کد خبر : 39493
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 22:08
-

قهر زودهنگام هواداران بندری با آذرخش!

قهر زودهنگام هواداران بندری با آذرخش!
تیم آذرخش بندرعباس در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور و برای پایان دادن به روند ناکامی های خود در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم کاشی نیلوی اصفهان رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم آذرخش بندرعباس در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور و برای پایان دادن به روند ناکامی های خود در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم کاشی نیلوی اصفهان رفت. در این بازی حساس و نفس گیر عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش از ترکیب محمد خرم ، عارف شبانه گرد ، محمد بنى اسدى ، محمد حسینى نژاد ، میلاد چراغى ، طالب عرب پور ، بهزاد میرى زاده ، عارف محمدى ، سینا احمدیانپور ، سعید رضوانى ، سینا بخشى و مجید احمدى استفاده کرد.

آذرخش 94

ازسوی دیگر رضا صادقی سرمربی تیم کاشی نیلو اصفهان هم از وجود محمد نؤید بخش ، امیر حقانی ،محسن جانقربان ،حسن لولاکی،پیمان امینی نژاد،مصطفی حیدری ،ابراهیم حسینی حمیدرضا یوسفی ،محسن مومنی ،مجتبی توکلی ،مرتضی ناصری و مسعود فلاحی بهره برد.

کاشی نیلو 94

آذرخشی ها که از سه بازی گذشته خود یک مساوی ، دو باخت و کسب تنها یک امتیاز به دست آورده بودند دوست نداشتتد در این باز ی هم مقابل هواداران خودی متحمل شکست شوند . نارنجی پوشان هرمزگانی فشار حملات خودشان را خیلی زود روی دروازه آبی پوشان اصفهانی شروع کردند و در دقیقه سوم بازی موفق شدند روی هوشیاری بهزاد میری زاده که مدافع پیش روی خودش را جای گذاشت با یک شوت زیبا دروازه کاشی نیلو را باز کرد.

پس از این گل آذرخش فرصت های دیگری برای به ثمر رساندن گل داشتند اما روی بی دقتی آن ها را از دست دادند تا این که در دقیقه سیزده بازی دروازه آن ها توسط حمیدرضا یوسفی باز شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

آذرخش که در سه بازی قبل خودش چنین بازی زیبای را به نمایش نگذاشته بود پس از پذیرفتن گل مساوی دوباره روی دروازه کاشی نیلو خیمه زد و پس از این که دو موقعیت صد در صد گل را ازدست داد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک مساوی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم باز این نماینده هرمزگان بود که بازی را هجومی شروع کرد. عقب نشینی تیم کاشی نیلو گلزنی را برای نارنجی پوشان آذرخش سخت کرده بود و تیم اصفهانی تنها چشم به ضد حمله ها دوخته بود. موقعیت های گلزنی آذرخش یکی پس از دیگری از دست می رفت تا کاشی نیلو حالا به تساوی در این مسابقه هم راضی باشد که این اتفاق هم برای آنها افتاد و این بازی در پایان یک بر یک مساوی به پایان رسید و آذرخش سرخون با بدشانسی تمام مزد برتری خودش را دراین مسابقه نگرفت.

از حواشی این دیدار می توان به استقبال کم هواداران اشاره کرد. هوادارانی که در دو بازی خانگی برای این تیم سنگ تمام گذاشته بودند.

سخت گیری بی مورد نماینده فدراسیون فوتبال در این بازی کاملا محسوس بود. البته این سخت گیری ها فقط برای هواداران هرمزگانی بود که در این بازی اصلا حاشیه ای نداشتند و آقای نماینده کاری می کرد که آن ها را وارد حاشیه کند.

محمد نوید بخش دروازه بان تیم کاشی نیلو در این مسابقه سعی زیادی کرد تا زمان بازی را بخواباند تا فشار حملات آذرخش کم شود. تیرک دروازه دراین روز چهار بار ناجی دروازه کاشی نیلو شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار آزرخش دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۲۴

باسلام تو رو خدا حق رو بنویسید این همه جمعیت یک ساعت قبل توی گرمای۴۵درجه بندرعباس پشت در سالن بودن خیلی بی انصاف اید آزرخش باید راحت بازی رو با اختلاف میبرد اما تماشاگرا تا دقیقه آخر بازی تیم شهرشونو تشویق کردند رسته که همه ناراحت شدن از مساوی ولی و بعد پایان بازی هم بازیکنای با غیرت آزرخش رو تشویق کردن وقتی تیم حریف زیر فشار بود ناظر و نیمکت اصفهان چند بار بازی رو قطع کردن آخه تو کدوم شهر تماشاگر نباید پشت نیمکت حریف بشینه کجای دنیا به صدا و نحوه تشویق تماشاگرا گیر میدن خیلی ناراحت شدم تیتر زدید قهر تماشاگرا خودتون نوشتین بازی گیتی با شهروند ۵۰۰ نفر تماشاگر اما اینجا بااین آب وهوا توی روز بین هفته و این گرما دو هزار نفر اومدن سالن ….. خواهشا حق رو بنویسد ما تا آخرین بازی لیگ پشت تیم با غیرت شهرمون هستیم و از همینجا به تمام بازیکنا و آقای روز پیکر خسته نباشی و خدا قوت میگم یا علی عشق است بندرعباس و آزرخش و گرما و شرجی ش

چوکو شا حسینی دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۴۱

آخه چه قهری!!!!!!! تو ساعت ۵ بعد از ظهر این هوای گرم و شرجی دو سه هزارنفر اومدن سالن اگه بازی آخر هفته باشه حتما سالن پر میشه خدایش خیلی خیلی بی انصافید ….. تازه اول لیگه بذازید بازیکنای جوان آزرخش تجربشون بیشتر بشه دیگه هیچ تیمی تو بندر نمیتونه از آزرخش امتیاز بگیره شیره بهزاد شیره محمد خرم . ….. شیرن چوکو باغیرت آزرخش