کد خبر : 39433
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 15:10
-

سنگ سفیدی :بازی فینال مقابل ۶ هزار تماشاگر استرس خاص خودش را دارد /شمسایی با بازی درخشان و مدیریت عالی‌اش توانست تیم را قهرمان کند

سنگ سفیدی :بازی فینال مقابل ۶ هزار تماشاگر استرس خاص خودش را دارد /شمسایی با بازی درخشان و مدیریت عالی‌اش توانست تیم را قهرمان کند
بازیکن ملی پوش تیم تاسیسات دریایی از اولین تجربه اش در جام باشگاه های آسیا می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تأسیسات دریایی با پیروزی بر القادسیه کویت در دیدار نهایی ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا توانست طلسم ناکامی چند ساله فوتسال ایران را بشکند تا دوباره نماینده‌ فوتسال کشورمان در صدر تیم‌های آسیایی حضور یابد. یکی از بازیکنان مؤثر این تیم در این رقابت‌ها محمد رضا سنگ سفیدی بود وی درباره سطح این رقابت‌ها گفت: امسال همه تیم‌ها با قدرت حاضر شده بودند به طوری که هیچ تیمی را نمی‌شد دست کم گرفت، ناگویای ژاپن، نماینده تایلند و نماینده چین که ۳ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی دوره گذشته بودند حذف شدند که این نشان دهنده پیشرفت سایر کشورها در فوتسال است.
وی درباره حریف اصلی تیم تأسیسات در این رقابت‌ها گفت: حریف اصلی ما در این رقابت‌ها ناگویای ژاپن بود و تمام پیش‌بینی ما این بود که در دیدار فینال با این تیم رودررو شویم، اما با دوم شدن این تیم در گروه خودش در مرحله یک چهارم با این تیم بازی کردیم که توانستیم این تیم پرقدرت را شکست بدهیم.
تیم تأسیسات در مرحله گروهی توانست با نتیجه ۹ بر ۲ القادسیه را شکست بدهد اما در فینال بسختی و با اختلاف یک گل این تیم را مغلوب کرد، سنگ سفیدی در این باره اظهار داشت: تیم القادسیه در بازی گروهی برای اینکه به ناگویا برخورد نکند در آن دیدار با تمام قدرت بازی نکرد اما برای ما فرقی نداشت که در مرحله بعد با چه تیمی مسابقه می‌دهیم و ما در هر مسابقه برای برد به میدان می‌رفتیم، ضمن اینکه بازی فینال مقابل ۶ هزار تماشاگر استرس خاص خودش را دارد و اگر داوری هم متعادل‌تر بود باز هم با اختلاف می‌بردیم.
بازیکن تیم تأسیسات درباره نقش وحید شمسایی در این قهرمانی گفت: وحید شمسایی دیگر نیازی به تعریف ندارد و یکی از ارکان اصلی قهرمانی ما وحید بود که با بازی درخشان و مدیریت عالی‌اش توانست تیم را قهرمان کند.
وی درباره شروع دوباره لیگ و بازی فردا با میثاق تهران گفت: رقابت‌های آسیا جمعه شب برای ما تمام شد و از امروز به فکر لیگ هستیم و با قدرت وارد لیگ می‌شویم وقصد داریم قهرمان شویم.
سنگ سفیدی درباره میزبانی اصفهانی‌ها و حمایت آنها از تیم تأسیسات اظهار داشت: با اینکه هیچ تبلیغاتی از این بازی‌ها نشده بود و استادیوم ۲۵ آبان هم خارج از شهر بود اما حمایت خوبی از ما کردند، بخصوص در بازی فینال که ۶ هزار نفر برای تشویق به سالن آمدند و این قهرمانی را مدیون مردم خوب اصفهان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

jt یکشنبه , ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

بایدم از شمسایی تعریف کنی.کلا تو زمین بودی درحالی که بهتر ازتو خیلیا هستن توتیم.

آقای jt دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۱

خدارو شکر که محمدرضا تو هر بازی که انجام داد ستاره بود و یکی ازارکان اصلی این قهرمانی بود.توی هر تیمی امکان داره ستاره زیاد باشه ولی کسی بازی میکنه که بار فنیش بالا باشه.من فکر میکنم بدون شک محمدرضا سنگ سفیدی از بهترینهای این مسابقات بود…

نام ... سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۱۶

عزت وذلت اقای jt دسته خداست نه بنده ی خدا.