کد خبر : 39363
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 9:15
-

خسوس:از طریق هاشم زاده بازی های لیگ را مد نظر داشتم!

خسوس:از طریق هاشم زاده بازی های لیگ را مد نظر داشتم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خسوس کاندلاس پس از ۸ ماه غیبت سرانجام روز سه‌شنبه ۱۳ مردادماه به ایران بازگشت. وی که در این مدت پاسخ روشنی برای بازگشتش به ایران نمی‌داد در روز دیدار تیم‌های تأسیسات و ناگویا در اصفهان حاضر شد. خسوس که مذاکراتی را از روز پنج‌شنبه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،خسوس کاندلاس پس از ۸ ماه غیبت سرانجام روز سه‌شنبه ۱۳ مردادماه به ایران بازگشت. وی که در این مدت پاسخ روشنی برای بازگشتش به ایران نمی‌داد در روز دیدار تیم‌های تأسیسات و ناگویا در اصفهان حاضر شد.
خسوس که مذاکراتی را از روز پنج‌شنبه با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال آغاز کرده امروز تصمیم نهایی‌اش را در خصوص ماندن و یا رفتن از ایران خواهد گرفت.

خسوس در خصوص جلساتی که تاکنون برگزار کرده اظهار داشت: بعد از مدت‌ها جلسه خوبی داشتیم البته قبل از اینکه در تهران حاضر شوم جلسه‌ای هم در اصفهان با حضور کفاشیان برگزار کردیم که در همانجا قرار شد مابقی مذاکرات دقیق‌تر و جدی‌تر در تهران دنبال شود.

وی در خصوص علت ۸ ماه غیبتش گفت: در این مدت من با هاشم‌زاده تمام شرایط و حتی بازی‌های لیگ را مدنظر داشتم و شرایط تیم ملی را بررسی می‌کردیم نقطه‌نظرات را با یکدیگر در اشتراک می‌گذاشتیم و این نبود که من از فوتسال ایران بی‌خبر باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در خصوص اینکه چرا ایمیل مسئولان فدراسیون را به صورت شفاف جواب نمی‌داده است، گفت: نمی‌دانم منظورتان چه کسانی است اما من در ایران با شخص افتخاری و پس از آن با هاشم‌زاده در ارتباط بوده‌ام. امروز هم قرار است در جلسه‌ای که برگزار می‌کنیم در خصوص ماندن یا نماندنم در فوتسال ایران تصمیم‌گیری کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر یکشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

برو عامو تو اگه مربی بودی بعد از ایران بیکار نمیشدی /تو رو افتخاری با دلالی اورده ک ی چیزیم بش برسه /تو رو تو کشور خودتم قبول ندارن چ برسه ب ایران