کد خبر : 39938
تاریخ انتشار : جمعه 23 مرداد 1394 - 13:56
-

غیاثی:دبیری را هم مثل فرش آرا می بریم

غیاثی:دبیری را هم مثل فرش آرا می بریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی غیاثی با بیان اینکه پس از بازی روز یکشنبه با تیم فرش‌آرا مشهد زمان زیادی تا بازی با دبیری تبریز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال نداشتیم، اظهار کرد: تمرینات خوبی در هفته اخیر انجام دادیم و خوشبختانه همه بازیکنان شرایط بدنی مطلوبی دارند، اما متاسفانه مسعود ایازی دروازه‌بانمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمهدی غیاثی با بیان اینکه پس از بازی روز یکشنبه با تیم فرش‌آرا مشهد زمان زیادی تا بازی با دبیری تبریز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال نداشتیم، اظهار کرد: تمرینات خوبی در هفته اخیر انجام دادیم و خوشبختانه همه بازیکنان شرایط بدنی مطلوبی دارند، اما متاسفانه مسعود ایازی دروازه‌بانمان که در بازی هفته گذشته با فرش‌آرا مشهد از ناحیه همسترینگ آسیب دید را برابر دبیری در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: امیدوارم با حمایت ۱۰۰ درصدی هوادارانمان در بازی که میزبان هستیم، نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهیم تا نتیجه مقتدرانه پنج بر یک هفته گذشته برابر فرش‌آرا را در بازی با دبیری تبریز تکرار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم درخصوص شناختشان از دبیری تبریز عنوان کرد: فیلم مسابقات این فصل تیم دبیری روز گذشته به دست ما رسیده است و آنها را آنالیز کردیم، اما در مجموع تیم‌های تبریزی و خصوصا غرب کشور بازی فیزیکی به نمایش می‌گذارند.

اینگونه تیم‌ها بیشتر بر روی قدرت بدنیشان متکی هستند، ولی ما روی مباحث فنی و تاکتیکی تاکید داریم که معتقدم موفق هم خواهیم شد.

غیاثی با بیان اینکه دیدار یاسین‌پیشرو و دبیری تبریز تماشاگرپسند خواهد شد، تصریح کرد: فکر می‌کنم بتوانیم با عملکرد خوب در زمین خودمان نتیجه‌ای کسب کنیم که هواداران با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

وی یادآور شد: حسینی رئیس هیئت مدیره باشگاه یاسین پیشرو که زحمات زیادی برای تیم می‌کشد، برای رفاه حال هواداران تیممان تماشای بازی با دبیری تبریز را رایگان اعلام کرده است که فکر می‌کنم استقبال خوبی هم از این دیدار صورت گیرد.

سرمربی تیم یاسین پیشرو قم با اشاره به وضعیت بازینکانشان گفت: تا پایان هفته چهارم مسابقات لیگ برتر سه بازی خارج از خانه با تیم‌های کاشی‌نیلو اصفهان، میثاق تهران و فرش‌آرا مشهد انجام دادیم و موفق شدیم از این بازی‌ها ۶ امتیاز کسب کنیم. هفته سوم نیز که تنها بازی میزبانی ما بود به مصاف تیم تاسیسات دریایی که قهرمان آسیاست رفتیم و همه مردم دیدند بازیکنان یاسین پیشرو نمایش بسیار خوبی داشتند که با وجود شایستگی‌هایمان آن بازی را واگذار کردیم.

غیاثی با تاکید بر اینکه روند رو به رشدی در ادامه لیگ خواهیم داشت، اظهار کرد: با ظرفیتی که در تیم ما وجود دارد، تنها برای کسب سه امتیاز به مصاف حریفانمان می‌رویم و امیدوارم بتوانیم در تمام مسابقات پیروز از میدان خارج شویم.

وی پیرامون اسپانسر شدن باشگاه یاسین پیشرو از نماینده قم در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: تیم ما تا روزهای نزدیک به هفته سوم اسپانسری نداشت و زیرنظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم اداره می‌شد، اما از زمانی که این اتفاق خوب افتاد و باشگاه یاسین پیشرو با مدیریت حسینی که فردی بومی است و عرق خاصی به استان قم دارد، برای خدمت به جوانان این شهر به میدان آمد، بازیکنانمان با روحیه‌ای مضاعف در تمرینات و بازی‌ها حاضر شدند.

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو خاطرنشان کرد: با حمایت‌های باشگاه یاسین پیشرو تیم شرایط بهتری پیدا کرده است و امیدواریم به مرور زمان وضعیت خوبی در جدول پیدا کنیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.