کد خبر : 39597
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 - 12:16
-

در نیمه دوم فرصت جبران گل های خورده را داشتیم

در نیمه دوم فرصت جبران گل های خورده را داشتیم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیم جوانی در اختیار داریم و باید کمی صبر کرد تا با گذر زمان شرایط بهتری پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: تیم جوانی در اختیار داریم و باید کمی صبر کرد تا با گذر زمان شرایط بهتری پیدا کنیم.
رضا فلاح زاده اظهار کرد: شب گذشته در بازی مقابل فردوسی مشهد شاهد دو نیمه متفاوت بودیم. در یک نیمه خوب نشان ندادیم اما در نیمه دوم این فرصت را داشتیم تا گل های خورده را جبران کنیم و حداقل به تساوی برسیم.

وی افزود: مقاومت تیم جوانی است و باید کمی به بازیکنان فرصت داد تا با گذر زمان و حضور در بازی های بیشتر آبدیده شوند .خیلی از نفراتی که در این فصل جذب شده اند سابقه بازی در لیگ برتر را ندارند و باید حوصله به خرج داد تا به ثبات برسند.

فلاح زاده با بیان اینکه با گذشت یک ماه از لیگ برتر هنوز در پی جذب بازیکن هستیم، گفت: جای تعجب و شگفتی است که تیمی در لیگ برتر پس از چند هفته از شروع بازی ها به دنبال اضافه کردن بازیکن است با این حال امیدواریم طاها نعمتی یکی از بازیکنان خوب و اثر گذاری که جذب کرده ایم با رفع مصدومیت به ما اضافه شود تا بتوانیم با کیفیت بهتری مسابقات را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با گلایه از بی توجهی مسئولان استان به این تیم گفت: در روزهایی که نیاز به حمایت و همراهی مسئولان استان داریم کسی یادی از ما نمی کند و من دست سردار استاد حسینی فرمانده سپاه استان را می فشارم که یک تنه پشت این تیم ایستاده است و در حد توان خود یاریگر مقاومت است.

فلاح زاده در پایان افزود: برخی از دوستان مسئول نگاه دلسوزانه خود را از این تیم و جوانانش دریغ می کنند و امیدوارم روزی فرصتی فراهم شود تا بتوانم خیانت هایی که برخی افراد در حق مقاومت در این دوسال روا داشته اند را بیان کنم تا مردم متوجه خیلی از حقایق موجود بشوند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کرجی دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

کدوم جوانان کرجی منظورته.تیم ی دونه بازیکن کرجی داره.سربازای کرجی دارن تیم های دیگه بازی میکنن اونم به خاطر اخلاق تو فلاح.مسءولان کرج چرا باید حمایت کنن تیم غیربومی رو.فقط اسمش کرج.ابرو کرج رو بردی تو.بازی های خونگی هم نتیجه نمیگیری.مربی مجانی همینه دیگه

نام ... دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

اینهاهمشون مفتی قراردادبستندپول که نداره بجاش اسم داره

هوادار البرز سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۵

چرا جوک میگی.چرا باید کمک کنن.اگه کمک کنن باید تعجب کرد.به کی کمک کنن به جوانای شهرستانای دیگه

نام ... سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۸

علی عابدین کجایی که دلمون واست تنگ شده.

gh سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۹

آقا رضا میتونی عابدینو برگردونی اینکارو بکن

مسعود.م سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

قراربودشهرداری کمک کنه درعوض عبدلی سرپرست بشه باهاش قراردادبستنداماشهرداری گفت چراغی که به خانه رواست به مسجدحرام است دمشون گرم پول که ندادندعبدلی راهم غالب کردند آخه عبدلی بی زبون بی تجربه ازفوتسال چی میدونه لیگ برترخداحافظ رضافلاح گودبای

نام ... چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۳۵

اینادستشون تویه کاسه هستش

نام ... سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

علی عابدین الآن ۴ تا اول گیتی میره تو زمین بعد اگه بیاد مقاومت واقعا. …..

مسعود.م سه شنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

مبل کریمی داره تیمشومیفروشه ببین ازکجابکجا رسیدتشکیل هیات مدیره مدیرعامل آرزوی لیگ برتر آقای کریمی انتخاب افراد اشتباه بود دبرنشده برگردعقب باافرادخاکی کارکن آخه رضا.ت پژمان.ر ازتیمداری چی میدونند.بازم دیرنشده