کد خبر : 39827
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 13:59
-

افتخاری در راه ذلت فوتسال قدم بر می دارد/مثل برخی ها آلزایمر ندارم/آقایان اگر حرف نزنند گم می‌شوند/ همه چیز شده است مسخره‌بازی!

افتخاری در راه ذلت فوتسال قدم بر می دارد/مثل برخی ها آلزایمر ندارم/آقایان اگر حرف نزنند گم می‌شوند/ همه چیز شده است مسخره‌بازی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست خبری تیم تاسیسات دریایی بعد از قهرمانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه در شرکت تاسیسات و با حضور وحید شمسایی سرمربی تاسیسات، شهاب سفال‌منش، اصغر قهرمانی، رضا ناصری، مربیان تیم تاسیسات و همچنین حلاجی مدیرعامل کل شرکت تاسیسات و جمع دیگری از مسئولان این شرکت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نشست خبری تیم تاسیسات دریایی بعد از قهرمانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه در شرکت تاسیسات و با حضور وحید شمسایی سرمربی تاسیسات، شهاب سفال‌منش، اصغر قهرمانی، رضا ناصری، مربیان تیم تاسیسات و همچنین حلاجی مدیرعامل کل شرکت تاسیسات و جمع دیگری از مسئولان این شرکت برگزار شد.

وحید شمسایی در این نشست انتقادات بسیار تندی را از «خسوس کاندلاس» سرمربی تیم ملی و سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال انجام داد و به شدت به آنها حمله کرد.

شمسایی در ابتدای این نشست یاد و خاطره بابک معصومی بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران را گرامی داشت و با بیان اینکه در تیم ملی با بابک ۶-۵ سال هم اتاق بوده است، گفت: من این جام را (جام قهرمانی آسیا) به روح بابک تقدیم می‌کنم.

خسوس دوست داشت قهرمان نشویم
وی در پاسخ به این سئوال که تیم تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا خطاهای زیادی انجام می‌داد و حتی چند بازیکن این تیم در طول این مسابقات اخراج شدند، گفت: اخراج که برای یک بازیکن ما رخ داد. یکی از اخراج‌های ما غیرفنی بود. البته باید بگویم خسوس دوست نداشت ما قهرمان شویم. ما انتظار داشتیم در جام باشگاه‌ها حمایت شویم ولی برعکس این اتفاق افتاد.

انگار که سر تا پای نظری آب جوش ریختند!
شمسایی افزود: روز بازی نمایندگان لبنان و عراق بود که من در هتل با مصطفی نظری (دروازهبان تیم تاسیسات) بگو بخند داشتیم که از محمود خوراکچی خبردار شدم که خسوس کاندلاس به ایران آمده و در سالن حضور دارد. وقتی نظری این خبر را شنید انگار که از فرق سر تا نوک پایش را آب جوش ریخته‌اند. تمرکز مصطفی به هم خورد و برای همین در مسابقه نیمه نهایی اخراج شد. واقعا در حق نظری اجحاف شد.

از اخراج سنگ سفیدی ناراحتم
سرمربی- بازیکن تیم تاسیسات دریایی با بیان اینکه اخراج محمدرضا سنگ‌سفیدی هم در جام باشگاه‌های آسیا غیرفنی بوده است، گفت: من از اخراج سنگ‌سفیدی ناراحتم چون او ستاره بی‌بدیل تیم ما بود و می‌توانست به عنوان بهترین بازیکن هم برسد. در کل مسابقات هم یک‌بار «۵ خطا» شدیم نه بیشتر.

سطح داوری جام باشگاه‌ها در حد انتظار نبود
وی با انتقاد از سطح داوری جام باشگاه‌های آسیا یادآور شد: سطح داوری در آن حدی نبود که ما توقع داشتیم و حالا پی می‌بریم که چقدر داوران ایرانی قوی هستند. در هر صورت ما تمام این مسائل را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم که دیگر از آن ضربه نخوریم.

حق من بود که فرصت چهارساله بخواهم
شمسایی در ادامه صحبت‌هایش درباره اتفاقاتی که قبل از جام باشگاه‌های آسیا افتاد و او حتی به صورت موقت به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد، تصریح کرد: روزی که خسوس خیلی شیک جواب ایمیل‌های مسئولان کمیته فوتسال را نمی‌داد، افتخاری چند بار با من صحبت کرد تا سرمربی تیم ملی شوم، ولی تاکید من این بود که تنها در صورتی سرمربی می‌شوم که با گروه خودم بیایم و یک پروسه چهارساله که حق طبیعی من بود، با تیم ملی داشته باشم.

