کد خبر : 40167
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 16:38
-

موافقت کمیته فنی با تمدید قرارداد خسوس

موافقت کمیته فنی با تمدید قرارداد خسوس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درخصوص تازه ترین نشست اعضای این کمیته با بیان اینکه بررسی شرایط تیم ملی فوتسال بانوان نخستین موضوع جلسه امروزبود،افزود: دراین جلسه رییس کمیته بانوان وسرمربی این تیم،برنامه تیم ملی فوتسال بانوان که اواخر شهریور ماه در نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا در مالزی شرکت خواهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درخصوص تازه ترین نشست اعضای این کمیته با بیان اینکه بررسی شرایط تیم ملی فوتسال بانوان نخستین موضوع جلسه امروزبود،افزود: دراین جلسه رییس کمیته بانوان وسرمربی این تیم،برنامه تیم ملی فوتسال بانوان که اواخر شهریور ماه در نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا در مالزی شرکت خواهد کرد بررسی شد.
وی با اشاره به برگزاری سه دیدار تدارکاتی با تیم ازبکستان که امروز به تهران وارد شد، درهفته جاری تصریح کرد: تیم ما احتیاج به نگاه فنی دارد برهمین اساس مقرر شد نماینده کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی روی این تیم از نزدیک نظارت ویژه ای داشته باشد تا گزارش های مستمری به اعضای کمیته ارائه شود.
رییس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: اواخر مهرماه تیم ملی زنان روسیه به ایران خواهد آمد و چند دیدار تدارکاتی با این تیم انجام خواهیم داد تا تیم ملی فوتسال بانوان با آمادگی قابل قبولی در جام جهانی کوچک بانوان در برزیل که اواسط آذرماه برگزار می شود و تیم های پرقدرتی مانند پرتغال، برزیل و روسیه حضور دارند شرکت کند.
ترابیان دومین دستور جلسه تازه ترین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی را بررسی شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی عنوان کرد و افزود:دراین نشست درباره پیشرفت تیم ملی فوتبال ساحلی از زمان حضور اوکتایو بحث و گفت و گو شد.
وی ادامه داد: درهمین راستا مقرر شدجلسه ای با حضور مربیان تیم های لیگ برتر فوتبال ساحلی انجام شود تا از نظرآنها هم بیش از پیش آگاه شویم و همانند چندسال اخیر سیر صعودی و رشد مناسب فوتبال ساحلی در کشور ادامه داشته باشد.
وی درخاتمه عنوان کرد: دراین جلسه همچنین درباره حضور خسوس در تیم ملی فوتسال نظرسنجی شد و مقرر شد پس از اینکه وی در اول سپتامبر(دهم شهریور) به ایران آمد قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا منعقد و تمدید شود..البته در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مقرر شد که درصورت بازگشت وی تا اول سپتامبر، با حضور خسوس در این کمیته پیرامون ابهاماتی که وجود دارد و درخصوص نیمکت فنی تیم ملی صحبت شود تا اعتمادسازی مناسبی بین خسوس و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی صورت بگیرد. پس از آن تیم ملی در این مدت بسیار کوتاه، برنامه های خود را پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

به نظر می رسد این بار هم زور افتخاری بر ترابیان چربید.

امید شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

اقای ترابیان بداد تیم های پایه فوتسال برسید.تمام دنیا تیم های پایه رو زیاد میکنن .تو ایران تیم لیگ دو رو از ده تیم به سی و دو تیم رسوندن اون وقت میخان از چهارده تیم لیگ امیدها در دو گرو چهار تا شم حذف کنن .لیگ امید ها باید در چهار گروه هشت تیمی برگذار بشه .نه تو کل ایران دواز ده تیم .بداد این جونها برسید لطفن

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

نه عزیزم. اتفاقابه نظر میرسه هنوز ادمای عاقل و فهیمی هستند که اجازه ندن این سایت براتیم ملی مربی انتخاب کنه شماهم نمیخواد کسی رو تحریک کنی حالتون بده خخخخخ تشکر از کمیته فنی و اقای افتخاری