کد خبر : 39896
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 10:36
-

پیگیر بازگشت کارلوس هستیم/ شمسایی به صلاح‌ترین گزینه برای تیم‌ملی است

پیگیر بازگشت کارلوس هستیم/ شمسایی به صلاح‌ترین گزینه برای تیم‌ملی است

مالک باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: قبل از هر چیز درگذشت پدر بزرگوار دکتر رحیمی پزشک متخصص باشگاه دبیری که همواره عصای دست باشگاه در رسیدگی به مصدومان ما هستند را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت می‌گویم و آرزو می‌کنم تا هر چه زودتر شرایط روحی‌شان پس

مالک باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: قبل از هر چیز درگذشت پدر بزرگوار دکتر رحیمی پزشک متخصص باشگاه دبیری که همواره عصای دست باشگاه در رسیدگی به مصدومان ما هستند را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت می‌گویم و آرزو می‌کنم تا هر چه زودتر شرایط روحی‌شان پس از این مصیبت تلخ به حالت گذشته بازگردد.

افشین دبیری با اشاره به حضور کارلوس مربی برزیلی این باشگاه گفت: همان روزی که با کارلوس قرارداد بستیم می‌دانستیم که ایشان با تیمی در ابوظبی قرارداد دارد و پاره‌وقت پیش ما خواهد بود اما با صحبت‌های قبل بازگشتش به امارات قرار بر این شد به محض اتمام دوران بدنسازی تیم سابقش به ایران بازگردد.

وی افزود: با توجه به اینکه در سفر بودیم و بازگشت کارلوس نیز از خواسته‌های کادر فنی ما بوده تمام تلاش خود را دوباره از امروز از سر خواهیم گرفت تا ایشان را برگردانیم. ضمن اینکه به نظر می‌رسد کار فنی ایشان هم با تیم سابقش به پایان رسیده و اکنون با خیال راحت می‌تواند به تبریز بازگردد.

دبیری با اشاره به تساوی تیمش برابر منصوری قرچک نیز متذکر شد: بازیکنان ما در این بازی موقعیت‌های زیادی خلق کردند اما نرسیدن به گل‌های بیشتر باعث شد تا سه امتیازی که می‌توانست در آن روز ما را حتی تا رده دوم جدول هم بالا بیاورد از کف مان پرید. با این حال همه زحمت خود را کشیدند.

مالک دبیری تبریز با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر یاسین پیشرو و حواشی همه‌ساله دیدارهای دبیری در قم یادآور شد: توقع داریم همانطور که در تبریز با میهمانان خود برخورد می‌کنیم با ما هم همینطور رفتار شود. انشاالله همه یک دیدار زیبا را شاهد باشیم.

«آخرین وضعیت بهروز جعفری به چه شکل است؟» افشین دبیری اینگونه پاسخ می‌دهد: پس از عمل جراحی که بر روی زانوی ایشان انجام شد، بهروز در حال طی کردن دوران نقاهت است که در امیدوارانه‌ترین حالت می‌تواند تیم ما را از نیم فصل دوم همراهی کند. البته همه چیز بستگی به نظر پزشک دارد.

وی در آخرین بخش از صحبت‌های خود با تبریک قهرمانی تاسیسات در جام باشگاههای آسیا گفت: وحید شمسایی افتخار فوتسال ایران است که با کسب این مقام قهرمانی توانست بار دیگر قدرت ایران را در آسیا به نمایش بگذارد. به اعتقاد من ایشان کار بزرگی را انجام داد و توانست بار دیگر توانایی های خودش را به رخ بکشد.

مالک دبیری با بیان اینکه رزومه شمسایی اکنون برای سرمربیگری تیم‌ملی کامل‌ترین است متذکر شد: شمسایی با این رزومه اکنون بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم‌ملی است که متاسفانه آقای افتخاری چشم خود را بر روی واقعیت‌ها بسته و با تمام احترام به خسوس، می‌خواهد فوتسال ایران از یک سوراخ دوبار گزیده شود.

دبیری با اشاره به پیشینه تیم‌ملی فوتسال خاطرنشان کرد: مسئولان انگار دوست ندارند تا تیم‌ملی مثل دورانی که با حسین شمس در آسیا بی‌رقیب بود قدرتمند شود و این بار با شمسایی به جایگاه واقعی بازگردد. شمسایی به صلاح‌ترین گزینه برای این روزهای تیم‌ملی است.

وی در خاتمه یادآور شد: این که می‌گویند سرمربی تیم‌ملی قرار است پیامکی لیگ را زیر نظر بگیرد از آن اتفاقات خنده‌دار است که به نظر می‌رسد اکنون وقت آن رسیده تا خود آقای کفاشیان به موضوع ورود کند تا بیش از این فوتسال ما با تصمیمات عجیب آقایان زیر سئوال نرود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۴۱

اخه تو از فوتسال چى میفهمى که نظر میدى

ناشناس جمعه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷

همین مونده بود تو برای تیم ملی مربی تعیین کنی برو دنبال تیمت که نره دسته دو !!! شهر خیلی شلوغ شده بابا