آنقدر تلاش می‌کنم تا دنبالم بیایند
سرمربی تیم تاسیسات با بیان اینکه در آن مقطع زمانی هیچ صحبتی با علی کفاشیان رئیس فدراسیون نداشته است، سفارش شدنش به سرمربیگری تیم ملی از سوی وزارت ورزش و سازمان‌های دیگر را تکذیب کرد و افزود: نه از بالا، نه از پایین و نه از وسط هیچ سفارشی نبود که من سرمربی تیم ملی شوم. اگر هم دنبال من آمده‌اند فقط به خاطر توانایی‌های خودم بوده و هیچکس را نداشتم که بخواهد سفارشم را بکند. من همیشه گفته‌ام آنقدر تلاش می کنم تا دنبال من بیایند. «حالا دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد».

صبر آمد که در ۴۰ سالگی بهترین بازیکن شدم
شمسایی درباره استخاره‌ای که برای خداحافظی‌اش از دنیای بازیگری در فوتسال گرفت و این استخاره بد آمد، گفت: وقتی با تیم دبیری قهرمان لیگ شدم، همان موقع استخاره گرفتم و خداحافظی‌ام از فوتسال بد آمد، شاید همان استخاره باعث شد که الان در سن ۴۰ سالگی بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا شوم. البته دوستان در برخی از رسانه‌ها هم محبت کردند و برای خداحافظی‌ام نظرسنجی گذاشتند. حالا سعی می‌کنم هر کاری می‌خواهم انجام بدهم به رسانه‌ها اعلام کنم و برایم نظرسنجی بگذارند!

مصدومیت عذابم می‌دهد
وی درباره اینکه تصمیم قطعی‌اش برای خداحافظی از دنیای بازیگری در فوتسال چه زمانی مشخص می شود، گفت: من برای ورود به فوتسال سلام نکرده‌ام که حالا بخواهم خداحافظی کنم. اگر همین امروز ببینم نمی‌توانم فوتسال بازی کنم، می گویم نمی‌آیم. مصدومیت این روزها عذابم می دهد و واقعا شرایط به من سخت می‌گذرد.

دفعه بعد با کت و شلوار می‌آیم!
سرمربی تاسیسات در خصوص اینکه عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال گفته بود کت و شلوار به وحید شمسایی بیشتر می‌آید و بهتر است او مربیگری کند، به شوخی خطاب به خبرنگاران، گفت: من امروز با کت تک به این نشست آمدم ولی دفعه بعد با کت و شلوار می‌آیم تا ترابیان هم خوشش بیاید.

من آلزایمر ندارم که گم شوم
وی درباره صحبت‌های سیدرضا افتخاری مبنی بر اینکه حسین شمس و وحید شمسایی مصاحبه می‌کنند تا گم نشوند، به کنایه یادآور شد: من آلزایمر ندارم که گم شوم، خدا آنقدر به من لطف داشته که حتی اگر آنها نخواهند در فوتسال باشم نمی‌توانند افتخاراتم را از من بگیرند. باید بگویم اگر این آقایان صحبت نشوند گم میشوند.

افتخاری هم ظریف است، هم رئیس سازمان سنجش!
سرمربی تیم تاسیسات همچنین با اشاره به شرط افتخاری برای وی که از جام باشگاه‌های آسیا به عنوان کنکور ورودی به تیم ملی یاد کرده بود، اظهار کرد: خدا را شکر آقای افتخاری هم رئیس سازمان سنجش است و هم آقای ظریف. باید بگویم من سرم را برای فوتسال داده‌ام و تا ته ماجرا هم می‌روم. آن روز که قراردادهای فوتسال ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزارتومان بود ولی ما آن را به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان رساندیم. متاسفانه آقایان به عنوان مسئول نتوانستند حتی حق پخش لیگ را بگیرند. اگر دست ما بود حتما حق پخش را می‌گرفتیم. من یک روز با افتخاری جلسه‌ای با مسئولان صدا و سیما داشتم ولی ایشان در آن جلسه حتی نامه حق پخش را به صدا و سیما نداد.

