کد خبر : 40109
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 11:34
دسته‌بندی نشده
-

کلاشی:به عملکرد بازیکنانمان باختیم/تاکتیک های کادرفنی به خوبی اجرا نشد

کلاشی:به عملکرد بازیکنانمان باختیم/تاکتیک های کادرفنی به خوبی اجرا نشد
سرپرست دبیری تبریز اجرا نکردن دستورات تاکتیکی کادرفنی توسط بازیکنان را عامل شکست تیمش در برابر یاسین پیشرو می داند.

حبیب کلاشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران،در مورد شکست دبیری مقابل یاسین پیشرو قم گفت:ما بازی را خوب شروع کردیم و در همان دقایق ابتدایی بازی از حریف پیش افتادیم.تا زمانی که بازیکنان تدابیر کادرفنی را در زمین اجرا می کردند عملکرد خوبی داشتیم ولی وقتی از حریف جلو افتادیم بازیکنان بی دقت بازی کردند و دستورات کادرفنی را به خوبی اجرا نکردند که همین عامل شکست ما در برابر نماینده قم شد.

وی در مورد عملکرد داورزی در این بازی گفت:داوری عملکرد قابل قبولی داشت ولی در صحنه ای که وحید شفیعی را اخراج کرد می توانست عملکرد بهتر داشته باشد چون شفیعی خطایی روی بازیکن حریف انجام نداد که مستحق کارت زرد دوم باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

آقای کلاشی عزیز شما فردزحمت کشی برای تیم خوب دبیری هستید ولی من به عنوان یک تماشاگرقمی دیدم که سررشته کار ازدست نیمکت خارج شده بود ومشخص بود که تیم شما خیلی کار دارد واشتباهات زیادی داشتن وگوش به حرف کادر تیم نمیدان وهرکسی ساز خودشو میزدن.

مرتضي شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

خدای سرپرست باحالی هستش ودمش گرم

فوتسالى شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

آقاى کلاشی دوست عزیز کادر شما ضعیف عملکرد بیشتر چون وقتی همزمان بازیکنان مسن در ترکیب قرار میگیرن سرعت بازی و پاس دهی بسیار پایین میاد در حالى که تیم شما کلا دو تا یار داره که دوندگى خوبى دارن اکبرى و قلى پور اما این دو تا رو همزمان بیرون میزارید و با ترکیب فخیم اصغری وزیرزاده عسگری یا شفیعی بازی می کنید تیم سرعت و چرخش مناسبی انجام نمیده
امیدواریم تیمتون بهتر بشه

طرفدار شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

مهندس اصغرئ مقدم تنهایت لطفا فکری بحال نیمکت بکن

نام شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

آقای سرپرست این تیم مربی میخواد دوم وقتی تو تیم بازیکنات مربی رو قبول ندارن باید عوضش کرد تا تیم جون بگیره آخه این چه ترکیبی بود تو زمین؟؟!همه دارن راه میرن خود مربی از همه بدتر!! بابا باید یکی بیاد یه چیزی بلد باشه بازیکنا ازش حساب ببرند! اصغری اینکاره نیست بابا