کد خبر : 40076
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 11:00
-

خیام:با این پیروزی توانستیم شرایط تیمی خود را بهبود ببخشیم

خیام:با این پیروزی توانستیم شرایط  تیمی خود را بهبود ببخشیم
بازیکن تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: با پیروزی در این دیدار شرایط خود را برای ادامه لیگ بهبود بخشیدیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: با پیروزی در این دیدار شرایط خود را برای ادامه لیگ بهبود بخشیدیم.

میثم خیام پس از کسب اولین پیروزی خانگی تیمش برابر گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: بازی خوبی را مقابل تیم مدعی گیتی پسند انجام دادیم، خوشحالیم با این پیروزی توانستیم شرایط تیمی خود را بهبود ببخشیم.

وی اضافه کرد: با کسب دو پیروزی پیاپی از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌بریم، مطمئن هستم در ادامه لیگ شرایط بهتری را هم پیدا می‌کنیم.

خیام با تاکید براینکه تیم فردوسی هنوز به آمادگی۱۰۰ درصدی نرسیده است، خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه تمرینات خود را دیر انجام دادیم، به۸۰ درصد از آمادگی لازم دست پیدا کرده‌ایم، امیدوارم بتوانیم در هفته‌های آینده با آمادگی کاملی ادامه لیگ را دنبال کنیم.

بازیکن تیم فردوسی در خصوص آینده تیمش برای ادامه لیگ عنوان کرد: آینده روشنی را پیش بینی می‌کنم، امیدوارم با حمایت مسئولین بتوانیم در پایان فصل در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیریم تا توانسته باشیم برای فوتسال استان افتخار آفرینی کنیم.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حاتمی شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

شماجزوبازیکنان غیربومی خوبی هستی که فکرنمیکردیم باوجودمشکل موسسه درتیم بمانی ولی بادرایت مسئولان ماندی ایشااله بادرایت ماهم به طلبمان برسیم.