اگر اینطور است که ما بشویم رئیس کمیته فوتسال
شمسایی ادامه داد: من اسفندماه گذشته به آقای افتخاری گفتم که برای جام باشگاه‌های آسیا دنبال سالن برویم، ولی هیچ‌وقت نتوانستیم مثل والیبال عمل کنیم و آنها زودتر سالن را گرفتند. ما حتی نتوانستیم ۱۰ دقیقه ساعت بازی‌هایمان را در جام باشگاه‌ها عوض کنیم، ولی افتخاری راحت می‌گوید اگر می‌توانید به صدا و سیما پول بدهید تا بازی‌هایتان را پخش کند. اگر این طور است که ما بشویم رئیس کمیته فوتسال.

فوتسال با حضور اینها نابود شده است
وی انتقاداتش از رئیس کمیته فوتسال را تندتر کرد و افزود: این رشته سه سال است که با حضور آقایان نابود شده است. بازیکنان ما در جام باشگاه‌ها از ژاپن می‌ترسیدند. چه کسی این ترس را به جان بازیکنان ایران انداخته است؟ خدا لطف کرد که ما قهرمان شدیم.

گفتند پول آب مسابقات را شما بدهید!
سرمربی تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: ازبکستان برای اینکه به جام جهانی فوتسال صعود کند ۶ ماه است که در اردو به سر می‌برد ولی ما ۶ ماه است که سرمربی نداریم. حق پخش هم نداریم. سال گذشته مسئولان تاسیسات از جیب شخصی خودشان هزینه کردند تا مسابقاتمان پخش شود. باید دست این مسئولان را بوسید. عجیب‌تر این است که در جام باشگاه‌های آسیا به ما زنگ زدند و گفتند پول آب آشامیدنی را شما باید بدهید که مبلغی حدود ۱۵ میلیون تومان بود. خب وقتی نمی‌توانید، مسابقات را برگزار نکنید.

همه چیز شده است مسخره بازی
«محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی اعلام کرده که از طریق پیامک و اینترنت با خسوس کاندلاس در ارتباط بوده و اطلاعات لازم را از لیگ در اختیار وی قرار می‌داده است.» شمسایی در این باره تاکید کرد: من نه اینستاگرام دارم نه وایبر و تلگرام. ما همه چیز دیده و شنیده بودیم ولی دیگر این مدل را ندیده بودیم که با اس ام اس به سرمربی تیم ملی اطلاعات لیگ را بدهند. همه چیز شده است مسخره بازی.

من هم برنج نمی‌خورم و کم خرج‌تر از خسوس هستم!
شمسایی درباره صحبت های افتخاری که گفته بود خسوس مربی کم خرجی است و برنج می خورد، گفت: من که ۱۶ سال است برنج نخورده ام و کم خرج تر هستم! این هم شده است مسخره بازی. من به خود آقای ظریف (افتخاری) گفتم که آقای ظریف (وزیر خارجه ایران) به جلسات ۱+۵ می رود و برای مملکت و مردم عزت می آورد، اما اینها (افتخاری) برای ذلت فوتسال قدم برمی دارند. می دانم که فردا کمیته انضباطی من را احضار می کند و قطعا ۶ ماه هم زندان می روم ولی من اگر این حرف را می زنم، به این دلیل است که دلسوز فوتسال هستم.

الگوی من بکر باوئر است
خبرنگاری مجددا از وحید شمسایی درباره خداحافظی اش از فوتسال و ادامه کار در این رشته در لباس مربیگری سوال کرد. شمسایی در این باره افزود: الگوی من «بکن باوئر» است که خیلی زود وارد عرصه مدیریت شد. من مربیگری را ذاتا دوست ندارم چون زیاد استرس دارد. یادم می آید که خودم چقدر مربیانم را اذیت می‌کردم و به آنها استرس می دادم. می دانم که در مدیریت موفق‌تر می شوم ولی باید تجربیاتم را در اختیار جوانان هم قرار دهم.

در فوتسال هیچکس دیگری را قبول ندارد
سرمربی- بازیکن تیم تاسیسات درباره اینکه در برنامه ۹۰ گفته بود مربیان ایرانی با هم مشکل دارند و اینکه آیا حاضر است برای اتحاد مربیان پیش‌قدم شود یا خیر؟ توضیح داد: همه مربیان نمی توانند دور یک میز بنشینند چون در فوتسال ما هیچکس، هیچکس را قبول ندارد. در سال ۲۰۰۸ بود که بهترین دوران فوتسال ما رقم خورد و آن موقع ارتباط خوبی بین باشگاه ها و تیم ملی بود ولی الان شاهد این ماجرا نیستیم. حتی در جام باشگاه های آسیا وقتی گل می خوردیم، در چهره خیلی‌ها مشخص بود که خوشحال می شوند.

