کد خبر : 39374
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 9:05
-

غیاثی:بدون محروم و مصدوم به مشهد می رویم

غیاثی:بدون محروم و مصدوم به مشهد می رویم
سرمربی تیم یاسین پیشرو قم شرایط این تیم برای حضور در ادامه لیگ برتر را مطلوب توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی غیاثی اظهار داشت: تیم یاسین پیشرو در مدتی که لیگ برتر به دلیل حضور تیم تاسیسات دریایی تهران در مسابقات باشگاه‌های آسیا تعطیل بود تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و از نظر آمادگی بدنی در شرایط بهتری قرار گرفت.
وی افزود: یکی از مشکلات جدی که در آغاز فصل با آن روبه‌رو بودیم ناکافی بودن تمرینات بدنی پیش فصل یاسین پیشرو بود و این تعطیلات به ما فرصت داد تا بخشی از این کمبود را جبران کنیم و با وضعیت بهتری به مشهد سرویم.
سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: بازی با فرش آرا در مشهد برای هر تیمی دشوار است و حتی تیم‌های مدعی قهرمانی نیز در مشهد همیشه با مشکلات زیادی روبرو بوده‌اند اما این بدان معنا نیست که از کسب پیروزی ناامید باشیم.
غیاثی بیان کرد: یاسین پیشرو در دیدار برابر فرش آرا به دنبال کسب ۳ امتیاز است و به کسب حداقل امتیاز نیز راضی نیستیم و می‌خواهیم به سرعت تیم را به جمع تیم‌های بالانشین جدول نزدیک کنیم.
وی عنوان کرد: یاسین پیشرو ظرفیت زیادی برای موفقیت در لیگ برتر فوتسال دارد و اعتقاد من این است که تیم ما در هفته‌های آینده این ظرفیت را به خوبی به نمایش می‌گذارد و در جمع تیم‌های برتر لیگ قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: خوشبختانه حمایت خوبی از سوی مدیران باشگاه از بازیکنان و کادر فنی برقرار است و این به همه اعضای تیم امید و اطمینان می‌دهد تا بدون دغدغه به فکر کار فنی خود باشند.
غیاثی خاطرنشان کرد: برای بازی روز یکشنبه برابر فرش آرا مصدوم و محروم نداریم و با تمام قوا راهی مشهد می‌شویم و امیدوارم بتوانیم شکست‌های چند سال اخیر نمایندگان قم در مشهد برابر فرش آرا را خاتمه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم مهد فوتسال ايران دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۰۹

کدوم شکست ها؟؟
جدول نتایج خوبه هست