کد خبر : 39343
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 22:26
-

فردا، آغاز دوباره لیگ برتر فوتسال/ جدال حفاری و مس برای رسیدن به بالای جدول

فردا، آغاز دوباره لیگ برتر فوتسال/ جدال حفاری و مس برای رسیدن به بالای جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور پس از حدود ۲ هفته تعطیلات به دلیل برگزاری جام باشگاه‌های آسیا از یکشنبه ۱۸ مرداد ماه با ۶ دیدار پیگیری می‌شود و یک دیدار هم روز دوشنبه برگزار خواهد شد. در یکی از مهمترین بازی های هفته تیم دبیری تبریز میزبان تیم شهید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور پس از حدود ۲ هفته تعطیلات به دلیل برگزاری جام باشگاه‌های آسیا از یکشنبه ۱۸ مرداد ماه با ۶ دیدار پیگیری می‌شود و یک دیدار هم روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

در یکی از مهمترین بازی های هفته تیم دبیری تبریز میزبان تیم شهید منصوری قرچک است.

دبیری تبریز رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال کشور را با دو پیروزی برابر تیم‌های شهروند ساری و فردوس مشهد آغاز کرده و به صدر جدول صعود کرد، اما در دربی تبریز مغلوب تیم مس سونگون شده تا با این شکست تا رده چهارم جدول سقوط کند. اما منصوری در دو هفته نخست لیگ برتر برابر تیم‌های میثاق تهران و تاسیسات دریایی نتیجه را واگذار کرد و در هفته سوم در برابر فرش آرا مشهد به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید تا با ۳ امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار داشته باشد.

همچنین در دیگر بازی حساس هفته، حفاری اهواز میزبان مس سونگون است. اهوازی ها با دو برد و یک تساوی، جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده اند اما در بازی فردا کار آسانی پیش رو نخواهند داشت چرا که با دو برد پیاپی که بدست آورده نمی خواهد نوار بردهایش از بین برود. از طرفی هم جایگاه پنجمی مس، رتبه ای نیست که مسئولان باشگاه دنبال آن هستند و از همین رو دیدار دو تیم مس و حفاری می تواند به دیداری حساس تبدیل شود.

آخرین دیدار این هفته را نیز تیم تاسیسات دریایی ایران که روز گذشته در اصفهان جام قهرمانی مسابقات فوتسال باشگاه‌های آسیا را در سال ۲۰۱۵ از آن خود کرد باید روز دوشنبه در برابر میثاق تهران انجام دهد تا پرونده هفته چهارم نیز بسته شود.

یکشنبه ۱۸ مرداد- ساعت ۱۷

گیتی‌پسند اصفهان- شهروند ساری
آذرخش بندرعباس- کاشی نیلو
فرش آرای مشهد- یاسین پیشرو قم
مقاومت البرز- فردوسی مشهد
دبیری تبریز- شهید منصوری
شرکت حفاری- مس سونگون

دوشنبه ۱۹ مرداد-ساعت ۱۷

تاسیسات دریایی- میثاق تهران

جدول رده بندی لیگ برتر

رده تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ تاسیسات دریایی تهران ۳ ۳ ۰ ۰ ۹ ۳ ۶ ۹
۲ شرکت ملی حفاری اهواز ۳ ۲ ۱ ۰ ۱۲ ۵ ۷ ۷
۳ گیتی پسند اصفهان ۳ ۲ ۰ ۱ ۱۴ ۷ ۷ ۶
۴ دبیری تبریز ۳ ۲ ۰ ۱ ۱۳ ۶ ۷ ۶
۵ مس سونگون ورزقان ۳ ۲ ۰ ۱ ۹ ۶ ۳ ۶
۶ میثاق تهران ۳ ۲ ۰ ۱ ۸ ۸ ۰ ۶
۷ مقاومت البرز ۳ ۱ ۱ ۱ ۹ ۱۰ ۴
۸ یاسین پیشرو قم ۳ ۱ ۰ ۲ ۷ ۷ ۰ ۳
۹ فرش آرا مشهد ۳ ۱ ۰ ۲ ۸ ۹ ۳
۱۰ کاشی نیلو اصفهان ۳ ۱ ۰ ۲ ۷ ۹ ۳
۱۱ شهروند ساری ۳ ۱ ۰ ۲ ۷ ۱۱ ۳
۱۲ شهید منصوری قرچک ۳ ۱ ۰ ۲ ۶ ۱۰ ۳
۱۳ فردوسی مشهد ۳ ۰ ۱ ۲ ۷ ۱۵ ۱
۱۴ آذرخش بندرعباس ۳ ۰ ۱ ۲ ۷ ۱۷ -۱۰ ۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان یکشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۹

ایشالله آذرخش بندرعباس بتونه سه امتیازروبگیره خواهیم گرفت …..بچه هااسترس نداشته باشندبهترین نتیجه رومی گیرند…….آقای عزیزاین چه قانونیه که بازی بندرعباس ساعت۵ظهردردمای ۵۲درجه برگزارشود چرابایداینگونه شودچرابازی شب برگزارنشد …..هوداران هم تواین گرماسختی زیادی می کشندتاخودشون روبه استادیوم برسانند ….بعدآب هم نمی زارندبیاری داخل خداروشکربازی های آذرخش بندرعباس وقتی میزبان هستش تا۱۰هزارهوداراومدن سالن کم کمش که بیان ۵هزارنفرمیان. ……کاری نکنیداتفاقات ناگوارپیش بیاد هودارروتواین کرمانی کشننداستادیوم بعدتیم میبازه خدایی نکرده آشوب به پامیشه …..به خدا من فردا می خوام برم استادیوم تواین گرما فقط به عشق آذرخش مگه چی مش بازی شب برگزاربشه آب هم بزارندهودارن بیارندداخل …….متاسفانه توفوتسال باهوداردارن لج می کنند اخه این چه وقت برگزار کردن باز یه …آب وهوابندرعباس کجاباآب و هوا مناطق سردسیرکجا چرابازی هابایدهمزمان برگزاربشه مگه هفته چهارم چه حساسیتی داره …….واقعامتاسفم کارماهمیشه برعکسعه به این کار میگن فراری هوداران فوتسال. ……آخه چرا روز یکشنبه