هر کسی باشد برای تیم ملی دعا می‌کنم
وی درباره اینکه با توجه به فرصت کم باقیمانده تا جام جهانی ۲۰۱۶ به نفعش شد که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نشد، تاکید کرد: من نگرشم نسبت به تیم ملی مثل آن آدم ها، پایین نیست. حضور در تیم ملی و خدمت به مملکت آرزوی هر فرد است ولی وقتی نمی توانم قدمی بردارم، برای تیم ملی دعا می کنم، حالا هر کسی که می خواهد سرمربی باشد.

خسوس باید در کلاس ما حاضر شود
سرمربی- بازیکن تیم تاسیسات در خصوص اینکه سیدرضا افتخاری اعلام کرده بود شمسایی باید در کلاس خسوس کاندلاس حضور یابد، یادآور شد: از مسئولان باشگاه تاسیسات خواهش می کنم کلاس مربیگری بگذارند تا ما بشویم استاد و خسوس بیاید از ما چیز یاد بگیرد. بزرگتر از خسوس باید بیاید زیر نظر مربیان ایرانی فوتسال یاد بگیرد.

خسوس هاشم‌زاده را با چَک و لگد کُچ کرد!
البته خسوس کـُچ کردن را در فوتسال بلد است و یکبار محمد هاشم‌زاده (مربی تیم ملی) را با چـَک و لگد، کـُچ کرد!

می‌خواهم به کلاسهای لوپز بروم
شمسایی ادامه داد: البته من می خواستم در کلاس های «لوپز» شرکت کنم. این کلاس ها در مشهد برگزار شد ولی من دوست داشتم در خارج از ایران در کلاس‌های لوپز باشم ولی هنوز این فرصت را پیدا نکردم. خودم می دانم که برای موفقیت از ۱۰۰، ۴۰ هستم ولی این را بگویم که بزرگتر از خسوس کاندلاس، مربیان زیادی داریم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قنبر دیزل چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

اخوی خودتو ناراحت نکن انتقاد از این یارو افتخاری مثل اینه که یاسین تو گوش خر بخونی از این گوش میشنوه از اون یکی گوش بیرون میده هرچی هم انتقاد کنی اون باز از معشوقه اش خسوس دفاع می کنه

نام ... چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

واقعاً آدم متاسف میشه،آخر این چه مصاحبه ای است شخصیت آدما این مواقع مشخص میشود.

تبانی چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

بهترین کار رو افتخاری میکنه که شمسایی رو مربی تیم ملی نمی زاره تیم ملی ۲۰سال عقب میفته .

..... چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱

شمسایی دمت گرم، ولی چه فایده این حرفا رو ظریف(افتخاری) تاثیری نداره!!!

رضا چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

چقدر ناراحتى مربیگرى تیم ملى رو بهت ندادن
زشته این کارا رو میکنى
حتماً تو اون حد نیستى دیگه!

هوادار چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

اتفاقا چون ایشون سطح شون خیلی بالاتر هستش نمیتونن تحملش کن

بى نام چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

وحید شمسایی تا دیروز افتخارى رفیقت بود حالا بد شد؟؟! تو مگه کسى رو قبول دارى که کسى تو رو قبول داشته باشه؟؟! از کى تا حالا تو براى فوتسال خرج میکنى که قرار دادها رو زیاد کردى؟!! تو خودت اومدى اصفهان معنى پول رو فهمیدى!!اینقدر هم ادعا مکن قبل از تو اصفهان قهرمان آسیا شده تو در حدى نیستى بخواى در مورد کل فوتسال و مدیریت فوتسال صحبت کنى!!

Ali چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

تا یک سال پیش میگفتى تا ٣ تیم اگه تو اسیا ببریم باید اول بشیم اما حالا تو ایران به زور ۴ به ٣ ژاپن رو بردى و تو فینال کویتو که همیشه ١٠ گل از ایران عقب بوده رو بردى فکر کردى هنر کردى!
این کویت با تیم امید نیک اندیش من خودم بازیو دیدم ٢ به ٢ کرد.چی میگی اخه تو!

