کد خبر : 40160
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 16:12
-

سلیمانی:بازیکنان در دیدار با ازبکستان محک جدی می خورند/ ۸۰ درصد نحوه تمرینات تغییر کرده است

سلیمانی:بازیکنان در دیدار با ازبکستان محک جدی می خورند/ ۸۰ درصد نحوه تمرینات تغییر کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان ایران از صبح امروز درکمپ تیم های ملی آغاز شد تا بازیکنان با آمادگی به مصاف تیم ازبکستان بروند. تیم ایران و ازبکستان سه بازی دوستانه در روزهای دوشنبه ۲۶، سه شنبه ۲۷ و پنجشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۷ برگزار خواهند کرد. هر سه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان ایران از صبح امروز درکمپ تیم های ملی آغاز شد تا بازیکنان با آمادگی به مصاف تیم ازبکستان بروند.

تیم ایران و ازبکستان سه بازی دوستانه در روزهای دوشنبه ۲۶، سه شنبه ۲۷ و پنجشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۷ برگزار خواهند کرد.

هر سه مسابقه فوق در کمپ تیم های ملی برگزار میشود.

بر همین اساس تمرینات دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ازبکستان در کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

فروزان سلیمانی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: تا فرصت باقیمانده باید ضعف ها و ایرادات خود را بررسی کنیم. با توجه به انجام دو بازی دوستانه با تیم ازبکستان که تیم بسیار حرفه ای و قدرتمند است، می توانیم وضعیت بازیکنان را در مدتی که تمرینات مختلف را انجام داده اند ارزیابی کنیم. این تیم از لحاظ جسمانی قوی است و بازیکنانش فوتبال و فوتسال بازی می کنند. بازی در مقابل این تیم بسیار سخت است و امیدوارم بازیکنان آسیب نبینند.

وی افزود: ما نیاز به بازی تدارکاتی داشتیم تا ایرادات بازیکنان را پیدا کنیم و تا زمان اعزام به مالزی، به آمادگی بالایی برسیم. سه مرحله اردوی تدارکاتی تا اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا، برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی درباره حضور اردلان و کریمی در تیم ملی فوتسال گفت: به خاطر تجربه و نیاز تیم، از این دو بازیکن دعوت کرده ایم تا کنارمان باشند. نیلوفر اردلان از لحاظ فنی کوله باری از تجربه را با خود دارد و نیاز به حضورش در تیم داریم. فرشته کریمی نیز جز ۱۰ نفر جهان است و یکی از بازیکنان مهم و تکنیکی تیم محسوب می شود. تیم ملی فوتسال نیازمند حضور چنین بازیکنانی است.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص آمادگی جسمانی و بازیهای تدارکاتی برای ملی پوشان گفت: با توجه به نیاز تیم، حدود ۸۰ درصد نحوه تمرینات تغییر کرده است و تغییرات تاکتیکی داده ایم تا بتوانیم با آمادگی بالایی در رقابتهای پیش رو حاضر شویم.

وی در پایان درباره اینکه آیا کسب نتیجه در بازیی تدارکاتی مهم است یا خیر گفت: در بازی دوستانه به هیچ عنوان کسب نتیجه مهم نیست، اما برای حفظ روحیه و اعتماد به نفس باید ببریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.