کد خبر : 39823
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 13:49
-

از حضور برادر مرحوم بابک معصومی تا گلایه‌های مسئولان تأسیسات از صدا وسیما

از حضور برادر مرحوم بابک معصومی تا گلایه‌های مسئولان تأسیسات از صدا وسیما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست مطبوعاتی مجموعه باشگاه تأسیسات دریایی با حضور غلامرضا منوچهری مدیرعامل شرکت تأسیسات، حلاجی، دهقان، کنگانی رئیس هیأت مدیره، وحید شمسایی سرمربی، سفال‌منش، اصغر قهرمانی، رضا ناصری و اعضای کادر فنی تیم امروز برگزار شد. در این نشست همچنین برادر بابک معصومی نیز حضور داشت که در صحبت‌هایی کوتاه از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست مطبوعاتی مجموعه باشگاه تأسیسات دریایی با حضور غلامرضا منوچهری مدیرعامل شرکت تأسیسات، حلاجی، دهقان، کنگانی رئیس هیأت مدیره، وحید شمسایی سرمربی، سفال‌منش، اصغر قهرمانی، رضا ناصری و اعضای کادر فنی تیم امروز برگزار شد.

در این نشست همچنین برادر بابک معصومی نیز حضور داشت که در صحبت‌هایی کوتاه از مجموعه تأسیسات برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم بابک معصومی تشکر کرد و اظهار داشت: روح بابک از قهرمانی تأسیسات و بازگشت جام پس از سه سال به ایران قطعاً شاد شده و امیدواریم که این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

در این نشست ابتدا منوچهری به عنوان مدیرعامل تأسیسات برنامه‌های این باشگاه برای پیشرفت و توسعه ورزش را ارائه داد.

وی ضمن گرامیداشتن یاد و خاطره بابک معصومی و همچنین تبریک روز خبرنگار خاطرنشان کرد: ما به ورزش‌هایی روی می‌آوریم که کمتر عامه پسند هستند البته فوتبال جایگاهش را در بین ورزش‌ها پیدا کرده است. قصد ما این است که خلأها را پر کنیم و می‌خواهیم به سمت رشته‌هایی برویم که بتوانیم در آنها رتبه‌های خوبی کسب کنیم.

وی در مورد انتظاراتش از مطبوعات و رسانه‌ها گفت: انتظارات ما از صدا و سیما بیشتر از این بود توقع داشتیم که آنها انعکاس بیشتری داشته باشند. همچنین از فدراسیون هم توقع داریم که تعامل بیشتری در این زمینه با فوتسال و باشگاه‌ها داشته باشد. ما باید در رده‌های جهانی جزء تیم‌های اول تا سومی قرار بگیریم که امیدواریم این امر با تلاش مسئولان تمامی باشگاه‌ها فراهم کند.

مدیرعامل تأسیسات خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم با هزینه‌های بی‌مورد نتیجه بگیریم بلکه قصد داریم با برنامه پیش برویم، می‌خواهیم از افراد تیم در شرکت هم استفاده کنیم ما آموزش‌های پایه را در دستور کار خود قرار دادیم و جلساتی هم با افتخاری، کفاشیان و تاج هم برگزار می‌کنیم. اهل گلایه نیستیم بلکه می‌خواهیم رو به جلو حرکت کنیم.

وی در مورد اینکه اخیراً مسائلی مطرح شده که جلوی فعالیت تأسیسات دریایی گرفته شود و آیا این مسئله به بحث ورزشی هم ربط پیدا می‌کند یا خیر، گفت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد و فعالیت‌های اجرایی ما را تحت‌‌الشعاع قرار نمی‌دهد آنچه که در از ۱۲ پارس جنوبی رقم می‌خورد عمده آن مربوط به شرکت تأسیسات دریایی است. ما هم در مسائلی که به وجود آمده شاکی هستیم و در این زمینه به دنبال این هستیم که پولمان را برگردانیم اما در خصوص مسائل اجرایی مشکلی وجود ندارد.

در ادامه این نشست دهقان رئیس شرکت تأسیسات خاطرنشان کرد: فوتسال توان فراگیری زیادی دارد اما یکی از مسائلی که ما نگران آن هستیم بحث رسانه‌ها و مطبوعات است به طوریکه در جریان برگزاری رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شبکه‌های تلویزیونی به مسائل حواشی می‌پرداختند اما بازی‌ها را پخش نمی‌کردند.

کنگانی رئیس هیأت مدیره نیز خاطرنشان کرد: من غبطه می‌خورم که چرا وحید شمسایی را به عنوان سرمربی موقت معرفی کرده‌اند چرا که او همواره توانسته خود را ثابت کند و می‌توانیم بهتر از او استفاده کنیم.

حلاجی نیز در این کنفرانس با اشاره به تداوم فعالیت‌های قدرتمند تأسیسات خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم در بحث باشگاه‌داری فعالیت کنیم همانطور که هم اکنون تیم هندبال بانوانمان نیز فعالیت می‌کند اما این مسئله نیازمند حمایت‌های بیرونی است ما در جریان مسابقات آسیایی با مشکلات زیادی همراه بودیم همچنین در بازی مقابل میثاق هم پس از اتمام این دیدار به ما گفتند که هزینه افراد حفاظتی را پرداخت کنیم. به هر حال باید همه چیز سرجایش باشد که بتوانیم کار خود را انجام بدهیم اما آن چیزی  که هم اکنون به ما دستور داده‌اند تداوم فعالیت با قدرت در رقابت‌هاست. انتظار داریم که از جانب سایر ارگان‌ها هم توجهات افزایش یابد همانطور که مردم توجهشان به این رشته افزایش یافته است.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.