سعيد چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

فکر میکنى کى هستى که به افتخارى و ترابیان تعنه میزنى
تو همونى هستى که شمس تو رو فوتسالیست کرد بعدش کلى حوف علیهش زدى
واقعاً فکر کردى چکار کردى که قهرمان شدى
واقعاً به اقاى افتخارى باید تبریک گفت که تو رو مربى تیم ملى نکرد
تو هیچ حرمتى نمیذارى

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۰۴

توهمون تدارکات ماهان نبودی کوچولو

إبراهيمي چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲

آقای شمسایی واقعا براتون متاسفم ،هیچ وقت با خراب کردن بقیه تو بزرگ نمیشی اینها نشانه تربیت شماست

نام ... چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

شخصیت ادم وقتی حرف میزنه کاملا مشخص میشه واقعا ادم از این حرفا خجالت میکشه که ادمی که ادعاى مربیگریه تیم ملی روداره اینجور حرف میزنه درضمن پرازتناقضه حرفاش از یه طرف میگه تلاش میکنم بیان دنبالم ازطرف دیگه به کمک سایت شما همه کار میکنه به درودیوار میزنه همه روتخریب میکنه !!!؟؟!!چی شد افتخاری خوب بودکه حالا چون تورو مربی تیم ملی نکرد بدشد چقدر تناقض و دورویی ،،،،

نام ... چهارشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

گفتی گروه خودم احتمالا منظورت باند و باند بازی که نیست خخخخخناصری،خوراکچی ،داداشی،برادرت،مشیری، باباچی فکرکردی مربیگرى تیم ملی باگل زدن به تیمای داغون فرق میکنه باید اول شخصیت داشته باشی ،،،

طرفدار فوتسال پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۱۳

آقای شمسایی عزیز ، اولا تیمهای دیگه همینطور نشستن تا شما برید ۱۰ تا ۱۰ گل بزنید بهشون اونها هم دارن کار میکنن خیلی جدی و اصولی ثانیا اون زمان که فوتسال در آسیا رشد کافی نداشت شما بیش از حد بزرگ شدید و توقعاتتان هم خیلی بالاست همین الانش هم بیچاره اون ۳ تای دیگه تو زمین جور شما رو میکشن و شما ۳۸ دقیقه تو هر بازی بازی میکنید که چی بشه ، چی رو میخواهید ثابت کنید ؟ مثل روز روشنه که فقط به جهت خود نمایی دارین مگه میشه مگه داریم !!! فالکاوش هم این مدلی که شما بازی میکتید نیست اون همه بازیکن سطح اول بخاطر خودخواهی شما باید کلی از وقت بازی رو رو نیمکت باشن ..
به نظر من کار خسوس کاندلاس خیلی هم عالی است شما فقط منتظر باشید و ببینید عملکرد ش رو در ازبکستان و کلمبیا .. در ویتنام هم تیم بدشانسی آورد .
اکثر بزرگان فوتسال اسپانیا از شاگردان خسوس بودن از جمله خاویر لوزانو و .. متاسفانه هوادارانی که اطلاعات فنی کاملی ندارن با مصاحبه های امثال شما دارن جو رو علیه ایشون میکنن ، حالا اگه شما خوشتان نمایید اگه کمکی نمیکنید لااقل جو سازی و حاشیه راه نبندازید شما که حرفه ای هستید و این مسایل باید از ابتدایی ترین کاراکترهای شما باشد با این مسایلی که شما و کسانی که خسوس رو قبول ندارن راه انداختین فقط باعث پسرفت فوتسال هستید ، اگه شما قدرت دادید که افتخاری رو عوض کنید و همه امور رو بدست بگیرید ولی وقتی افتخاری به هر دلیل و رابطه ای آمده سر کار پس باید در مسیر فوتسال کمک کنید حالا اگه انتقادی دارید با خود سران فوتسال در فدراسیون در میان بگذارید نه اینکه چپ و راست مصاحبه و جو سازی و نظرات شخصی خودتان رو ددر قالب خواست مردم بیان کنید ، امیدوارم که مسولان سایت نظر بنده رو درج کنن اگه دموکراسی آزاد آیت در این سایت ، خدا شاهده نه من طرف افتخاری هستم و نه به جایی وابسته هستم ولی چون فقط خیلی جدی فوتسال رو دنبال میکنم و اطلاعات مختصری دارم خواستم نظرم رو اعلام کنم ، متاسفانه آستانه تحمل پایین و عدم نقد پذیری باعث شده و چشم و هم چشمی و مسایلی از این قبیل .. مثل خوره افتاده به جان فوتسال.

