کد خبر : 39649
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 - 14:14
دسته‌بندی نشده
-

نجاریان: تیمم شایسته پیروزی در خانه گیتی پسند بود/ برای تضعیف شهروند برنامه ریزی کرده بودند!

نجاریان: تیمم شایسته پیروزی در خانه گیتی پسند بود/ برای تضعیف شهروند برنامه ریزی کرده بودند!
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری تیمش را شایسته پیروزی برابر گیتی پسند می داند.

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی فوق العاده ای را مقابل گیتی پسند به نمایش گذاشتیم به طوری که در همان ۳ دقیقه اول مسابقه باید سه گل به حریف می زدیم که با بی دقتی بازیکنان ما و البته درخشش دروازه بان گیتی پسند نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهروند ساری هفته به هفته به اوج هماهنگی نزدیک تر می شود، افزود: بازیکنان مان در دیدار مقابل گیتی پسند بی اشتباه ظاهر شدند و در طول بازی این ما بودیم که روند بازی و البته تیم حریف را اداره کردیم و چه بسا اگر درخشش و واکنش های سپهر محمدی دروازه بان اصفهانی ها نبود، ما برنده این دیدار بودیم.

نجاریان در خصوص قضاوت داوران این دیدار نیز گفت: تیم داوری در دو صحنه اشتباهات تأثیرگذاری مرتکب شد. در همان دقایق اولیه بازی دروازه بان گیتی پسند توپ را بیرون از محوطه جریمه با دست دفع کرد که علاوه بر اعلام خطا باید این بازیکن را از زمین بازی اخراج می کرد. در ثانیه های آخر بازی نیز در حالی که بازیکن گیتی پسند به روشنی پای امیرحسین رسولی بازیکن ما را زد و او را سرنگون کرد، بازهم داور مسابقه از اعلام خطای مسلم امتناع کرد.

وی ادامه داد: احساس من این است که داور در لحظات پایانی می خواست بازی با همان نتیجه تساوی به پایان برسد که در آن صحنه سوت نزد. البته داوران در بقیه صحنه ها عملکرد قابل قبولی داشتند.

مدیرعامل شهروند ساری همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص شعارها و فحاشی های صورت گرفته به دروازه بان تیمش گفت: متاسفانه علاوه بر سید جواد منتظر که درون دروازه ما بود، نسبت به طاها مرتضوی دیگر بازیکن ما که سالهای قبل در گیتی پسند حضور داشت نیز به طور کاملاً از پیش برنامه ریزی شده و با هدف تضعیف آنها و تیم شهروند این فحاشی ها صورت گرفت.

نجاریان تصریح کرد: البته با تأسف باید بگویم این ناهنجاری ها در تمام استادیوم ها و سالن های کشور معمول شده است. امیدوارم شرایط به گونه ای در آینده رقم بخورد که دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

عامو چرت نگو بچها اماده بودن امروز وگرنه مالی نبودین

شهرياو دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

شما اول برو ادب رو یاد بکیر بعد بیاین نظر بدین

محمد دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

تو اگه جرات داشتی اسمتو می نوشتی!
شما که مالی بودین چرا به مقاومت البرز باختین؟؟؟

مجید-شهروند دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

نجاریان دوست داریم
بازی جمعه تو قلعه عقابها برد بعدیمونو جشن می گیریم

اصفهانی باغیرت تیم فقط بومی دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

تیم که بازیکن بومی نداشته باشه تیم نیست متاسفم باگیتی پسند……..حالامابه کی افتخار کنیم بااین همه بازیکن غیربومی. ….گیتی پسندفقط اسمش برا اصفهان هستش……..خیال کردن توبندربردند وتیم بندررو۷بر۳بردن توبندرخیلی کردند دیگه قهرمان جهان هستندمتاسفم براهمشهری هایم که پشت تیم غیربومی هستند…..

ایران62 دوشنبه , ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

همین که حال خوراکچی گرفته شد بسه منتظر بازی برگشت هستیم تا رفتار تماشاگران اصفهانی رو تو قلعه عقابها جبران کنیم