کد خبر : 39379
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 9:22
-

درودگر:خسوس چند دوره باید ناکام شود تا ثابت شود نبایدمربی تیم ملی ایران باشد؟/فوتسال ما مثل فوتبال نیست که فاصله مان با دنیا زیاد باشد/حق شمسایی را بدهید

درودگر:خسوس چند دوره باید ناکام شود تا ثابت شود  نبایدمربی تیم ملی ایران باشد؟/فوتسال ما مثل فوتبال نیست که فاصله مان با دنیا زیاد باشد/حق شمسایی را بدهید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس سابق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال معتقد است با آوردن افرادی مانند خسوس در راس سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران حق امثال شمسایی خورده می شود. صادق درودگر در رابطه با شرایط فعلی فوتسال و سرمربیگری مجدد خسوس در تیم ملی گفت: هرکه ناموخت از گذشته روزگار هیچ ناموزد ز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس سابق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال معتقد است با آوردن افرادی مانند خسوس در راس سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران حق امثال شمسایی خورده می شود. صادق درودگر در رابطه با شرایط فعلی فوتسال و سرمربیگری مجدد خسوس در تیم ملی گفت:

هرکه ناموخت از گذشته روزگار هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار
امسال تیم تاسیسات دریایی با مربیگری وحید شمسایی به قهرمانی لیگ ایران و سپس به قهرمانی باشگاه های آسیا رسید در حالی که چند سال از دریافت این عنوان محروم بودیم، این مربی سال گذشته تیم دبیری را هم به عنوان قهرمانی لیگ ایران رساند. با این شرایط سوالی پیش می آیبد که چرا ما نباید در فوتبال ملی ما از مربیان موفق استفاده کنیم؟ آقای خسوس چند دوره باید ناکام شود تا ثابت شود مربی تیم ملی ایران نباید باشد؟

هم هزینه می دهیم و هم نتیجه نمی گیریم
چرا باید هزینه دهیم و یک مربی درجه چندم را برای یک تیم درجه یک بیاوریم؟ چرا نباید به امثال شمسایی فرصت بدهیم؟ فوتسال ما مثل فوتبال نیست که فاصله مان با دنیا زیاد باشد، ما حداقل ده مربی طراز اول در ایران داریم که متاسفانه نمی خواهیم عرصه را به آنان بسپاریم، شمسایی و شمسایی ها وقتی نتیجه می گیرند باید به کار گرفته شوند.

زمانی که من در راس کار بودم دو دوره مسابقات آسیایی و ۱۳ کلاس پیشرفته مربیگری فیفا را در ایران برگزار کردیم و همین موضوع باعث رشد این رشته شده بود، اتفاقی که در این سال ها نمی بینیم، مربیان تربیت شده ما که سرمایه های فوتسال این مملکت هستند چرا در جاهای مهم به کار گرفته نمی شوند تا امثال خسوس به ایران نیایند؟ هم هزینه می دهیم و هم به نتیجه ای نمی رسیم.

حضور کفاشیان، یک کرسی ایران را سوزاند
آقای کفاشیان به عنوان رئیس فوتسال آسیا انتخاب شد، این موضوع خوب است اما ایشان می توانست در جای دیگری مانند کمیته بازاریابی مشغول به کار شود تا یک کرسی از ایران سوزانده نشود، قبلا آقای ترابیان و قبل از ایشان هم بنده در این پست بودیم، در حال حاضر هم آقای کفاشیان می توانست یک کرسی دیگر علاوه آن چیزی که در دست خودمان بود به دست بیاورد.

حالا که ایشان به پست دست یافتند، نگاه به فوتسال ما باید چند برابر شود، اتفاقاتی می افتد که زیبنده فوتسال ایران نیست، یقینا فدراسیون فوتبال باید رویکردش را تغییر دهد، اینکه بازیکنان پیراهن هایشان را بشورند و بازیکنان دیگری آنها را به تن کنند و یا جایزه ای را که دادند، پس بگیرند نباید در فوتسال ما اتفاق بیفتد.

رئیس فدراسیون والیبال عاشق است
قبلا برای بازی های جام رمضان ۱۲ هزار نفر به ورزشگاه می آمدند اما الان چگونه است؟ ما از ورزشی مانند والیبال خیلی جلوتر بودیم، اما در حال حاضر میبینیم که برای مسابقات فوتسال مان چقدر تماشاگر می آید و برای والیبال مان چقدر، دلیلش هم این است که والیبال، رئیسی عاشق دارد که نمی خواهد فقط کار راه بیفتد، آقای داورزنی می خواهد کارهای این ورزش به بهترین نحو راه بیفتد بنابراین می بینید که ما هم در دنیا حرف هایی برای گفتن داریم و هم هواداران به بهترین نحو از این ورزش استقبال می کنند، اما متاسفانه در فوتسال رئیسی داریم که فقط می خواهد کار راه بیفتد، به کیفیت انجام کار هیچ کاری ندارد و به صورت روزمره فوتسال را ارائه می کند، به دلیل اینکه عاشق این کار نیست.

تیم ب والیبال پخش مستقیم دارد اما فوتسال نه
زمانی که به انجام کارهای فوتسال می پرداختم پخش بازی مانند فجر گلوگاه قائم و علم و ادب خراسان را به صورت زنده داشتیم اما اکنون بازی های تیم ملی ب والیبال پخش زنده می شود اما بازی های جام باشگاه های آسیا فقط از شبکه استانی اصفهان پخش می شود، باید از صدا و سیما نیز گله داریم که چرا اینگونه به بازی های فوتسال بی اهمیتی می کند.
فوتسال ما الان تیم ششم جهان است امیدوارم نگاه بیشتری به آن بشود، اکنون شرایط اینگونه است که مثلا برای پاداش فوتبال ۵۰۰۰ دلار پاداش می دهند اما برای فوتسال قول ۱۰۰ دلار می دهند که آن هم مشخص نیست به آنها داده می شود یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ویتنام یکشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

فوتسال مدیرومدبری متل شما میخواهد پر انرژی وکاربلذ ودر ضمن بدون احتیاج به مترجم ……ولی صدافسوس که فدراسیون کسان دیگری را میخواهد

رحمان یکشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

آقایی درودگر درود بر شرف تو مدیر با لیاقتی که همه جا بدنبال حق فوتسال هستی با اینکه بعد از برکناری دکتر دادکان از فوتسال رفتی همیشه سر بزنگاه از فوتسال و آبروی فوتسال دفاع کردی ما دوران طلایی مدیریت شما در فوتسال را فراموش نمیکنیم خدایا درودگر را به فوتسال باز گردان

..... یکشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

کاش برگردین

هادی دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

درودگر واقعا متشکر امیدوارم باز گردی به فوتبال دوباره عزت بذی چون هم مردی هم عاشق