با احترام به کلیه عزیزان و پیشکسوت فوتسال

نام ... پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲

عزیزم شما که خیلى بلد هستى بیا بگو ببینم خسوس قبل از تیم ملى ایران چه تیم ملى دستش بوده که عملکردش خوب بوده باشه,؟؟؟تو کدوم جام پیروز بوده خسوس؟؟؟
عزیزم شما فمر میکنى خیلى بارته,ولى این جوریا نیست,با کلمه ها هم بازى نکن,گفتم که خیلى از تو بزرگترا میخواستن وحید شمسایى رو خراب کنن ولى نشد,قهرمانى تو اسیا هم مشتى بود تو دهن بعضى هااااااا

band پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۳۹

اقایون عزیز که بد وحید شمسایى و فوتسال رو میخواید,
توجه توجه
داداشا اب یخخخخخخ واسه همین مواقع است دیگه,برید بزارید تو اب یخ….
اخه وحید شمسایى چه احتیاجى داره بشه سر مربى تیم ملى؟؟؟
تمام افتخارات فوتسال و جم کرده مگه جام جهانى ندیدس؟مگه اسیا ندیدس,اخه شما ها چى میدونید از وحید شمسایى؟
تیم ملى برزیل هنوز فالکاو رو دعوت میکنه تیم ملى میدونید چرا؟؟؟اونایى که دم از فوتسال میزنید!
واسه این دعوت میشه که رکورد وحید شمسایى رو بشکونه,اقاى گلى جهان رو از یه ایرانى بگیره,اونجا این طورى اسطوره هاشونو میبرن بالا,نه مثل ما ایرانیا,همش خراب کنیم,
اون از فوتبال این از فوتسال,
کى مثل على دایى میاد بشه اقاى گل جهان؟؟؟کى مثل وحید شمسایى میاد اقاى گل جهان؟؟؟
بخدا زشته واسه ایرانى اینجورى اسطوره رو خراب کنه,خسوس ۳سال هیچ مارى واسه فوتسال نکرده,بیچاره کرده,فقط فوتسال و.
وحید شمسایى ۹دوره بهترین بازیکن اسیا,۹دوره اقاى گل اسیا,بهترین بازیکن لیگ ایتالیا,اقاى گل جهان,
میدونید یعنى چى؟میتونید درک کنید این افتخاراتو؟؟؟به خدا اگه بتونید,
وحید شمسایى نمیره دنبال تیم ملى,میان دنبالش,مثل همیشه,اونم با احترام,

بی نام پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

داداش باند !! برو به وحید شمسایی بگو !! فعلا آب بریزه اونجا که داره میسوزه !! چون افتخاری یک جوری سر کارش گذاشت تا آخر عمرش یادش نره ولی این رو بدونید اینا کار خداست هر چی وحید شمسایی حق بازیکنا رو تو زمین میخوره خدا هم این جوری جوابش رو میده!! راستی بگو پماد سوختگی هم روزی ۳ بار به محل بزنه!!

Ali پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۸

فعلاً که بد جور داره میسوزه

سعيد پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

واقعا به افتخارى باید تبریک گفت که این اقا رو سر مربى تیم ملى نکرد
چون حاشیه وارد تیم ملى میشد
نه احترام به بزرگتر رو میفهمه و در سطح ملیه!

ناصری رضا پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

واقعا برات متاسفم شمسایی اینقدر حسادت داری که حتی به بازیکنهای تیم خودت هم حسا دت میکنی که بازیشان نمیداری که خودت بهترین بازیکن بشی خدا رو شکر که مربی تیم ملی نشدی چون شخصیت مربیگری تیم ملی رو نداری تبریک به آقای افتخاری که باج نمیده تا باند بازی دوباره رونق پیدا کنه

Ali پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹

وحید شمسایی خدا جای حق نشسته حق خیلیها رو با داوری خوردی حالا بسوز

رضا صادقى جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

هدایا فوتسال ما را از ادمهاى باند باز و حاشیه ای پاک بفرما