کد خبر : 39891
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 12:56
-

فیلم/ صحنه های مورد اعتراض مشهدی ها

فیلم/ صحنه های مورد اعتراض مشهدی ها
تیم فرش آرای مشهد در هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک مقابل یاسین پیشرو قم شکست خورد. مشهدی ها به داوری این بازی اعتراض داشته و فیلم صحنه های بازی را به کمیته داوران ارسال کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فرش آرای مشهد در هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک مقابل یاسین پیشرو قم شکست خورد. مشهدی ها به داوری این بازی اعتراض داشته و فیلم صحنه های بازی را به کمیته داوران ارسال کرده اند.

مجید مرتضایی در مورد این بازی گفته بود: تیم یاسین پیشرو قم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت، در بحث تاکتیکی عملکرد خوبی داشتند و به نظر من در اثر دو سه مورد خطای مشکوکی که داور برای تیم فرش آرا نگرفت، باعث شد که گل دریافت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد درباره قضاوت داوران خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در موردش سخنی بگویم، ما فیلم بازی را برای کارشناسی به فدراسیون ارسال می‌کنیم و قضاوت را به عهده فدراسیون می‌گذاریم که نظر دهد ما اشتباه کردیم یا داوران.

ویدئویی از صحنه های داوری بازی که در اختیار پایگاه خبری فوتسال قرار گرفته را در ادامه تماشا کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مربی فوتسال پنجشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

باشگاه فرش آرا شما یه تیم بزرگ هستید و حرفه ای،ولی بعضی از رفتارا و کاراتون غیر حرفه ای هست،شما درسته بیشتر بازیکنان فصل قبلتون رفتن ولی تیمتون امسال یه تیم هستش و میتونه فصل خوبی داشته باشه،شما امیر احمدپور و مجید خزایی رو اضافه کردید کسایی که فصل پیش جزو بهترین بازیکنای لیگ بودن و امیر احمدپور جزو بهترین گلرای ایران شد و جزو ۳تا گلر تیم ملی هستش و میشه با این بازیکن خیلی حرفه ای تر برخورد بشه،از لحاظ روحی کاملا ریخته شده بهم ولی کسی نمیدونه که چه اتفاقایی میوفته و همه داخل زمین رو مبینن،امیدوارم با این گلر ملی پوش رفتار حرفه ای تری بشه تا از لحاظ روحی به شرایط ایده آل خودش برسه،با آرزوی موفقیت برای باشگاه فرش آرا

قم مهد فوتسال ايران جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۴۳

اولی خطا نبود دومی بود
ولی کلا همین یه صحنه؟؟؟
۵تا خوردیدا
در ضمن از این به بعد هرکی اعتراض داشت بزارید نه تیم خاصی

ملی پوش فوتسال جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

سلام.بابا انصافتون کجاست.اگه برا شما اتفاق میافتاد همین عقیدرو داشتین.زشت این کارا. چون میزبان بودین باید میگرفتن واسطون بنازم به اون شجاعت داورا. صحنه اول که واضح واضح که نیست دومی هم با یکم دقت مهاجم وقتی که توپ رو نمی تونه بزنه رو پای چپ میچرخه و خودشو زمین میزنه تاپنالتی بگیره.البته داور خزایی رو هم خوب میشناخته که تو خطا گرفتن ماهر.دوتا صحنه کاملا درست بوده اقایون داورا.انشاله همیشه اینجوری شجاعانه داوری کنین