کد خبر : 40156
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 15:58
-

گزارش بازی فردوسی مشهد – گیتی پسند/از درخشش دروازه بان فردوسی تا اعتراض به داور

گزارش بازی فردوسی مشهد – گیتی پسند/از درخشش دروازه بان فردوسی تا اعتراض به داور
تیم های فردوسی مشهد و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر روز جمعه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم اقتدار نوین توانست به برتری دست پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های فردوسی مشهد و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۰۰ روز جمعه در ورزشگاه کارگران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم اقتدار نوین توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست پیدا کند.

گزارش اختصاصی fut5al  از این بازی:

همانند تمام دیدارهای فردوسی که در مشهد برگزار می شود ، پس از قرائت قرآن ، صلوات خاصه امام رضا (ع) پخش گردید که حال و هوای معنوی در سالن بوجود آمد.

بازی با شروع خوب تیم فردوسی آغاز شد که در همان ابتدای مسابقه و در دقیقه ۳ بازی ناصر عجم با پاس مصطفی طیبی توانست گل اول را وارد دروازه گیتی پسند کند.

در دقیقه ۵ بازی یک کرنر برای تیم گیتی پسند اصفهان به دست آمد که روی ضربه ارسالی مصطفی طیبی با دست مسیر توپ را تغییر داد و از موقعیت گل جلوگیری کرد که با کارت زرد داور مواجه شد که پی از دریافت کارت زرد به بیرون زمین رفت .

در ادامه بازیکنان گیتی پسند توسط سعید تقی زاده صاحب موقعیت گل شد که تیر عمودی مانع از ایجاد گل شد .

در دقیقه ۹ نیز مجددا بازیکنان گیتی پسند با یک همکاری عالی تا پشت محوطه تیم اقتدار نوین فردوسی پیش آمدند و ضربه محکمی را به سمت دروازه روانه کردند که با واکنش عالی داریوش کشتکار مواجه شد و در ادامه نیز که توپ دیگری به سمت دروازه اقتدار نوین فردوسی آمد که کشتکار در بیرون از محوطه جریمه با دست اقدام به دفع توپ کرد که با کارت زرد داور مواجه شد و ضربه خطای اعلامی از سوی داور با واکنش عالی گلر اقتدار نوین فردوسی مواجه شد .

در دقیقه ۱۷ بازی و بر خلاف جریان مسابقه میثم خیام گل دوم اقتدار نوین فردوسی را با پاس عالی مصطفی طیبی از زاویه بسته به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه گیتی پسند کرد .

نیمه اول این بازی اوج درخشش داریوش کشتکار گلر فردوسی بود که منجر به چند واکنش عالی از سوی این گلر بود که اجازه نداد توپی وارد دروازه این تیم در نیمه اول شود .

نیمه دوم نیز همانند نیمه اول ، بازی در اختیار تیم اقتدار نوین فردوسی بود که در دقیقه ۲۵ ضربه ای سهمگین و زیبا توسط مصطفی طیبی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد .

گیتی پسندی ها کم کم بازی را به دست گرفت و روی یک کار تمرین شده و با یک حرکت تمرین شده و البته آرام و اشتباه داریوش کشتکار ، توسط علی عابدین در دقیقه ۱۹ توانستند به گل اول خود در این بازی دست پیدا کنند .

در دقیقه ۳۱ میثم خیام در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و در حالی که می توانست خودش را در این بازی ۲ گله کند با واکنش سپهر محمدی مواجه شد .

نیمه دوم اوج اشتباهات داوری بود که در بیشتر مواقع تیم داوری با اعتراض شدید هواداران مواجه می شدند .

در ۶ دقیقه مانده به پایان بازی تیم گیتی پسند رو به بازی پاور پلی آورد و توانست خیلی زود در دقیقه ۳۷ با گل علی عابدین بازی را به تساوی بکشاند .

تیم اقتدار نوین فردوسی هم که نمی خواست در خانه امتیازی از دست بدهد ، همانند گیتی پسند رو به بازی پاور پلی آورد که روی یک کار تماشایی و تیمی توسط مصطفی طیبی به گل سوم دست یافت و در ادامه نیز که گیتی پند بازی پاور پلی را ادامه می داد روی اشتباه بازیکنانش گل چهارم را از مصطفی طیبی و فردوسی خورد تا نتیجه دیدار با همان حساب ۴ بر ۲ به نفع تیم اقتدار نوین فردوسی با درخشش مصطفی طیبی که ۲ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل نیز داد به پایان رسید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

مجتبی نصیری رو دیگه تو فردوسی ام بازی نمیدن

نام ...اصفهانی باغیرت شنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸

تیم غیربومی اصفهان همینه به جهنم باخت ماکه پشت تیم غیربومی نیستیم وقتیکه یک بازیکن بومی ندارد فقط اسمش اصفهان هستش تمام مااصفهانی دلمون به چی خوشه باشه تمام تیم هاحدقل چندبازیکن بومی دارند……گیتی پسندیک بازیکن بومی نداره حیف مردم که می رن پشت همچین تیمی شرم آوره