنان ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا ایستاد و برای دومین بار آقای گل فوتسال جام باشگاه های آسیا شد.
شمسایی با به ثمر رساندن ۳۹۲ گل زده ملی، بهترین گلزن تاریخ فوتسال جهان است و ۸ قهرمانی جام ملت های آسیا، ۴ دوره بهترین بازیکن و ۸ دوره آقای گلی قاره کهن را در کارنامه افتخارات خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.