کد خبر : 40081
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 10:56
-

خوراکچی:دروازه بان حریف یکی از بهترین بازیکنان میدان بود /به خاطر نداشتن تمرکز بازی را واگذار کردیم

خوراکچی:دروازه بان حریف یکی از بهترین بازیکنان میدان بود /به خاطر نداشتن تمرکز بازی را واگذار کردیم
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: عدم تمرکز بازیکنان در دقایق پایانی علت اصلی شکست مقابل فردوسی مشهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: عدم تمرکز بازیکنان در دقایق پایانی علت اصلی شکست مقابل فردوسی مشهد بود.

محمود خوراکچی پس از شکست تیمش در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال مقابل فردوسی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم در نیمه اول تیم فردوسی با فشاری که به تیم ما آوردند توانستند با برتری دو گل، به رختکن بروند.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم نقاط ضعف تیم فردوسی را به بازیکنان اعلام کردیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

خوراکچی در خصوص هدر رفتن موقعیت‌های تیمش بعد از به تساوی کشیدن بازی اعلام کرد: متاسفانه بعد از اینکه گل مساوی را وارد دروازه حریف کردیم، از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که بازی به تساوی رسید هر دو تیم پاورپلی را انجام دادند که باعث شد هر دو تیم بازی ریسکی را انجام دهند. در ادامه نیز به دلیل عدم تمرکز بازیکنان در دقایق پایانی تیم فردوسی در ضد حمله دو گل دیگر را وارد دروازه تیم ما کرد و بازی را با پیروزی به نفع خود به پایان رسانند.

سرمربی تیم گیتی پسند تاکید کرد: در چند هفته اخیر موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم، بازیکنانی که در گیتی پسند حضور دارند از تجربه زیادی برخوردار هستند و نباید موقعیت‌های خود را از دست بدهند.

وی تصریح کرد: علاوه بر خراب کردن موقعیت‌های خود، دروازه بان تیم حریف هم یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و با واکنش‌های خوب خود توانست از دروازه خود محافظت کند.

خوراکچی با خوب توصیف کردن قضاوت داوران در این بازی عنوان کرد: داوری مشکلی نداشت و نمی‌توان باخت تیم را برگردن داوران انداخت، ولی اگر در هفته‌های آینده ابلاغ داوران زودتر اعلام شود، تاثیر بهتری خواهد داشت.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

تو رو خدا خودت استفاء بده بابه اصفهان جا شما ها نیست با وجود حسین افضلی تو اصلا چه طوری تونستی بیای اصفهان محمود خان خوراکچی

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

آقای خوراکچی دروازه بان خودت بهترینه ولی بازیکن نداری گل نزنی گل میخوری

hatami شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

من سالن بودم گلرحریف عالی بودوداوری هم به سمت شمابود.ضمنامشکل باخروج احسان سهیلی حل نمیشودضمناابلاغ زودترداورجهت هماهنگی خارج زمین
شگردتمام تیمهای اصفهانیه ودود،آب معدنی،غش و…

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

آقای خوراکچی را قبول ندارم ولی آقای حسین افضلی هم حالا حالا باید جواب حق و ناحقی که انجام داد و گلهای ناحقی که گرفت و ظلمی را که به فوتسال اصفهان و فوتسالیهای انجام داد را پس بدهد
البته ایشان برای عده ای از دوستان غیر فوتسالی خود که ناگهان از طریق ایشان وارد گود شدند و پول خوبی هم گرفتند خیلی خوب بود و آنها دوست دارند ایشان دوباره حضور داشته باشه تا دوباره خود را نشان داده و پولی به جیب بزنند!

اصفهانی شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

برین علت اصلی را پیدا کنید تمام این حرفها بهونه ای بیش برای توجیح باختتون نیست.کارازریشه عیب داره و غیرحرفه ایه….

hatami شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

من سالن بودم گلرحریف عالی بودوداوری هم به سمت شمابود.ضمنامشکل باخروج احسان سهیلی حل نمیشودضمناابلاغ زودترداورجهت هماهنگی خارج زمین
شگردتمام تیمهای اصفهانیه ودود،آب معدنی،غش و…

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

یک جمله خیلی علمی و ورزشی از آقای خوراکچی در مصاحبه تلویزیونی بعد از بازی دیدم و شنیدم که در کنار نظریه ایشان در خصوص استاندارد بازیکن استثنایی است!
با اضافه کردن فشار تیم حریف را مجبور کردیم ضریب اشتباهاتشان را بالا ببرند!!!
آقای عزیز با افزایش فشار روی حریف ضریب اشتباه بالا میره چه در ورزش انفرادی و چه گروهی و البته همه تمرین میکنند که تعداد اشتباه آنان کم شود بعد شما می‌فرماید ما با افزایش فشار آنها را مجبور کردیم ضریب اشتباهاتشان را بالا ببرند!!! این یعنی چه ? یعنی یک تیم یا ورزشکار خودش عمدا اشتباهات را بالا میبرد!!!

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

آقای خوراکچی عدم هماهنگی تیم ونداشتن مهارت لازم درسیستم پاور پلی باعث شکست تیم شما شد.بقیه صحبتها بهانه ای بیش نیست.

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳

آقای خوراکچی با این حرفا باختتو توجیه نکن دفاع خوبی نداری

گیتی پسند قهرمان شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

آقای طاهری با خوراکچی باید سلام کنی به لیگ یک والسلام!! پارسال با ساوه هم همین حرفا رو میزد

نام ... یکشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۴۳

خدا جای حق نشسته

ایرانی یکشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲:۴۴

آقای (نام) تو اینقدر سناریوی تکراری و قدیمی آقای افضلی را تکرار میکنی،خسته نشدی؟ما که خداوکیلی از خوندنش خسته شدیم.دست بردارین دیگه بابا؟؟؟!!!!تا کی اینقدر مغرضانه میخواین یکی را زیر سؤال ببرین آخه؟؟البته تمام این حرفها معلومه از کجا آب میخوره و از سوز چیه….ولی بازم میگم تکراری شده خودتونو خسته نکنید.این حرفها آب تو هاون کوبیدنه.افضلی با هیچکدوم از این اراجیف از افتخاراتش و خدمتی که به فوتسال ایران و اصفهان کرد،کم نمیشه.محض اطلاعتون گفتم که دیگه بانوشتن این کامنتهای مسخره وتکراری خودتون و کسایی که نظریات و میخونند خسته نکنید…

نام ... یکشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

ایرانی عزیز حالا چرا شما داره همه جات میسوزه?
ضمنا از قدیم گفتند حقیقت تلخه داداش