کد خبر : 39559
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 - 9:43
-

داوری تاثیری در روند تیم ما نداشت/توانستیم با استراتژیک خوب پیروز میدان شویم

داوری تاثیری در روند تیم ما نداشت/توانستیم با استراتژیک خوب پیروز میدان شویم
سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم گفت: از اشتباهات تیم جوان فرش آرا استفاده کردیم و پیروز شدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم گفت: از اشتباهات تیم جوان فرش آرا استفاده کردیم و پیروز شدیم.

غیاثی در خصوص بازی تیمش مقابل تیم فرش آرا عنوان کرد: بازی خوبی بود، از نظر تاکتیکی هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند، در نیمه نخست بازی تیم فرش آرا مسلط تر نسبت به ما بود و از موقعیت ایجاد شده به گل رسید اما خوشبختانه در ادامه باتوجه به عملکرد خوب بازیکنانم از اشتباهات تیم فرش‌آرا استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با توجه به آنالیز خوبی که از تیم فرش آرا داشتیم، این تیم را در نیمه دوم بازی تحت فشار قرار دادیم و با نتیجه ۵-۱ به پیروزی رسیدیم، خوشبختانه به هدفی که مد نظر داشتیم رسیدیم و توانستیم با استراتژیک خوب پیروز میدان شویم.

غیاثی تصریح کرد: به تیم فرش آرا تبریک می‌گویم، با بازیکنان جوانی که وارد لیگ برتر کرده است قطعا این تیم در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم درباره قضاوت داوری خاطر نشان کرد: داوری تاثیری در روند تیم ما نداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

تاکتیک چیست ؟ درعصریونان باستان جهت مداوای مریض ها ازتاکتیک استفاده می کردند بابا ول کن تو یعنی تاکتیک داری ؟پس داوری تاثیری تو روند بازی نداشت چون بردین .

نام ... سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۱۰

من موندم چرا شما انقد واسه تیمه قم حاشیه درست میکنی…میبازیم یه چی میگی میبریم یه چی میگی…اگه تو حالیته تاکتیک چیه برو بشین رو نیمکت تیم خو

نام ... سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

منظورت استراتژی بود؟؟؟ مهدی غیاثی شما از فوتسال روز ایران سر در نمی آوری چه برسد تاکتیکهای روز دنیا. تو با خرای کردن دیگران دنبال بدست آوردن خیلی چیزها هستی. روزی را می بینم که روی ملاج سقوط آزاد میکنی