کد خبر : 39173
تاریخ انتشار : شنبه 17 مرداد 1394 - 16:40
-

کارهای منشوری تیم های خارجی و حضور دکتر ظریف در ورزشگاه!

کارهای منشوری تیم های خارجی و حضور دکتر ظریف در ورزشگاه!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از اصفهان، ششمین دوره جام باشگاه های اسیای در اصفهان با قهرمانی نماینده کشورمان به پایان رسید . طبق معمول هر تورنومنتی حاشیه های در پی دارد و این جام هم از این موضوع مستثنا نیست. با هم برخی از حواشی این دوره را مرور می کنیم: ابتدا سیگار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران از اصفهان، ششمین دوره جام باشگاه های اسیای در اصفهان با قهرمانی نماینده کشورمان به پایان رسید . طبق معمول هر تورنومنتی حاشیه های در پی دارد و این جام هم از این موضوع مستثنا نیست.
با هم برخی از حواشی این دوره را مرور می کنیم:
ابتدا سیگار کشیدن عده زیادی از کویتی ها بعد از هر تمرین با یک لیوان چایی در ورزشگاه حاشیه ساز شد.همچنین بی حجاب بودن پزشک تیم چینی در تمرین ها که در بازی ها با قوانین ایران بیشتر آشنا و محجبه شد اما ژاپنی ها دیرتر با این موضوع آشنا شدند و در اصفهان به دنبال مشروبات الکلی می گشتند که مسولان آنها را با عرق نعنا آشنا کردند!
قهوه خانه های سنتی اطراف میدان امام انگار در لیست AFC جزو مراکز تاریخی اصفهان قرار داشت زیرا اکثر تیم ها به آنجا سری زدند و قلیانی دود کردند.
بی توجهی به خبرنگاران در روز هایی اول در روزهای بعدی از یاد همگان رفت و امکانات برای این قشر بازی به بازی بهتر می شد.
رفتن قزاقها به کوه صفه هم جالب بود زیرا آنها در آنجا با چیزی به نام تله کابین آشنا شدند. از تعداد عکس ها و چهره های متعجب آنها می توان حدس زد که در قزاقستان چیزی به نام تله کابین وجود ندارد.
در مورد حضور خسوس در اصفهان زیاد صحبت شد اما همه در صحبت رضا افتخاری در مورد سفارش خسوس به گارسون ایمان آوردند که برنج و نان خالی یک غذای مستقل حساب می شود. همچنین هر کسی در اصفهان به دنبال افتخاری می گشت، می گفت دکتر ظریف کجاست؟!
همه از هتل ها و غذا راضی بودند تا جایی که مربی اماراتی از سرآشپز دستور پخت قرمه سبزی را برای خود از اصفهان سوغاتی برد.
راه دور ورزشگاه هم به خاطر گرمی بازی ها از یاد رفت.
در این دوره افراد زیادی خسته شدند از مسئولان سالن تا نمایندگان کنفدراسیون در هتل ها که از این فرصت استفاده می کنیم و به همه آنها خسته نباشید می گوییم.
خسته نباشید ویژه را هم به رییس فدراسیون می گوییم که که زحمت کشید و بهمراه همسر خود برای تعطیلات آخر هفته به اصفهان آمد تا نشان دهد چند شغله بودن در FIFA هم معنی ندارد.
و در آخر تشکر می کنیم از چشم بادامی های AFC که در این چند روز از بوی تاکسی تا به رنگ خواجو هم اعتراض کردند اما ما سیستم گوش و دروازه را بار دیگر اجرا کردیم.
همچنین تبریک به تیم تاسیسات دریایی که پرچم ایران و ایرانی رو در آسیا بالا برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.