کد خبر : 39365
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مرداد 1394 - 9:12
-

وفایی:فرش آرا همواره در زمین خود برای سایر تیم‌ها دردسرساز شده است

وفایی:فرش آرا همواره در زمین خود برای سایر تیم‌ها دردسرساز شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی اظهار داشت: امروز بازی سختی برابر تیم فرش آرای مشهد در پیش داریم زیرا فرش آرا همیشه در ادوار لیگ برتر تیم خوبی بوده و همواره در زمین خود برای سایر تیم‌ها دردسرساز شده است. وی افزود: آن‌ها امسال ۲ ملی پوش خود شامل قدرت بهادری و فرهاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی اظهار داشت: امروز بازی سختی برابر تیم فرش آرای مشهد در پیش داریم زیرا فرش آرا همیشه در ادوار لیگ برتر تیم خوبی بوده و همواره در زمین خود برای سایر تیم‌ها دردسرساز شده است.
وی افزود: آن‌ها امسال ۲ ملی پوش خود شامل قدرت بهادری و فرهاد توکلی را از دست داده‌اند اما بازی‌هایی که از آن‌ها دیده‌ایم نشان داده فرش آرا تیم قدرتمند و پرتلاشی است.
بازیکن ملی‌پوش تیم یاسین پیشروی قم گفت: در بازی امروز باید تلاش بیشتری نسبت به بازی‌های قبل انجام دهیم البته بازیکنان ما هم انگیزه زیادی دارند و تیم ما تلاش می‌کند پیروز شود زیرا به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارد.
وفایی بیان کرد: تمریناتمان را بسیار دیر و در فاصله ۲ هفته مانده به شروع لیگ، آغاز کردیم اما تعطیلی لیگ به دلیل حضور تیم تاسیسات دریایی در مسابقات باشگاه‌های آسیا سبب شد به شرایط مسابقه نزدیک تر شویم.
وی درباره آینده تیم یاسین پیشرو عنوان کرد: خیلی زود است که از حالا در مورد رتبه پایانی صحبت کنیم زیرا لیگ ما فرسایشی است و هر اتفاقی ممکن است در آینده رخ بدهد اما پیش بینی من این است که در پایان فصل در نیمه بالای جدول در حدود رتبه های پنجم و ششم قرار بگیریم.
بازیکن ملی پوش تیم یاسین پیشروی قم تصریح کرد: یاسین پیشرو در نیم فصل به تقویت نیاز دارد البته ما در این فصل بازیکنان خوبی گرفته‌ایم اما تیم ما جوان شده و این جوانی تاوان دارد و هر تیمی که جوان‌گرایی می‌کند باید ۲ یا ۳ سال تاوان بدهد اما بازدهی این جوان‌گرایی در آینده مشخص می‌شود.
وفایی درباره قهرمانی تاسیسات دریایی در مسابقات باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: خوشحال شدم که یک تیم ایرانی قهرمان این مسابقات شد زیرا چند سال بود که چشم بادامی‌ها این جام را می‌بردند و خوشحالم که این بار جام در ایران ماند و ایران کماکان پرافتخارترین تیم آسیا در این مسابقات است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

jt دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۴

ماشالا وفایی. بهترین بازیکن وبی ادعا ترین بازیکن ایران.

بچه قمی پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

دسخوش جادوگر