کد خبر : 39911
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 20:36
-

عظیمایی: ۳ امتیاز دیدار مقابل آذرخش را کسب می کنیم/ متاسفانه فحاشی در سالن ها باب شده!

عظیمایی: ۳ امتیاز دیدار مقابل آذرخش را کسب می کنیم/ متاسفانه فحاشی در سالن ها باب شده!
مرتضی عظیمایی بازیکن باتجربه ی شهروند ساری از شرایط مناسب تیمش برای رویارویی با آذرخش بندرعباس سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرتضی عظیمایی بازیکن بااخلاق و باتجربه ی شهروند ساری از آمادگی مناسب تیمش برای رویارویی با آذرخش بندرعباس در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور سخن گفت.

مرتضی عظیمایی ابتدا درمورد دیدار هفته ی گذشته مقابل گیتی پسند خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی بود و شهروند هیچگاه در اصفهان مقابل گیتی پسند امتیازی کسب نکرده بود که در این دیدار با ارائه یک بازی منطقی و زیبا موفق به کسب امتیاز شدیم. هرچند اگر قدر فرصت هایمان را می دانستیم، حتی می توانستیم برنده این دیدار نیز باشیم اما بازی با تساوی به پایان رسید.

عظیمایی درخصوص فحاشی هایی که در ورزشگاه های کشورمان صورت می گیرد، اظهار داشت: متاسفانه در اکثر ورزشگاه ها شاهد فحاشی به بازیکنان و مربیان هستیم و این امری است که باب شده و هیچگونه برخوردی با آن نمی شود. خانواده ها هیچ تقصیری ندارند که به آنها فحاشی صورت می گیرد. امیدوارم روزی برسد که دیگر شاهد فحاشی در هیچ سالنی نباشیم.

وی با اشاره به شرایط بسیار خوب شهروند ساری برای مسابقه با آذرخش و آمادگی تیمش، اضافه کرد: با مساوی هفته قبل، شرایط تیم مان بسیار خوب شده است و باتوجه به اینکه در دو دیدار آینده خود میزبان حریفان هستیم، می توانیم با کسب برتری در این دو دیدار به رده های بالای جدول برسیم.

بازیکن با سابقه ی شهروند در مورد وضعیت خودش گفت: شکر خدا وضعیت نسبتا مناسبی دارم. مصدومیتم کاملا برطرف شده است و دیگر با ترس بازی نمی کنم و مشکل خاصی ندارم.

عظیمایی در بخش پایانی حرف هایش با ناشناخته خواندن آذرخش بندرعباس، افزود: آذرخش تازه به لیگ برتر صعود کرده است و تیم ناشناخته شده ای می باشد. شناخت زیادی از آنها نداریم ولی با تمام احترامی که برای تیم حریف قائلم، در این دیدار خانگی محکوم به پیروزی هستیم و برای ۳ امتیاز به میدان می رویم و باید از این دیدار خانگی دست پُر خارج شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایران62 پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

مرتضی آقای گل به امید پیروزی

هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

آذرخش بندرعباس بازی رومیبره …………بندرعباس بیشترین هودارروداره کوچکترین بی احترامی به حریف نمیشه حالا ببینیم امروزتوساری چی میشه

نام ... جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

آذرخش بندرعباس بازی رومیبره درودبرتمام تیم های جنوبی ازبندرعباس تاآبادان…….جنوبی هاروخیلی دوست دارم آرزوی موفقیت می کنم برای نماینده جنوب آذرخش